בעידן של היום בו לכל אחד יש אתר אינטרנט, השאלה שמעסיקה את רוב בעלי העסקים האם כדאי בכל זאת להשקיע באתר אינטרנט עסקי?
מרבית בעלי העסקים כיום מבינים את הצורך באתר אינטרנט. התעלמות מערוץ פרסום כה רחב המונה למעלה מ 5 מליון ישראלים ומאפשר להיחשף לכמויות גדולות של מידע, הינה טעות.
בעזרת המדיה המקוונת ניתן להפוך כל עסק קטן או בינוני לעסק גדול ומצליח. קיימים סיפורי הצלחה רבים ולצידם גם סיפורים כושלים.
ידוע שלקוח שחיפש באינטרנט אודות שירות, תחום או מוצר שאתה משווק ולא מצא, יהפוך בסופו של דבר ללקוח של המתחרה שלך. ישנם סוגים רבים של אתרי אינטרנט שיאפשרו לך להיות שם תמיד.
כך למשל תוכל לבנות אתר תדמיתי שיספר על בית העסק, יציג את התחום ואת היתרונות הגלומות בחברה שלך או לפתוח חנות אלקטרונית שתמכור את המוצרים שלך 24 שעות ביממה מבלי להעמיד אף עובד בחנות. ישנם סוגים רבים של אתרים וכל מה שצריך הוא להקים אתר מקצועי, ידידותי למשתמש, מעודכן ואסטטי.
בניית אתר בצורה נכונה יכול להכפיל לכל עסק את כמות החשיפה ולהגדיל את ההכנסות באופן משמעותי. כמובן יש לשים לב שלא די בכך ונדרשת עבודת שיווק יעילה על מנת שלקוח יבחר להיכנס לאתר שלך ולא לזה של המתחרה שלך.
קיבצנו כאן לפחות 5 סיבות טובות להקים אתר עסקי באינטרנט?
• 1. כרטיס הביקור שלך באינטרנט
כרטיס ביקור יוצר רושם ראשוני מכריע לעסק שלך. אתר אינטרנט פועל ככרטיס ביקור חכם שבעזרתו ניתן לבנות תדמית עדכנית, מדויקת ונכונה. תדמית טובה חשובה על מנת למשוך לקוחות. אתר בעל עיצוב טוב, ידידותי למשתמש ועשיר בתוכן, יציג את העסק בצורה מקצועית ויגרום ללקוחות להתעניין בעסק שלך. אתר הוא הפנים של העסק שלך. זה ישפיע באופן ישיר על הרושם שאתה והעסק שלך מותירים בעיני הלקוח הפוטנציאלי.
• 2. שיווק ופרסום חינמי להמונים
עד כה עסקים רבים שיווקו ופרסמו בעיקר במדיה הבלתי מקוונת על מנת לפנות לקהל הרחב. כיום גולשים בישראל יותר מ 5 מליון משתמשים מידי יום. באמצעות אתר אתה יכול לפנות לשווקים חדשים הכוללים קהלים בינלאומיים.
• 3. זמינות 24 שעות
העסק שלך פתוח 24 שעות 365 ימים בשנה. גם אם אין אף אחד במשרד, הלקוח יכול למצוא את המידע הדרוש לו, להוריד טפסים ולהשאיר פרטים ואו שאלות לבית העסק. כל זאת ועוד משפרים את חווית השירות ללקוח שלך.
• 4. נפח מכירות גדול יותר
אתר אינטרנט מגדיל את נפח המכירות של העסק שלך. תוכל להשקיע סכומים ניכרים בערוצי פרסום שונים אך לקבל תוצאות טובות יותר (פניות רבות יותר) במדיה המקוונת. אתר אינטרנט מאפשר ללקוחות להשוות, לבצע סקר שוק ולרכוש כל העת בלי לצאת מהבית.
• 5. איסוף אינפורמציה
הרשת הוירטואלית יכולה לשמש מקור רב למידע ותקשורת בינך לבין הלקוח:
אינפורמציה על הלקוח: מהם הרגלי הצריכה שלו, מה הוא צורך, על איזה צורך אני יכול לענות ועוד.
תקשורת- היכולת שלך ליצור קשר עם הלקוח אונליין ואו אופליין. (יצירת ליד)
אתר אינטרנט יכול להיות פלטפורמה מצוינת להשגת תקשורת אינטראקטיבית. מתן תמיכה ללקוחות, קבלת הזמנות וקבלת משוב מהלקוח.
נכתב ע"י חברת אולה קידום ושיווק אתרים
בברכה, ניר צין טל. 02-6549912 פקס. 02-6549911 ת.ד. 163 קרית ענבים www.ole-tech.co.il * www.ole.co.il