דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הבית- ריהוט ועיצוב חדרי ילדים 

מאת    [ 17/08/2011 ]

מילים במאמר: 349   [ נצפה 4102 פעמים ]

חדרי ילדים הם לא סתם עוד חדרים רגילים בבית, הם ממלכה וצריך לתת להם את היחס המתאים. כמו מבוגרים, ילדים מושפעים מהסביבה הפיזית שהם נמצאים בה ולכן יש לדאוג שחדרי הילדים בבית יהיו יפים. לצד הנוחות, חדרי ילדים צריכים גם להיות נוחים ולפעמים הורים לא יודעים כיצד להשיג נוחות ויופי בו זמנית. ישנם כמה כללים פשוטים שיעזרו להורים לשלב את היופי והנוחות: צבעים עדינים ובהירים בחדר, מיעוט ברהיטים ותאורה שניתן לשנות לפי הצורך.

קודם כל, חשוב לצבוע קירות של חדרי ילדים בצבעים בהירים ועדינים. קירות כהים ייצרו אווירה קודרת בחדר שתשפיע לרעה על מצב רוחם של הילדים. היום יש קשת רחבה של צבעים לקירות וכבר לא צריך להסתפק רק בגוונים של לבן. גוונים אחרים, כמו כחול, צהוב, סגול וכדומה הם אפשריים, רק במידה וזוכרים לבחור גוונים בהירים כמה שאפשר. אפשר לתת לקירות חדרי ילדים מרקמים שונים בעזרת טכניקות צביעה מאוד פשוטות או במקום צבע לשים טפטים בדוגמאות שונות. ישנן הרבה דרכים לשחק עם מראה הקירות, אבל חשוב לזכור לשמור על צבעים בהירים או דוגמאות לא עמוסות מדי כדי שתהיה תחושת מרחב בחדר וכדי שהילד ירגיש יותר נעים בסביבת החדר.

רהיטי ילדים הם מגוונים מאוד ואפשר למצוא הרבה דרכים להשיג בחדר את כל הרהיטים הנחוצים ובו זמנית לשמור בחדר על מרחב. בחדר הילדים צריך לשמור על מינימליזם כדי שיהיה בחדר מרחב גדול ככל שניתן, ולשם כך צריך להוציא כל רהיט שהוא לא הכרחי ולשמור רק על אלו שאי אפשר בלעדיהם.

ניתן לקנות רהיטי ילדים חדשים, ובוודאי שצריך אם הילד כבר גדל והמיטה שלו לא מתאימה לו או שהספרייה לא משמשת אותו כראוי, ואפשר לרענן את הרהיטים הישנים עם צבע. במידה ויש ניגוד גדול מדי בין הרהיטים לבין צבע הקירות מומלץ בהחלט להחליף את צבע הרהיטים ולדאוג שהרהיטים יהיו מתאימים זה לזה.

רהיטי ילדים תמיד צריכים להיות מהאיכות הכי טובה. במיטה ורוכשים מיטות ילדים צריך לשים דגש על האיכות של המזרן. יחד עם האיכות, אפשר לחסוך חלל בחדר בעזרת מיטות ילדים מתקפלות שאפשר לפתוח בלילה ולקפל ביום.

צריך לקנות מיטות ילדים שאורכן יותר גדול מגובה הילדים משום שילדים צומחים לגובה מהר והמיטה צריכה לשמש אותם לתקופה ארוכה ככל שניתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב