דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום משרות - השיטה הנכונה 

מאת    [ 16/08/2011 ]

מילים במאמר: 334   [ נצפה 1594 פעמים ]

פרסום משרות מהווה את השלב הראשון בתהליך חיפוש עובדים. במסגרת שלב זה, בעל המשרה המדוברת, מגדיר את אופי המשרה, היקף המשרה ודרישותיה, ומנסה מודעת דרושים לפיה. את מודעת הדרושים שניסח בעל המשרה, עליו לפרסם בכמה שיותר מוקדים תקשורתיים על מנת לזכות לחשיפה הרצויה ולאייש את המשרה במהרה. אולם, לא די בכך, על מנת שתהליך פרסום המשרות יהיה יעיל, ממוקד ואפקטיבי רצוי להתייחס לכמה גורמים שונים בעת ניסוח מודעת הדרושים ובשלב פרסום המשרות.

מהי השיטה הנכונה והיעילה ביותר לפרסום משרות?

כאמור, על מנת לפרסם משרה יש לנסח תחילה מודעת דרושים טובה שתכלול בתוכה מספר מאפיינים הכרחיים אודות תנאי המשרה ואודות דרישות המשרה. על מנת לפרסם משרה בצורה יעילה יש להתייחס למספר גורמים. התייחסות מוקדמת עוד בשלבי ניסוח מודעת הדרושים לנתונים כמו מיקום העבודה, שעות נוספות, גמישות וכיוצא בזה יועילו הן לבעל המודעה והן לקוראי המודעה. כך יוכלו להיחסך מראש טלפונים מיותרים ופניות שאינן מתאימות לדרישות המשרה. נוסף על כך, ניסוח מודעת דרושים באופן ייחודי או "מושך" את העין, יוכל להביא לכך שמודעת הדרושים תבלוט מבין כל רבבות מודעות הדרושים שקיימות כיום. באופן זה, ניתן לייעל את תהליך פרסום משרות, לקצרו ולהביא לכך שיופנו רק פניות שמתאימות באמת למשרה המדוברת.

היכן ניתן לפרסם משרות

את משרות הדרושים ניתן לפרסם כיום בשלל אמצעי תקשורת שונים, המאפשרים פרסום חינמי או פרסום בתשלום. לכל שיטה היתרונות והחסרונות שלה, בעוד על בעל המשרה לבחון מראש נושאים כמו: האם דחוף לו לאייש את המשרה ואז כדאי שיבחר דווקא לבצע פרסום משרות באחד מאמצעי התקשורת בתשלום, היות ואלה פופולאריים מאוד, והחשיפה של המועמדים הפוטנציאליים תהיה גדולה הרבה יותר. או לחילופין לוודא תחילה בדיוק מהו התקציב שלו וכך להחליט באיזו שיטה לפרסם את המשרות, או מיהו קהל היעד אליו פונה מודעת הדרושים, ומהם בעצם אמצעי התקשורת אליהם נחשף קהל יעד זה. דוגמאות לאמצעי תקשורת בתשלום יהיו אתרי אינטרנט בעלי כניסות רבות וצפיות גולשים מרובות או מודעות דרושים בעיתונים המקומיים השונים, ואילו דוגמאות לאמצעי תקשורת חינמיים יהיו אתרי האינטרנט של החברה שמעוניין בפרסום משרות או אתרי אינטרנט חינמיים כאלה ואחרים.

אם אתם מחפשים אפשרויות פרסום משרות הגעתם למקום הנכון. באתר תוכלו ללמוד איך פרסום משרה יעיל יכול לחסוך לכם בעלויות הפרסום. היכנסו ומצאו פתרונות פרסום משרות מותאמות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב