דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ייעוץ זוגי בעזרת קלפי מודעות 

מאת    [ 15/08/2011 ]

מילים במאמר: 427   [ נצפה 3311 פעמים ]

ייעוץ זוגי בעזרת קלפי מודעות

מאת רות אהרוני

מחברת ספרי הדרכה רוחנית לשיפור מערכות יחסים – "חרבות או גביעים – שיפור חיי האהבה בעזרת קלפי טארוט" , "אסטרולוגיה, טארוט ועץ החיים"

ייתכן שגם אתם נמנים על אלה שחושבים על קריאה בקלפים בהקשר לצוענים, לקריאה בקפה או לחיזוי בעזרת כדור בדולח... אבל מה שקורה בפועל הוא, שקלפי מודעות בכלל, וקלפי טארוט בפרט, הפכו כבר לפני שנים רבות לאמצעי אבחון וייעוץ שגם פסיכולוגים מכובדים נעזרים בו.

קלפי טארוט הם כלי ייעוצי שיש לו השפעה מעצימה הן מבחינה נפשית והן מבחינה רוחנית, וחלק גדול מהפניות לייעוץ בכלל, ולייעוץ בקלפי טארוט בפרט, מתייחסות לתחום הזוגיות ומערכות יחסים. פריסות קלפי טארוט מעלות בדרכים שונות את הבעיות שהאדם כיחיד וכחלק ממערכת זוגית נתקל בהן. התבוננות בקלפים כמוה כהתבוננות במראות, ויש פריסות קלפים ייחודיות להבנת מערכות יחסים. רצף הקלפים בפריסה יכול להאיר נקודות עיוורון ביחסים הזוגיים או בכל מערכת יחסים אחרת, ולסייע ביצירת תקשורת חיובית.  

במהלך ההתפתחות הנפשית והרוחנית שלנו אנו עוברים תהליך של גילוי החלק החבוי שבנו, כאשר לזולת, שמשמש לנו כמראה, יש תפקיד נכבד בכך. מיזוג החלקים המנוגדים בתוכנו היא מטרה רוחנית מרכזית בדרך לשלמותנו הפנימית. כאשר אנו מתחברים לכל חלקינו, ואנו שלמים עם עצמנו, אנו חיים בשלום עם עצמנו ועם אחרים ומושכים אלינו התנסויות של אהבה ללא משברים וקונפליקטים. בספרי חרבות או גביעים יש בנוסף לפירושים הרגילים של קלפי טארוט ולפריסות הקלפים המסורתיות גם פרשנויות ופריסות ייחודיות שמיועדות להארת ההיבטים הנסתרים של כל מערכת יחסים ולפתרון קונפליקטים שמתעוררים.

בקלפי טארוט רבים טמונה ההמלצה לפתח את הצד החבוי, להוציאו לאור ולמזג אותו בתוכנו. לכל אחד מאיתנו, גבר או אישה, יש צד חבוי, זכרי או נקבי. הדואליות שקיימת בתוכנו קיימת בעולם ומוצאת את ביטויה באמצעות החלוקה לכוח פעיל ולכוח סביל, היאנג והיין. דואליות זו מסומלת בקלפי טארוט בתמונה של שני עמודים, שתי חיות, שתי דמויות, שמש וירח, שחור ולבן. היין והיאנג הם שני כוחות קוטביים הפועלים בעולם - הם מנוגדים זה לזה ומשלימים זה את זה. הם מייצגים את המאבק המתחולל בין כוחות מנוגדים בעולם החיצוני ובעולמנו הפנימי.

כאשר בני זוג מוכנים להשתנות ולהתפתח, הם מחפשים דרכים שונות לשפר את הקשר, ופנייה למסלול ייעוץ רוחני מאפשר לכל אחד מבני הזוג להתחבר לעצמו ולהגיע למערכת היחסים עם  שאיפה להיות אדם שלם בתוך המערכת הזוגית. קלפי מודעות בכלל וקלפי טארוט בפרט הם כמו מראות שמשקפות לכם את מצבכם, ובאמצעותם אתם לומדים להבין את עצמכם ואת האחרים. הקריאה בקלפים מסייעת לכם למצוא פתרונות יצירתיים, שעוזרים ליישב קונפליקטים ולהתגבר על משברים.

 © רות אהרוני - מאמנת אישית הוליסטית, מטפלת NLP, מנחה ומחברת ספרים לצמיחה אישית ורוחנית. 08-9340269 , לאתר הבית

 

 

רות אהרוני, מאמנת אישית ועסקית, מטפלת הוליסטית בעזרת NLP, דמיון מודרך, תרפיית קו הזמן, ריברסינג, שחזור גלגולים, אסטרו-טארוט, אסטרו-קואצ'ינג. אסטרולוגית בעלת מוניטין בינלאומי. מומחית באסטרולוגיה הוררית ואסטרולוגיה קרמתית. מנחה סדנאות ומחברת ספרים למודעות עצמית וצמיחה רוחנית. אפשרות למסלול ייעוץ ואימון טלפוני. 08-9340269   www.astro-coaching.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב