דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת פרסום באינטרנט לעומת מדיות אחרות 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 1675   [ נצפה 2398 פעמים ]

פרסום פליירים דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיופיעו על גבי הפליירים לרבות שכירת שירותיהם של מעצבים גראפיים.
    • שכירת שירותיהם של בתי דפוס לצורך הפקה של הפליירים.
    • שכירת שירותיהם של מפיצים אשר יפיצו את הפליירים.

ייתכן שמפרסמים בפליירים יקבלו את כל השירותים או חלקם מגוף אחד אשר יבצע עבורם את הפנייה והביצוע מול נותני השירותים האחרים, אולם בדרך כלל במקרים כאלה המחיר אשר ישולם לאותו גוף יגלם את המחיר המשולם לנותני השירותים האחרים בתוספת עמלה.

עלות קמפיין פרסום בפליירים יכולה להיות זולה יחסית למדיות אחרות. אולם, פרסום זה נותן חשיפה מצומצמת למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע, תלוי בכמות ההזמנה, ובכל פעם שכמות הפליירים אוזלת יש לבצע הזמנה נוספת של הפקה והפצה. הפצת הפליירים אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם. כל אדם שהמפיץ מגיע אליו נחשף אליהם גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. בנוסף, למפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות פרסום הפליירים מוגבלים.

פרסום מגנטים דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיופיעו על גבי המגנטים לרבות שכירת שירותיהם של מעצבים גראפיים.
    • שכירת שירותיהם של בתי דפוס לצורך הפקה של המגנטים.
    • שכירת שירותיהם של מפיצים אשר יפיצו את המגנטים.

ייתכן שמפרסמים במגנטים יקבלו את כל השירותים או חלקם מגוף אחד אשר יבצע עבורם את הפנייה והביצוע מול נותני השירותים האחרים, אולם בדרך כלל במקרים כאלה המחיר אשר ישולם לאותו גוף יגלם את המחיר המשולם לנותני השירותים האחרים בתוספת עמלה.

עלות קמפיין פרסום במגנטים יכולה להיות זולה יחסית למדיות אחרות. אולם, פרסום זה נותן חשיפה מצומצמת למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע, תלוי בכמות ההזמנה, ובכל פעם שכמות המגנטים אוזלת יש לבצע הזמנה נוספת של הפקה והפצה. הפצת המגנטים אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם. כל אדם שהמפיץ מגיע אליו נחשף אליהם גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. בנוסף, למפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות פרסום המגנטים מוגבלים.

פרסום באמצעות האינטרנט מאפשר למפרסמים:


    • לקבוע את מטרת הפרסום - מיתוג או הגדלת מכירות של מוצרים ו/או שירותים המוצעים ללקוחות.
    • לקבוע את תקציב הפרסום החודשי כל חודש בחודשו לפי צרכי העסק ולא להקצות מראש סכומים כספיים עבור כל תקופת הפרסום
    • לקבל חשיפה ממוקדת לגולשים המחפשים באינטרנט את המוצרים ו/או השירותים שהעסק מעוניין לקדם.
    • לדעת באופן מדויק מה מספר הלקוחות שפנו אל העסק, רכשו את המוצר או השירות ומה מחזור המכירות שנוצר מהפרסום באינטרנט
    • להשתמש במידע שנצבר על מנת לייעל את הפרסום בזמן אמת תוך כדי ריצת הקמפיין מבלי להוציא סכומי כסף נוספים.

פרסום בטלוויזיה דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיופיעו בפרסומות לרבות שכירת שירותיהם של מפיקים, פרזנטורים כגון דוגמנים או ידוענים, צלמי וידאו, תאורנים ועוד.
    • שכירת שירותיהם של משרדי פרסום, סטודיו לצילום או נותן שירות אחר המספק את התנאים הסביבתיים לצורך הפקת הפרסומות.
    • רכישת זמן פרסום אצל אחת מהזכייניות של שידורי הטלוויזיה ופרסום בפועל של הפרסומות לזמן מוגבל.

ייתכן שמפרסמים בטלוויזיה יקבלו את כל השירותים או חלקם מגוף אחד אשר יבצע עבורם את הפנייה והביצוע מול נותני השירותים האחרים, אולם בדרך כלל במקרים כאלה המחיר אשר ישולם לאותו גוף יגלם את המחיר המשולם לנותני השירותים האחרים בתוספת עמלה.

עלות קמפיין פרסום בטלוויזיה יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש לפחות. קמפיין פרסום זה נותן חשיפה רחבה למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע, אולם החשיפה אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם פרט לאפשרות למקד לקהל הצופים של תוכניות מסויימות. כל אדם שצופה בתוכנית מסויימת נחשף אל הפרסומות גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. בנוסף, למפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות הפרסומות בטלוויזיה מוגבלים. המחיר לשנייה נקבע לפי רייטינג התוכנית ואין אפשרות לדעת כמה מהצופים שצפו בתוכנית נחשפו לפרסומות וכמה מתוכם ניצלו את זמן השידור של הפרסומות לבצע פעולות אחרות או הריצו את הפרסומות באמצעות הממירים הדיגיטליים הנפוצים בימינו המאפשרים זאת.

פרסום בעיתון דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיופיעו על גבי המודעה בעיתון תוך שמירה על מגבלות קשיחות של גודל, צבע ומספר מילים.
    • השכרת שטחי פרסום בעיתון ופרסום בפועל של התכנים לזמן מוגבל.

בעוד שעלות קמפיין פרסום בעיתון זולה יחסית למדיות אחרות, התכנים מוגבלים באופן הצגתם, בצבעים והינם סטטיים לחלוטין - בד"כ טקסטואליים בלבד. עלות מודעות צבעוניות אשר פרושות על פני שטח נרחב מהעיתון - גבוהה משמעותית ויכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש בעיתונים עם תפוצה רחבה. קמפיין פרסום זה נותן חשיפה רחבה למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע, אולם החשיפה אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם. כל אדם שקורא את העמוד המסויים בו התפרסמה המודעה נחשף אליה גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. בנוסף, מספר הקוראים הנחשפים לעיתונות כתובה יורד באופן מגמתי לאורך השנים האחרונות. יתר על כן, למפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות הפרסום בעיתון מוגבלים.

פרסום ברדיו דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיושמעו ברדיו לרבות שכירת שירותיהם של מפיקים, קריינים, כותבים ועוד.
    • רכישת רישיונות מתאימים לשימוש בקניין רוחני בפרסומת כגון שירי רקע, אפקטים קוליים וכד'.
    • השכרת זמן פרסום אצל תחנות רדיו ופרסום בפועל של הפרסומות לזמן מוגבל.

ייתכן שמפרסמים ברדיו יקבלו את כל השירותים או חלקם מגוף אחד אשר יבצע עבורם את הפנייה והביצוע מול נותני השירותים האחרים, אולם בדרך כלל במקרים כאלה המחיר אשר ישולם לאותו גוף יגלם את המחיר המשולם לנותני השירותים האחרים בתוספת עמלה.

עלות קמפיין פרסום ברדיו יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש עבור תחנת רדיו עם תפוצה רחבה או מספר תחנות רדיו עם תפוצה מוגבלת. קמפיין פרסום זה נותן חשיפה רחבה למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע, אולם החשיפה אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם. כל אדם שמאזין לתחנת הרדיו נחשף אליהם גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. בנוסף, למפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות הפרסום ברדיו מוגבלים.

פרסום חוצות דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיופיעו על גבי שלטי החוצות לרבות שכירת שירותיהם של מפיקים, פרזנטורים, צלמים ועוד.
    • שכירת שירותיהם של בתי דפוס לצורך הדפסה של התכנים בגודל ובאיכות מתאימים לשלטי חוצות.
    • השכרת שטחי פרסום אצל חברת פרסום בשלטי חוצות ופרסום בפועל של התכנים לזמן מוגבל.

ייתכן שמפרסמים בשלטי חוצות יקבלו את כל השירותים או חלקם מגוף אחד אשר יבצע עבורם את הפנייה והביצוע מול נותני השירותים האחרים, אולם בדרך כלל במקרים כאלה המחיר אשר ישולם לאותו גוף יגלם את המחיר המשולם לנותני השירותים האחרים בתוספת עמלה.

עלות קמפיין פרסום בשלטי חוצות יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים בחודש לפחות. קמפיין פרסום זה נותן חשיפה רחבה למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע, אולם החשיפה אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם. כל אדם שעובר בסביבת שלטי הפרסום נחשף אליהם גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. בנוסף, למפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות פרסום החוצות מוגבלים.

פרסום במקומון דורש מהמפרסמים למלא את הדרישות הבאות:


    • הפקת התכנים שיופיעו על גבי המודעה במקומון תוך שמירה על מגבלות קשיחות של גודל, צבע ומספר מילים.
    • השכרת שטחי פרסום במקומון ופרסום בפועל של התכנים לזמן מוגבל.

בעוד שעלות קמפיין פרסום במקומון זולה יחסית למדיות אחרות, התכנים מוגבלים באופן הצגתם, בצבעים והינם סטטיים לחלוטין - בד"כ טקסטואליים בלבד. עלות מודעות צבעוניות אשר פרושות על פני שטח נרחב מהמקומון - גבוהה משמעותית. קמפיין פרסום זה נותן חשיפה מוגבלת למותג המפרסם ו/או למוצר או השירות המוצע לאזור שבו המקומון מתפרסם. בנוסף, החשיפה במדיית פרסום זו אינה ממוקדת לקהל הלקוחות של המפרסם. כל אדם שקורא את העמוד המסויים בו התפרסמה המודעה נחשף אליה גם אם הוא אינו לקוח פוטנציאלי של המפרסם. יתר על כן, מספר הקוראים הנחשפים לעיתונות כתובה יורד באופן מגמתי לאורך השנים האחרונות. נקודה נוספת היא שלמפרסם אין יכולת להעריך במידה מדוייקת את האפקטיביות של הקמפיין מכיוון שהאמצעים העומדים עבורו לדעת האם לקוח שרכש את המוצר או את השירות שהוא מציע עשה זאת בעקבות הפרסום במקומון מוגבלים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב