דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שוקולד- ים של אנרגיה חיובית 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1926 פעמים ]

אנרגיה. מילה כל כך טעונה, תרתי משמע. הכול סביבנו סובב סביב אנרגיה, סביב מטען חשמלי שברצונו גורם לדברים לקרות וברצונו עוצר את התנועה מלכת וחוסם את מהלכה התקין. ניתן לראות על אדם מתי הוא אנרגטי ומתי הוא לאה ועייף, מתי הוא מרעיף על סביבתו אנרגיה חיובית ומתי משרה אנרגיה שלילית המדכאת חיוניות ורצון לנוע קדימה. בכל מה שקשור לטבע, אין לאדם יותר מדי מה לעשות אלא לתת לו לעשות את שלו. בכל מה שקשור למכשירים חשמליים, ניתן, בקלות יתרה וללא מאמץ, להכניס בהם אנרגיה מחודשת עם החלפת בטריות או בהטענה חשמלית, אך מה באשר לאדם עצמו? כיצד ניתן לטפל בחוסר אנרגטיות אנושית? ישנם כאלו שיאמרו ששינה טובה משנה עולמות וישנם כאלו שיגידו שככה זה בתקופה הזו של השנה, ואנחנו אומרים- שוקולד. בעוד שקשה מאוד לתפוס, בעידן שבו שעות הפנאי מצומצמות עד נכחדות, שעות שינה נוספות על אלו הנתונות לנו, ולא כולם מאמינים בחילופי הירח והשמש והכוכבים כמשפיעים על מצב הרוח האנושי, הרי שעל תכונותיו של שוקולד מובחר ומתוק אין חולק ואין מחלוקת.

שוקולד, העשוי מפולי קקאו מובחרים ומחלב פרה עשיר, מכיל מרכיבים מעוררים וממריצים הפועלים כבטריות חשמליות קטנות ויעילות המתפשטים בכל חלקי הגוף ומאפשרים את הורדת לחץ הדם מהעורקים ומהורידים ובכך מסייעים ללב להזרים דם נקי ומלא חיוניות לכל אברי הגוף ובעיקר למוח, שהוא המהנדס הראשי של כל מערכות הגוף והבמאי של כל האיתותים שהגוף מסמן לנו. אכילת שוקולד, כפי שהוכח מחקרית לא פעם, היא סעד, תרופה ומזור נגישים ומצויים לבעיות בריאותיות, הן פיזיות והן מנטאליות, רבות ומגוונות ואכילה מבוקרת של שוקולד מדי יום ביומו יכול להקל על סימפטומים של מיגרנות, כולסטרול, תחושות דיכאון ותחושת חולשה כללית הנוצרת מעייפות מצטברת או מלחצים הנאגרים בעצמותינו ובאיברינו החיוניים.

שוקולד, ככל שיהיה עשיר ועשוי מחומרים מובחרים וטבעיים, גם לא מהווה גורם משמין ולא מדכא תיאבון, כפי שנהוג לחשוב. להיפך, כפי שמומלץ לשתות משקאות מתוקים בימים חמים על מנת להרבות בשתייה, כך אכילת שוקולד מתוק מרחיבה את התיאבון ומאפשרת אכילה מבוקרת גם על פי כללי שומרי משקל ודיאטניות הרואות באכילת שוקולד דבר חיובי ורצוי בזמן דיאטה. מחקרים רבים הוכיחו, וממשיכים להוכיח, כי דווקא הימנעות ממתוק היא גורם לחוסר הצלחה בדיאטות ובניסיונות הרזיה, ואף יכולה להביא לעלייה במשקל עקב אכילת יתר של תחליפים מתוקים ומשמינים יותר.

נכון שנהוג לחשוב על בננה כפצצת אנרגיה, או כך לפחות לימדו אותנו המפרסמים היעילים בשנות ה-80, אך הפצצה האמיתית היא שוקולד. שוקולד הוא פצצה במובן של ריכוז מתיקות בכל קוביה קטנה כך שלא צריך הרבה ממנו כדי להתמלא ברעננות ובאנרגיה חיובית ופצצה במובן של סקסיות ועונג הנגרמים מאכילתו וממראהו, בכל מצב שהוא, מוצק כשלגון או נוזלי כשוקו, קר או חם, עטוף או מרוח, העיקר שיהיה עשיר בקקאו ובחלב ועם כמה שפחות מרכיבים מלאכותיים וממתיקים שאינם טבעיים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב