דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרשימי את הגבר שלך עם מתנה למשרד 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 352   [ נצפה 1803 פעמים ]

לרוב הגברים אין כישורי הבעה מעולים ולכן הם לא יספרו לך מה הם רוצים או מעדיפים כמתנה. כך זו נעשית משימה הרבה יותר קשה למצוא מתנות לגבר. את צריכה להסתמך על החשיבה היצירתית שלך ועל הדחפים שלך בזמן בחירת מתנה לגבר. זו הקלה אדירה לראות שחנויות הבוטיק המקוונות מספקות רעיונות גאוניים המתאימות למתנות לגבר שלך. כמובן שאת צריכה להכיר את אישיותו של הגבר כדי לרכוש לו את המתנה המתאימה ביותר.

 

בשביל הבחורים הראוותנים, את יכולה לנסות את הארנק הדק במיוחד בעל העיצוב הסטייליסטי העשוי מחומרים ממוחזרים. מחזיק מפתחות בייגלה הוא דרך אופנתית להשתלט על המפתחות שלך. אם החבר שלך אוהב לנהוג, את יכולה לקנות לו ארנק לרכב, שבו הוא יוכל לשים את הרישיון שלו ועוד ניירות. מחברת ווידאו תהייה נהדרת בשביל הגבר שלך, שיוכל להקליט את כל מחשבותיו בעזרתה. הכפכפים העירוניים המקוריים עם הטוויסט של מפת תל אביב הם ללא ספק אחד מהדברים המטורפים ביותר שאת יכולה להציג בפני החבר שלך. 

 

אם הגבר שלך מתעסק בקישוטים אז את יכולה להציע לו כמה מאביזרי הבית כגון השעון המגנטי, מעמד שולחן העבודה להחזקת טלפון, מצלמת כיס וכדומה, שעון הג'ונגל בצורת חיות, הכלב והפינגווין האקולוגי בעלי העיצוב הירוק, בטיפול - קופסת טישו אופנתית, מחזיקי ספרים מגנטיים, דמויות אוריגאמי וכדומה. האוסף המגוון פשוט ידהים אותך. קחו את השעונים כדוגמה: ישנם שעונים מגנטיים, שעוני פרספקס שנחתכו באמצעות לייזר, שעון עתיק אלגנטי ועוד רבים אחרים.

 

את יכולה גם לנסות להוסיף למשרד של הגבר שלך טעם אלגנטי, על ידי הצגת מספר מתנות לעובדים. המשרד הוא המקום שבו הם מבלים את רוב זמנם, ולכן מתנות לעובדים נועדו לתת להם מוטיבציה ואנרגיה חיובית להמשך יום העבודה. מלבד תכשיטי מחשב אלגנטיים או מעמד ליין, ישנם כמה פריטים בלתי רגילים כמו פתקיות הממו בצורת חיות, מגדל עטים שהכי טוב להשתמש בו במרחב מוגבל, אטבי נייר סרדינים, תומך ספרים רפלקטיבי שמציג את אומנותה של המראה בצורה גאונית, כך שהמילה ספר משתקפת בזווית מסוימת.

 

בזכות המגוון הנרחב של עיצוב וגיוון שנעשו באופן בלעדי לגבר של חייך, את יכולה להוקיר את הרגעים שלכם ביחד בלי שום בעיה. הרעיונות האדירים של מומחים לגבי מתנות לעובדים או מתנות לגבר שלך בוודאי יהפכו את תהליך בחירת המתנה המושלמת לקלה מתמיד.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב