דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח רכב - היתרונות בסוכן אישי 

מאת    [ 14/08/2011 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2092 פעמים ]

ביטוח רכב – היתרונות בסוכן אישי

ביטוח רכב כדאי לרכוש מסוכן אישי, כלומר, סוכן שתפנו ישירות אליו בכל הנוגע לביטוח. רכישת ביטוח רכב נראה כתהליך פשוט וקל: נגשים או מתקשרים לחברת הביטוח, הם מציינים בפניכם בזריזות מה כוללת פוליסת הביטוח, אתם חותמים, מעבירים את כרטיס האשראי, חוזרים לאוטו, מניחים את כל המסמכים בתא המטען או תא הכפפות ונוסעים לדרככם.

עד שמגיע יום אחד והלא צפוי מגיע, אתם מעורבים, חס וחלילה, בתאונת דרכים. ברגע ההתאוששות ממה שקרה ולאחר שבדקתם שהכול במקום, אתם פותחים אתם מוציאים את המסמכים ומחפשים את מספר הטלפון של חברת הביטוח ממנה רכשתם ביטוח רכב. אתם מתקשרים ובצד השני מענה קולי מבקש שתקישו 1 במקרה של הזמנת גרר, 2 במקרה של פנצ'ר ו- 3 לנציג שירות לקוחות..

כשאתה נקלע לתאונה או אפילו אם הרכב שלך נתקע בכביש מהיר, אתה נמצא במצב לחץ, אינך יודע מה לעשות, למי לפנות ומה בדיוק קרה הרגע. לכן עדיף, ואף מומלץ לרכוש ביטוח רכב מסוכן אישי.

ביטוח רכב מסוכן ביטוח אישי

רכישת ביטוח רכב מסוכן אישי לא תגרור מצבים בהם לא תדע למי לפנות. בזריזות תחפש את הטלפון של הסוכן באנשי הקשר בטלפון שלך, או שתמצא את כרטיס הביקור שלו מצורף לפוליסת ביטוח הרכב. סוכן ביטוח רכב לא חייב להיות קרוב משפחה שלכם או אפילו מכר רחוק שלכם, אתם יכולים לפנות אל חברת ביטוח הפועלת באמצעות סוכני ביטוח אישיים, למצוא סוכן ביטוח המציע ביטוחי רכב, סוכן שנראה לכם כי תוכלו לסמוך עליו ודרכו לרכוש ביטוח רכב.

רכישת ביטוח רכב מסוכן אישי

רכישת ביטוח רכב מסוכן אישי היא משתלמת, הסוכן מכיר את כל ההנחות האפשריות שניתן להעניק עבור ביטוח רכב. כמו כן הוא מכיר את כל סוגי הכיסויים הקיימים שניתן להוסיף לפוליסת הביטוח. כך סוכן ביטוח אישי יכול להציע לכם ביטוחי רכב שמתאימים בדיוק עבורכם, להוסיף לכם שירותים נוספים שיש סיכוי שתשתמשו בהם ולהוריד מהפוליסה שירותים שאין סיכוי שתשתמשו או שתצטרכו. בסופו של דבר, תרכשו ביטוח רכב המותאם בדיוק לכם. יכול להיות שהמחיר יהיה מעט יקר יותר מרכישת ביטוח רכב שלא מסוכן ביטוח אישי, אך התוספת הקטנה משתלמת מאד בשעת הצורך.

ביטוח רכב מסוכן אישי במקרה של תאונה או תביעה

לאחר קרות תאונה מתקשרים לדווח מיד לסוכן הביטוח. סוכן הביטוח ידריך אתכם מה עליכם לעשות, אם מדובר בפעולות כמו צילום מקום התאונה, לקיחת פרטים חשובים מהשותפים לתאונה או פעולות נוספות שיש לבצע.

אנו שומעים סיפורם רבים על חברות ביטוח שמעקבות את הכיסויים הביטוחיים במקרה של תאונה. סוכן אישי שמכיר אתכם לא ייתן לדבר כזה לקרות. סוכן אישי אמנם לא יפתור אתכם מהצורך להוכיח כי השתתפתם בתאונת דרכים, שנגרם לכם נזק גופני ושנגרם נזק לרכב, אך הוא יעמוד לצידכם וידווח לכם על התקדמות הטיפול בנושא התאונה. הוא יגרום לכם להרגיש שטוב שבחרתם לרכוש ממנו ביטוח רכב.

הכשרה חברה לביטוח מספקת קשת רחבה ומגוונת של פתרונות ביטוח בתחום האלמנטרי (ביטוח רכב, ביטוח דירה, ביטוח עסק ועוד), חיים, חסכון (best invest) ובריאות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב