דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כנסים ואירועים עסקיים - מגמות 

מאת    [ 13/08/2011 ]

מילים במאמר: 441   [ נצפה 2702 פעמים ]

כנסים ואירועים עסקיים - מגמות 

כנסים ואירועים עסקיים מחולקים לשתי קטגוריות מרכזיות:

1.       כנסי ואירועי עובדים.

2.       כנסי ואירועי לקוחות.

בעוד כנסים ואירועים לעובדים נעשים לצרכים פנימיים כגון הכשרת עובדים, הוקרה או פינוק לעובדים, הרי שכנסים ואירועי לקוחות מיועדים בעיקר לצורך חשיפת מוצרי ושירותי החברה או חשיפת "המקצועיות" של החברה בקרב קהל לקוחות פוטנציאליים, מתוך מניעים שיווקיים בעיקר.

 

מתוך ניתוח הפניות בכנסים פורטל ומתוך שיחות עם מנהלי מרקום עולות המגמות המעניינות הבאות:

 

כנסים ואירועים ללקוחות הולכים ותופסים מקום מרכזי כחלק מהאסטרטגיה השיווקית של אירגונים.
ארגונים רבים מפנימים את הערך המוסף בהפקת כנס לקוחות או ארוע עסקי ומקצים לנושא את המשאבים הדרושים.
כנסים ואירועים עסקיים מספקים הזדמנות נהדרת ללמוד על מוצרי ושירותי החברה. חברות מנצלות אירועים אלו להגברת המודעות למוצריה וסגירת עסקאות.
חלק גדול ממנהלי השיווק והמרקום איתם שוחחנו סיפרו לנו כי לדעתם כנסים ואירועי חברה מספקים את החזר ההשקעה (ROI) הגבוה ביותר מהסיבות הבאות:
1. האפשרות הטובה ביותר להפגש עם לקוחות פוטנציאליים פנים אל פנים.
2. האפשרות הטובה ביותר להגיע לקהל מטרה ממוקד.
3. אחת האפשרויות הטובות ביותר להעביר בצורה משכנעת מסר שיווקי תדמיתי.

 

 גם בתחום הכנסים ואירועי החברה, חברות רבות מבינות את הצורך בארגון כנסי עובדים, ימי הכשרה, ימי כייף וגיבוש, אשר תורמים למקצועיות העובד ולתחושת ההזדהות שלו עם הארגון, כך שבסופו של דבר הארגון יוצא נשכר מכנסים ואירועים אלו. בתחום זה ניתן בהחלט לזהות מגמה של הוצאת העובדים למקומות פחות בנאליים ושגרתיים. כך ניתן לזהות טרנד הולך ומתחזק של הוצאת עובדים ומנהלים לארועי חברה במסעדות עם חדרים פרטיים, בהם מפנקים את העובדים בארוחות, וזאת בנוסף למצגות הרגילות וההופעות. כמו כן, ניתן לזהות מגמה התחלתית של אירגונים המפיקים אירועים לעובדים בבארים, וילות ולופטים מפוארים.

רצינו לראות האם הנתונים המצטברים אצלנו באתר תואמים את המגמה בעולם. מבדיקת התפתחות כמות החיפושים בגוגל לאירועים בחדרים פרטיים במסעדות ואירועים בלופטים, משנת 2004 ועד היום. ניתן לראות כי קיימת מגמה של עליה לאירועים בחדרים פרטיים, במסעדות ובלופטים. 

 בנוגע לסדנאות והפעלות הכשרה, כאן קיים מגוון רחב של הפעלות שונות ומשונות. יחד עם זאת גם כאן ניתן לזהות מכנה משותף המסתמן כמגמה. ארגונים מעדיפים הפעלות בעלות ערך מוסף חברתי או סביבתי. כך למשל, ניתן לזהות ארגונים רבים שיוצאים לימי תרומה לקהילה או מחפשים פעילות משימתית בתחום איכות הסביבה.

לגבי החיפושים בגוגל בנוגע לכנסים, ניתן לזהות מגמה קלה של עליה בחיפוש אחר המילה "כנס". לעומת זאת במילה "כנסים" ישנה מגמה של ירידה. ייתכן וההסבר לנתונים סותרים אלו לכאורה הינו מגמה כללית של הפיכת החיפוש ברשת האינטרנט ליותר ויותר ממוקד עם חלוף הזמן. כלומר, הגולשים פחות ופחות מחפשים "כנסים" באופן כללי ויותר מבצעים חיפושים ממוקדים כגון "כנס הרמליה לעסקים", "כנס אבטחת מידע" וכד'.

את הגרפים ניתן לראות בלינק - http://www.knasimportal.co.il/node/3236

 

חומר למחשבה...

 


אסף קורן


כנסים פורטל לארוע עסקי בקליק


http://www.knasimportal.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב