דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להימנע מטעויות נפוצות בעת פיתוח אתר אינטרנט 

מאת    [ 12/08/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 2186 פעמים ]

אם אתם מתכוונים לבצע פיתוח אתר אינטרנט, כזה שיקח את העסק, לו מותאם האתר, למחוזות אחרים גבוהים ועם חשיפה ללקוחות פוטנציאליים אליהם מכוונים, אל תעשו טעויות בעת פיתוח אתר.

קודם כל ולא פחות חשוב מכל דבר אחר, תכנון. יש לתכנן היטב את תכולות האתר, לאפיין כל שלב וכל תת שלב באתר, מבנה האתר, מבנה התכנים, להתבונן באתרים דומים כדי לראות וללמוד מכאלו שכבר באוויר, למצוא בעלי מקצוע מתכנתים ומעצבים מראש שילוו אתכם לכל אורכו של התהליך.

בעת פיתוח אתר יש לא פחות חשיבות גם לשם המתחם או בהגהה המקצועית הלועזית דומיין. אל תבחרו כזה שיהיה ארוך מדי, מסורבל מדי, שאינו קריא למי שאין מבין את המשמעות החבויה בו.

תבחרו בשם מתחם כזה שיתן רמיזה קלה או יותר מזה לקשר לעיסוקו של העסק. חשוב ביותר לשלב בפיתוח האתר מישהו מהתחום שיודע דבר מה אחד או שניים לפחות על שמות מתחם. מצאתם אחד פנוי ברשת שנשמע לכם כמו "בול" למטרה? מהרו ורישמו אותו לפני שייתפס.

בעת פיתוח אתר תנו את הדעת לגבי פרטי צור קשר, דף צור קשר, מה יכיל, זה ה"טלפון" הישיר שלכם ללקוחות או יותר נכון שלהם אליכם.

אחסנו את האתר שלכם בישראל אם האתר הנבנה מיועד ללקוחות מקומיים בלבד. אין בכך יתרון לשים אותו על שרת בחו"ל אם לא מיועד לכרה בחו"ל. מה גם, שאתר מאוחסן מקומית בישראל הינו מהיר יותר בתגובותיו, מקובל יותר ומתאים יותר לקידום בגוגל ותקבלו שירות מחברת האחסנה בעברית, במהירות ומקומית.

אל תבנו אתר חובבני חינמי אם לא לזה כוונתכם. אתר כזה, יעלה כפליים אם תידרשו במועד מאוחר יותר לעדכן את העיצוב שלו, לשנות בו דברים וכד'. פיתוח אתר אינטרנט הינו תחום מקצועי לכל דבר, אחד מהמפותחים ביותר כיום, מהמתקדמים ביותר ומהמגוונים ביותר. אנשים מתרשמים מאתרכם – זה עניין של שניות בתת המודע שלהם אז לא כדי לפספס לקוחות בגלל עניין זעום כמו עלות הפרויקט וההשקעה בו.

העיצוב באתר הינו מרכיב חשוב לא פחות כפי שהבנתם. יש להשתמש בגרפיקה מתאימה ואיכותית. רצוי לפנות למומחים בתחום זה. עיצוב לאתרים הינו שונה במהות מעיצוב לתחומים אחרים.

כאן, בשונה מתחומים אחרים, בעת פיתוח האתר ישנה שימת דגש רחבה לעיצוב, כי כל כפתור דרוש לביצוע פעולה מסויימת, פשוטה או מורכבת ככל שתהיה, ומיקומו מחוייב.

ללכת על חברה או פרילנסר לפרויקט חד פעמי הינה דבר שצריך לקחת בחשבון. ישנה תחרות רבה בתחום זה, והיתרון המובהק הינו במחירים תחרותיים שתוכלו להשיג.

לעומת זאת, מה תעשו עוד תקופה כשתרצו שינויים באתר או לשדרגו? האם יהיה למי לפנות?

חלק מהותי בעיצוב הגרפיקה של האתר הינה תמונות ואף ווידאו.  זה בהכרח מה שמושך את הלקוחות שלכם להישאר באתרכם. בעת פיתוח אתר ובעיקר בשלב התכנוני באיפיון, שלבו תמונות כך שיתנו נופך וחיים לאתרכם. דבר שימשוך את הלקוחות שלכם כמו פרפר לפרח. כמו גולש לאתרכם אם תרצו.

תבנו את האתר שלכם לא פשוט מדי אך יחד עם זאת אל תנפחו אותו עם שלל טכנולוגיות מבלבלות ומעכבות. לקוחות בורחים מאתרים כאלו.

תבדקו כדאיות העלאת אתרכם כעסק. זהו שלב חשוב מאוד שכדאי לעשותו קרוב מאוד להחלטה האם ללכת על זה בכל הכוח.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב