דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רונן סין - מאמן כושר אישי 

מאת    [ 12/08/2011 ]

מילים במאמר: 693   [ נצפה 2279 פעמים ]

טוב אז היום החלטתי להיות מקורי והבטחתי שאני מספר לכם קצת יותר על עצמי, עליי, אנוכי סוג של קורות חיים רק במקום שזה יראה כמו קורות חיים רגילים ומשעממים בפורמט של וורד כאשר למעלה רשומים פרטים אישיים, ניסיון מקצועי, השכלה ובלה בלה בלה.. אני אעשה זאת בצורת סיפור קצר. המטרה היא שתדעו עליי קצת יותר פרטים. אני מקווה שתיהנו ואם לא, בסוף הכתבה למטה מצד ימין קיימת לה תיבת הערות ובקשות אתם מוזמנים להשאיר שם טלפון ואת הבקשה שלכם ואני מבטיח לטפל בה בהקדם האפשרי. לפני שאנחנו מתחילים אני הודה לכם מאוד אם תלחצו כאן

הכול התחיל לפני 29 שנה נולדתי בבית החולים אסותא, לזוג הורים מקסימים במשקל שיא שאפילו מדהים גם אותי 2.450 קילוגרמים. הייתי תינוק צווחן, רעשן, יללן, נו כמו כל התינוקות החמודים. ואת צעדי הראשונים התחלתי כבר בגיל מוקדם. התחלתי ללכת, לרוץ ולקפץ כבר בגיל 8 חודשים כבר אז הרגשתי שהעתיד שלי יהיה קשור לכושר ולספורט.

כעבור 18 שנה הייתי חייב לקצר כאן, פשוט זה נורא ארוך כל הסיפור ולא בא לי שתירדמו באמצע, אז כמו בכל סרט טוב, שאין לבמאי כוח לביים את כל השנים, נקפוץ ישר לגיל 18. או במילים אחרות כעבור 18 שנה...

גיל 18 גיל הבגרות, גיל החסר מעצורים, הגיל בו אתה מרגיש שאתה גבר. הגיל שכאשר היית ילד זה היה ניראה לך מזה גדול ומבוגר, בקיצור זה הגיל. טוב אז באותה תקופה החלטתי שאני גבר גבר ושאני מאוד רוצה ללבוש מדים ולהחזיק נשק וכמובן לתרום למדינה.. אז התגייסתי לצה"ל. היה לי שירות קרבי מלא אדרנלין ותשוקה שערך כשלוש שנים. ובתום השירות הצבאי ממש כמו כולם הייתי נמצא בפרשת דרכים ואמרתי לעצמי מה אני עושה עכשיו.. האם כדאי לי לטוס לחו"ל לטיול?? האם כדאי לשלב עבודה וטיול?? האם כדאי לשלב חו"ל וטיול?? והחלטתי שעליי לקחת תרמיל ומקל ולראות קצת עולם.. אז כמובן שטיילתי בחו"ל נסעתי לדרום אמריקה לתקופה של שנה. וכשחזרתי אמרתי זהו זה אני חייב למצוא עבודה שאני יאהב, עבודה שתעזור לי להגשים חלומות של אחרים, עבודה שאפשר להשתכר בה בכבוד. ובכן אחרי מחשבות, התייעצויות, לבטים והרהורים...החלטתי! אני רוצה להיות מאמן כושר אישי.

גיל 22 הגיל שבו אנחנו עדיין צעירים בנפשנו וברוחנו בלי קמטים בלי הזרקות ובלי בוטוקסים. נו הגיל הזה שמתחילים לעבוד וללמוד. בקיצור סטודנטים. אז גם אני רציתי להיות סטודנט, כי זה תמיד נשמע טוב והחלטתי ללכת ללמוד את לימודי בבית ספר למאמנים בנתניה שנקרא ווינגייט. תקופת הלימודים הייתה בהחלט מועילה ומשתלמת ובסיומה כעבור שנה בדיוק. קיבלתי תעודת מדריך כושר מטעם ווינגייט והלכתי לחפש עבודה בתפקיד של מאמן כושר אישי.

גיל 23 עד 24 טוב אז החלק של הלימודים היה קל ופשוט ואילו החלק השני של חיפוש עבודה כמאמן כושר היה קצת יותר מורכב... טוב אז הכי קל להתחיל זה מגוגל כמובן, אז זה מה שעשיתי. התחלתי לחפש בגוגל את המילים: חדר כושר, חדרי כושר, מכוני כושר, מכון כושר, דרושים לחדר כושר, דרוש לחדר כושר, דרוש מאמן כושר בכל מקרה הבנתם את הפואנטה אני מניח. אז אחרי שאספתי רשימה ארוכה ומכובדת של חדרי כושר. צלצלתי ושלחתי טונה של קורות חיים כדי שיזמנו אותי לראיונות עבודה... החיפוש בגוגל השתלם, כבר יום למחרת הלכתי למספר ראיונות במקביל.. וכעבור שבוע התחלתי לעבוד במספר חדרי כושר בו זמנית. חדרי הכושר שעבדתי בהם, הם מהגדולים והמפוארים ביותר ועד ליותר שקטים וצנועים. המטרה שלי הייתה לצבור ידע, ניסיון, ביטחון וכישרון כדי שבעתיד אוכל לעבור לנישה אחרת יותר אישית. ולהיות מאמן כושר אישי.

גיל 25 עד גיל 29 החלום שלי התגשם. והעבודה המפרכת והסיזיפית של 4 חדרי כושר במקביל השתלמה לה. ז"א שיניתי קידומת, החלפתי כובע והפכתי להיות מרונן המאמן, רונן סין - מאמן כושר אישי. כמובן שחלומו של כל מאמן הוא להיות שם, וברור שזה כיף גדול, סיפוק אדיר אבל חשוב שתיזכרו שכדי להגיע לשם אתם צריכים לעבוד ולעבוד קשה. אתם צריכים להתחיל לעבוד במספר חדרי כושר כדי לצבור ניסיון, לעשות הרבה משמרות ואתם צריכים לשווק את עצמכם בכל מדיה אפשרית כמו אינטרנט, רדיו, טלוויזיה ודיוור ישיר. המטרה שכולם ישמעו עליכם, יכירו אתכם וככה אתם תעצימו ותאדירו את שמכם ותהפכו לסופר מאמני כושר.

חברים אני רוצה לסיים אז.. זה הייתי אני בכמה משפטים. מי אני, מה אני, איך הפכתי להיות מאמן כושר אישי, ומה צריך בכדי להצליח להיות כזה. ותיזכרו שלכל סיפור ישנו סוף טוב...(-; 

בהצלחה, רונן סין - מאמן כושר אישי 0528143355

 

רונן סין - מאמן כושר אישי מוסמך ובוגר ווינגייט. מומחה באימוני כושר אישיים, ירידה במשקל והצרת היקפים. חי, נושם ובועט כושר ולייף סטייל. וכל מילה נוספת מיותרת.. אז למה אתם מחכים "רוצו" לצלצל..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב