דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי כדאי לטוס לאיטליה? 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 6294 פעמים ]

רק השם עצמו גורם להרגשה של עונג. איטליה היא אחת המדינות הנחשבות בעולם כמובילות מבחינת כמות התיירות הנוהרת אליה כל שנה והרי האם אפשר באמת להיות מופתעים? זו היא מדינה יפיפיה המציעה כל מה שהתייר הממוצע מחפש כאשר הוא נוסע לתור.

מדינת המגף מאכלסת בתוכה את הערים הייחודיות לה שכולנו מכירים בתמונות אם לא במציאות. כמעט כל עיר ואף עיירה שלה מיוצגת בבבנייה אדריכלית עוצרת נשימה אשר מחזירה אותנו בזמן לתקופות היסטוריה ידועות. נופיה הציוריים כמו תמונה מושלמת מרגע ראייתם חרוטים בזיכרון ובנשמה, בלתי נשכחים

עונות של יופי

גם מבחינת מזג האויר באיטליה היא עדיין מלאה בכל טוב. בחורף תמיד ניתן להנות מחווית השלג הממלא הכל בלבן. צפון איטליה מציעה שתי עיירות קסומות השוכנות בסמוך לגבולות השכנות של איטליה, צרפת ושוויצריה, להן קסם חורפי מיוחד משום מיקומם לצד האלפים האיטלקיים אשר מוסיפים נופך מהמם ביופיו לנוף ולאווירה.

בקיץ לעומת זאת המדינה עמוסה במטיילים, דרום איטליה מציעה שפע של חופים באזורי מפרץ נאפולי ומפרץ סלרנו אשר מוצפים בעונה זאת בשל יופיים. יש שימליצו דווקא שהכי שווה לטייל בהם באביב או בסתיו דווקא בגלל העומס התיירותי אבל זה נתון לשיקול דעתו של המטייל.

מהצפון ועד הדרום

צפון איטליה פופולרית ביותר בעונות החמות ויש שיעדיפו אותה על פני טיול בשאר המקומות כמו דרום איטליה ומרכזה. השמות הנחשבים הם של עיירת רומיאו וג'ולייט כמו ורונה הרומנטית או אגם גראדה המושך והידוע שנחשב כאחד האיזורים המושכים ביופיים ובל נשכח את ונציה הפופולרית, העיר המיוחדת וגדושת האטרקציות.

אך ישנו מקום אשר תופס פינה בליבנו ומהרגע הראשון בו אנו מתאהבים, לשמיעת שמה בלבד מהווה את יופייה הממכר של איטליה ושמה הוא טוסקנה ופירנצה בירתה. בין המקומות היפים בעולם. כתבו עליה שירים וסיפורי אהבה עם מרחביה העטופים בירוק הטובלים בשקיעות שעליהם אומרים אפשר פשוט למות מרוב אושר.

הכנת הטיול וקביעת תאריך

הכל תלוי בסוג הנסיעה ומי שמתכנן ללכת על סקי יודע שהוא צריך להתמקד על החודשים היותר קרים. ולמרות הקור בחודשים אלו המחירים הם יותר זולים ואף ניתן לעשות סקי ולהנות מחופשה נפלאה. מדינה זו היא חוויה בכל תאריך אך אם כבר נוסעים עדיף להיות שם במאי בתקופת האקשן של מופעים וקרנבלים באיטליה.

חשוב להכין שיעורי בית ולארגן טיול בתאריכים הנכונים מבחינת מזג האויר באיטליה שכן אתם לא רוצים אחר כך להרגיש אכזבה קלה. מי שרוצה לנסוע בקיץ יתמקד על חודשי יולי-ספטמבר אך שימו לב שחם מאוד על כן ההמלצה היא לנסוע כשנעים ועדיין לא עמוס לגמרי ,זה מתחיל בערך מאפריל ועד יוני.

מה יש בה כה מקסים

איטליה פשוט משגעת מכל הבחינות. מראה נופים משגעים, אוכל ויינות מופלאים וייחודם של מופעים וקרנבלים באיטליה הם הגורמים לנו לחזור. אין מקום בעולם דומה לה בפוטנציאל.

אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב