דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הנחות ומבצעים לאן הולכים? 

מאת    [ 11/08/2011 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1959 פעמים ]

מעצבי על נפגעו אף הם מהמשבר הכלכלי העולמי, ולאורו עיצבו פרטי לבוש זולים ופשוטים שנמכרו יותר וויתרו על התאמה ויחודיות אישית ויקרה. עיצובים אלו שעליהם ניתנו הנחות שונות, מאפשרים שעתוק ותרגום קל יותר, אשר הוביל לכך שחברות האופנה הממוסחרות גדלו על גביהם וחשבונם של מעצבי על. רשתות אופנה מסחריות וגדולות כמו H&M, ZARA ומנגו הצליחו לייצר מוצרים אשר דומים לעיצובי המקוריים של מעצבי העל ולמכור אותם במחיר נוח אשר אליו מצטרפת איכות וטרנדיות.

 

הקץ לחגיגות הנחות ומבצעים

כעת אפשר כבר להודות בכך שהמשבר הכלכלי מאחורינו כמעט אך מנגד מחכה לו בפתח משבר חדש. המשבר הינו משבר אופנה לכל דורש. מומחים בעולם מעריכים כי המצב הכלכלי בעולם כולו, בדרך להתאוששות והאפשרות לרכוש אופנה עילית במחירים גבוהים תחזור אף היא. בעקבות כך כנראה יהיו גם פחות מבצעים משמעותיים על אופנת עילית. עכשיו, מעצבי אופנה אוחזים בידם שוב יד חופשית לבדל עצמם מחברות האופנה ולגרום לכך שלא יהיה משתלם כלל וגם כמעט בלתי אפשרי להעתיק את עיצוביהם. כך רשתות האופנה יידרשו לבצע התאמות בעיצובים שלהם וגם במחיר.

נשק יום הדין של מעצבי האופנה הוא אנתיטזה לסחורה ההמונית בקרב רשתות האופנה הגדולות, כלומר פרסונליזציה. כיום, בתי האופנה העילית מציעים ללקוחותיהם חוויה אישית לכל לקוח אשר כוללת תפירה אישית על פי התאמה, התאמת פריטים וייצור על פי הזמנה.בגלל שחברות האופנה המסחריות לא יכולות לבצע התאמה אישית כזו הן יצטרכו להשתמש במבצעים, הנחות והטבות בכדי למשוך אליהם לקוחות.

כדי להתמודד עם המצב חברות האופנה יצטרכו למצוא אלטרנטיבות יצירתיות ובכך למנוע נטישה של לקוחות בעקבות העלאת מחירים וקיצוץ משמעותי בהנחות, מבצעים וכו'.דוגמאות לכך ניתן לראות בשתפי"ם בהם מעצבי אופנה מפורסמים דוגמאת H&M משתפים פעולה עם ורסאצ'ה בקולקציה הנוכחית והחדשה שלהם.

 דרך נוספת היא לייצר פריטים איכותיים ויקרים יותר על מנת להצדיק את המחיר. זארה למשל תשיק בחורף הקרוב מעילי פרווה יקרים (1500 ש?ח, גבוה בהרבה משאר המוצרים הנמכרים ברשת). בעיה אשר עלולה להיווצר בעקבות חידושים אלו היא יצירת מוצרי ביניים אשר לא יהיו שייכים לקטגוריית אופנת העילית, או לקטגוריית האופנה הממוסחרת, דבר שייצור בלבול אצל הלקוחות. אופציה נוספת היא לצאת במבצעים אטרקטיביים על חשבון הפסדים וכך לזכות בעוד לקוחות שלא ינטשו. כפי שזה מסתמן כעת הסוף בכל זאת לא כל כך קרוב, אך חברות האופנה המסחריות יצטרכו לשנס מותניים ולתת ליצירתיות שלהם לעבוד שעות נוספות על מנת למשוך את לקוחותיהם אשר יכולים להרשות לעצמם מותגי על.

מותגי אופנה - http://www.memutagim.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב