דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפשת מרכבים למשאיות - קבל 10 טיפים חשובים 

מאת    [ 10/08/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 3116 פעמים ]

כל חברה או עסק אשר מתמחים בהובלה באמצעות משאיות יודעים עד כמה חשובה היא איכותם של מרכבים למשאיות, שכן מרכב למשאית אשר איננו נוח או פונקציונאלי ונוטה לפתח בעיות הינו מרכב אשר מקשה את העבודה היום יומית עם המשאית וגורר אף הוצאות כספיות כלכליות בעקבות כך.
אם הנכם מחפשים חברה אשר מתמחה בייצור והתקנת מרכבים למשאיות ועדיין לא יודעים בדיוק מה צריך לעשות, כדאי מאוד להסתייע בטיפים הבאים אשר יחסכו מכם לא מעט טרחה ועוגמת נפש כאשר יגיע רגע האמת:

מרכבים למשאיות – חשיבות ההתאמה והמבחר
1. התאמה -  יש לבצע התאמה מלאה של מרכבים למשאיות לכל משאית ספציפית. לשם כך עליכם לדעת מראש באיזה סוג משאית הנכם חפצים או לחילופין, עם אילו משקלי העמסה אתם הולכים לעבוד. אל תזמינו משאית לפני שאתם יודעים בדיוק מה יהיה משקל הארגז אשר מתאים לה ולאופי ההובלה. משקל הארגז הנדרש יקבע את משקל ההעמסה הפנוי לכל משאית ספציפית.
2. מבחר – בניית מרכבים למשאיות הינה תחום עתיר ידע וניסיון. ישנן חברות אשר מתמחות בתכנון, עיצוב וייצור של מרכבים למשאיות מסוג אחד בלבד, דבר אשר ימנע מכם את אפשרות הבחירה. מומלץ להיעזר בחברה אשר מסוגלת לספק מגוון רב של מרכבים למשאיות אשר מיוצרים באופן אישי לכל לקוח ספציפי כגון ארגזים פתוחים, ארגזי קירור, ארגזי וילונות ועוד.

אמנת השירות והאחריות
3. שירות – יש לבחור את שירותיה של חברה לבניית מרכבים למשאיות אשר לה חטיבה עצמאית אשר מטפלת בשירות לקוחות קיימים וחדשים ולא ע"י התמודדות עם מנהלי עבודה אשר חסרים בזמן.
4. אחריות – אחריות יצרן ארוכת טווח לגבי תקינות המוצר שסיפק ושירותי תיקונים במקרים של בלאי טבעי חשובה ביותר ואיננה ניתנת לוויתור.
5. שירותי ייעוץ ללא התחייבות – חיוניים לא רק  אך במיוחד עבור אלה אשר זאת להם ההתנסות הראשונה בהתקנת מרכבים למשאיות.

גורמים אחרים שיש לקחת בחשבון
6. "אני מכיר מישהו שמתקין מרכבים למשאיות בחצי מחיר..." – ואמנם, ישנם יצרנים רבים של מרכבים למשאיות אך מספרם של המצוינים והמקצועיים שביניהם קטן. ארגזים למשאיות צריכים להיות בטיחותיים, שימושיים, חזקים ועמידים לאורך זמן ולשמש אתכם שנים רבות. בחרו בהגיון את החברה אשר תייצר עבורכם את המרכב ואל תתפשרו לא על רמת הביצוע, השירות והאחריות.
7. הובלה בקירור – מערכת הקירור יכולה לקבל את הכוח שלה דרך מערכת עצמאית או באמצעות המנוע. סוג הקירור ואופי המוצרים המובלים יקבעו אילו סוגים של ארגזי קירור  מתאפשרים להתקנה על גבי המשאית שלכם.
8. למידה – מומלץ לפנות מעט זמן לביצוע שיעורי בית לקראת ביצוע ההזמנה. ישנן חברות של בוני מרכבים למשאיות אשר ישמחו לספק עבורכם את כל המידע הנדרש לכם.
9. הימנעו מהטעיות – מי שמבטיח לכם מרכבים למשאיות אשר עשויים מאלומיניום בלבד או שמשקוף נירוסטה עמיד פחות ממשקוף פח מטעה אתכם ומנצל את חוסר הידע שלכם בנושא.
10. בקשו המלצות – אם אתם מעוניינים בשירותיה של חברה זאת או אחרת, בקשו ממחלקת השירות שלה לספק עבורכם רשימת לקוחות אשר מהם תוכלו לקבל חוות דעת אודות השירות והאיכות של מרכבים למשאיות אשר סופקו על ידם.

"מריומה- החברה המרכזית לייצור מרכבים" מייצרת ומשווקת ארגזים איכותיים לכל סוגי שלדות הרכב בתחומי ההובלה השונים. חברת מריומה הינה החברה הוותיקה בארץ ונחשבת למובילה בתחומה כבר למעלה מ-35 שנה. ב   "מריומה" מתכננת ומייצרת ארגזים למשאיות בטכנולוגיה מתקדמת וברמה מקצועית גבוהה ביותרומספקת פתרונות ייחודיים לייצור ארגזים קלים למשאיות וכמובן ארגזי קירור הקובעים את הסטנדרטים בישראל. מלאכת הייצור החדשנית מבוצעת ע"י מערך עובדים מקצועי, מיומן ומנוסה, ונבדקת ביסודיות ע"י מחלקת בקרת איכות מהקפדניות בענף המרכבים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב