דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר אינטרנט כמרכיב חיוני להצלחה 

מאת    [ 10/08/2011 ]

מילים במאמר: 378   [ נצפה 1664 פעמים ]

בעולם כפי שהוא היום, אי אפשר להרשות לעצמך להיות בעל עסק ולא לייצג את עצמך ברשת - בניית אתר אינטרנט היא חלק מהותי ביותר בהקמת העסק וערובה להצלחתו. מי שאינו נמצא ברשת, לא קיים - כמות החשיפה שהאינטרנט נותן היא עצומה, ולהפך - ללא האינטרנט כמעט ואין חשיפה, משום שכמות המבקרים לחנות הפיזית כמעט אפסית ביחס למספר המבקרים באתרים באינטרנט ביום. קיימים סוגים רבים של אתרי אינטרנט, אך את כולם מאחדים מאפייני בניית אתר אינטרנט כמעט דומים ובהם מספר שלבים הכרחיים ביותר, שבסיומם ניצור את האתר הקולע למטרתנו.

 

השלב הראשון בבניית אתר האינטרנט מתמקד בתכנון אופי האתר. קודם כל עלינו להבין מיהו קהל היעד שלנו, מה יגרום לו להמשיך בגלישה באתר ומה המסרים שאנחנו רוצים להעביר למבקר - כל אלו יהוו בעצם את מטרת האתר. כדי שהמסר יעבור בצורה ברורה, יש לאפיין אותו היטב ובהתאם לגבש את תכנות ועיצוב האתר. השלב הבא הוא אם כך שלב התכנות, אך כאן העניינים מתחילים מעט להסתבך - אמנם ישנם מערכות שונות שמאפשרות היום לבנות אתרי אינטרנט כמעט ללא ידע קודם, אך הקמת אתר אינטרנט היא לא עסק פשוט ומומלץ מאוד לפנות לאיש מקצוע בתחום. מדובר בהשקעה כספית לא גבוהה שתבטיח תמורה הולמת, לעומת בניית אתר אינטרנט באופן לא נכון שעלולה להוביל לנזק כלכלי. יש לבדוק שלאיש המקצוע ניסיון ולברר מה כולל תיק העבודות שלו והאם עבודותיו בבניית אתרי אינטרנט הולמות את טעמינו. עליו להבין במספר שפות תכנות שונות, בהם asp.net , php, javascript.

 

לאחר ששלב התכנות בבניית אתר האינטרנט הסתיים, זו העת לעצב את האתר. עלינו לשבות את עין הגולש ולמשוך את תשומת ליבו להמשך הגלישה בעמודי האתר, וכן להפוך אותו מלקוח פוטנציאלי ללקוח של ממש שירכוש את המוצר או השירות אותו אנחנו מציעים. בעת עיצוב האתר עלינו לחשוב באופן יצירתי, מקורי וחדשני ולהשתמש בניסיונו של איש המקצוע. עם זאת, עלינו לא להעמיס על האתר בגרפיקה מבלבלת ולהעביר מסר ברור תוך המעטה במלל. לאחר שסיימנו בבניית אתר האינטרנט, עלינו למצוא כתובת דומיין ואחסון לאתר.

 

כעת הדבר היחיד שמפריד בינינו לבין הגשמת מטרת האתר הוא כמובן כניסת הגולשים. כדי שיכנסו גולשים רבים ככל האפשר, עלינו להבדיל ולהבליט את אתרינו מעל מיליארדי האתרים הכמעט זהים לאתרינו שקיימים ברשת. אמנם השקענו בעיצוב, אך זו לא הדרך היחידה - יש להשתמש בקידום אתרים וכן להשתלב באינדקסי אתרים מקצועיים שבאמצעותם נעלה את דירוגו של אתרינו ונעלה את מספר המבקרים באתר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב