דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים עם בריכה - חופשה משפחתית צוננת 

מאת    [ 09/08/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 1738 פעמים ]

מאז ומעולם לא אהבתי את הקיץ. הטמפרטורות הגבוהות, הלחות הדביקה והשמש הבוערת פשוט לא עושות לי חשק לטייל, או אפילו לצאת בכלל מהבית הממוזג. עם זאת חשוב לזכור שהקיץ הוא העונה הכי כיפית עבור הילדים עקב שילוב של מספר גורמים שונים שעשויים להכות את המבוגרים בתדהמה - החופש הגדול כמובן הוא סיבה מצוינת להעריץ את הקיץ, השמש הנעימה שאפשרת לילדים ליהנות מהחופש ולשחק בחוץ כל היום גם היא סיבה מוצלחת לא פחות, וכמובן הים והבריכה שהינם רלוונטיים מתמיד בעונה זו של השנה חותמים את העסקה והופכים את הקיץ באופן רשמי לעונה הכי מופלאה שיש להיות בה ילד.

למרבה הצער, המצב עבור המבוגרים קצת שונה. בזמן שהילד בחופש, ההורים מתרוצצים חסרי מנוחה על מנת למצוא תעסוקה לילדים, השמש בעיקר גורמת לנו לחשוב על כוויות שמש, קמטים ועוד דברים שליליים שבגינם עדיף להישאר בצל, והים והבריכה אינם מקומות של הנאה וכיף אלא פשוט עוד מקום בו עלינו לשבת בצל (בהנחה שנמצא שמשיה פנויה) להימרח בקרם הגנה ולחכות שהילדים יתעייפו וירצו לחזור הביתה.

בדיוק בשביל זה הומצאה ההמצאה הגאונית של צימרים עם בריכה. יש המון בעלי צימרים שהשכילו להבין את מצוקתם של ההורים ובנו מקום הנאה ופנאי משולב גם למבוגרים וגם לילדים. ההורים יוכלו להתפנק בצימרים המעוצבים בהשקעה, בעודם מתנדנדים בערסל שעל הפרגולה המוצלת אל מול נוף יפהפה ובריזות הרריות נעימות, בעוד שהילדים יכולים לרוץ כאוות נפשם, להשתולל וליהנות מטבילה צוננת במי הבריכה הקרירים. לינה בצימר עם בריכה, שמספקת אפשרות להנאה בלתי נגמרת עבור הילדים ולשלווה ושקט עבור ההורים היא הזדמנות נהדרת להשקיע קצת במשפחה, לבלות קצת זמן איכות עם הילדים ולחזור מהחופש רעננים יותר ומאוחדים יותר, מבלי שאף אחד יצטרך להתפשר.

יש ברחבי הארץ מבחר מרשים של צימרים עם בריכות פרטיות או משותפות שיתאימו במיוחד לחופשה משפחתית צוננת מסוג זה. עם זאת, לפני שיוצאים לחופשה בצימר עם בריכה יש לקחת בחשבון שסביר להניח שבבריכה לא יהיה מציל ולכן תיאלצו להשגיח על הילדים בזמן שהם במים. מצד שני, אם כבר להשגיח על הילדים בזמן שהם במים – עדיף לעשות את זה בבריכה הקטנה והשקטה של הצימר בעודכם מתנדנדים על ערסל, מאשר בבריכה העירונית הרועשת והעמוסה.

הנה אפשרות מצוינת לצימר יוצא דופן עם בריכה–

שמחה בכרם – צימר מונגולי במעלה גמלא, רמת הגולן –

זוג היורטות (האוהלים המונגוליים) המעוצבים בסגנון ייחודי המשלב בין אותנטיות לבין פינוק, נמצאות בתוך כרם גפנים ובין ניחוח הסמדר וההדרים. בכל אוהל יורטה חלל עגול ומרווח שמספק תחושת אינטימיות נוחה. בכל אוהל יורטה פינת ישיבה מפנקת, שולחן אוכל, פינת קפה, מסך טלוויזיה גדול מחובר ללווין, משחקי חשיבה, מיטה זוגית גדולה ומעליה חלון עגול הפתוח לשמיים ממנו ניתן לצפות בנוף היפהפה של הכוכבים באזור רמת הגולן. לכל יורטה חצר פרטית. בחצר המתחם בריכה מרעננת המשקיפה לנוף עוצר הנשימה של הגולן והעמקים. היורטות עצמן נמצאות בתוך חממה של גפני מאכל כשמסביבן צמחי נוי, פרחים ובריכת נוי המשרים אווירה ייחודית ומרגיעה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב