כמה פעמים קרה לכם שרציתם להזמין מלון באילת שלא ביקרת בו וגם לא מכרים שלכם ואין לכם מושג קלוש האם כדאי, למה וכמה??
לי זה קרה. לדעתי, לא יזיק לקבל ביקורות וחוות דעת על כמעט כל דבר שטרם התנסנו בו. כך גם בחירת המלון לנופש הבא שלנו. ?כולנו עובדים עבור לחמנו ועם השנים למדנו שאכן (לצערנו) הכסף לא גדל על העצים ולסבתא לא תמיד יש ירושה גדולה להשאיר אחריה ולכן למרביתנו, כל שקל נחשב.
כשמחליטים לצאת לחופשה חייבים שלא "ליפול" עם המלון. על מי נוכל לסמוך אם לא על בני עמינו הטובים שיותירו אחריהם שובל של חוות דעת וביקורות. פולניות או לא, הן מעניקות לנופש אבוד העצות שמץ של הכוונה וסיוע במתן החלטה. ??חשוב שלא "ליפול" עם המלון- ברשת האינטרנט ישנו מקבץ של אתרים המציעים לכל מבקר להשאיר את חוות דעתו וביקורתו על מלון באופן שימושי-ציבורי שכזה- בניסוח אקסרטה עדין. ?למנהלי האתר אין שום דרך לאמת את הפרטים הנמסרים, בין אם הם אמת לאמיתה או שמא סתם למישהו מתחשק להפיץ "דברי נועם" על בית מלון מסויים. ?במקרה "הטוב" אנשי השיווק של אותו אתר הם אלו שמזינים אותנו באינפורמציה ביקורתית ובמקרה "הרע" המידע שאנו מקבלים נובע ממתחרים של אותם האתרים.
כל זאת, משאיר אותנו, גולשים תמימים וזועקים לנופש טוב, עם הרבה מידע לא רלוונטי ופער בין המציאות בשטח למפורסם באינטרנט. אז איך נדע למי להאמין?? למרבה המזל, ישנם אתרים בעלי שם ומוניטין ברשת האינטרנט אשר לא לוקחים חלק בתעשיית הדמה הזו ומסתמכים על אמינות ושירותים טובים עבור לקוחות חוזרים.
רצוי לוודא שרק גולש שאכן שהה באותו מלון באילת וחווה את חווית האירוח המלאה יכול להשאיר את חוות דעתו או ביקורתו על אותו מלון. כמו כן, יש לשאוף למציאת מספר ביקורות על אותו מלון ספיציפי. כמו שאומרים, “על טעם וריח אין להתווכח" אבל על סוג אירוח ורמת שירות יש להתווכח, כל אחד ורמת ה"פרינססיות" . ?מספר חוות דעת יעזרו לנו לגבש דעה ממוצעת. ?בנוסף, יש לוודא כי הביקורות הינן עייניניות ומדברות על תמורה בגין גובה התשלום, רמת האוכל, ניקיון החדרים וכלל המלון, עיצוב ואווירה, מיקום, שירות הצוות וכדומה. לא ממש מעניין אותנו אם לבתיה מבת-ים נדמה שהמים בבריכה היו כחולים מידי או בים המלח קצת מלוח יותר ממה שחשבה שיהיה... כן. יש גם כאלו.
חלוץ אחד מתוך כמה, שיצא לי להיתקל בו במהלך שיטוטי ברשת הוא אתר בשם "הוטלס" שהצליח להעביר לי את האינפורמציה הדרושה בעמוד אחד ולפי הקרטריונים שחיפשתי. והחשוב- באמינות. ?כל הביקורות וחוות הדעת המופיעות שם (אגב- תוכלו למצוא שם כמעט כל מלון, רשת, בתי הארחה, בישראל) בוצעו ע"י אורחים ששהו במלון.
אין שם איפה להשאיר ביקורת אלא אם כן יש לך "תיק אישי" שנוצר רק אם יש לך הזמנה. חיפשתי. אין. חיזוק נוסף לאמינות האתר הוא ששמתי לב שכאשר ביצעתי הזמנה לאחד המלונות הם ביקשו פרטי כרטיס אשראי רק לביטחון ולא לגבייה. התשלום שלי התבצע מול המלון בקבלה. לא חיפשו רק את הכסף שלי, חיפשו שאחזור ואזמין שוב דרך "הוטלס". זה נתן לי הרגשה טובה.
אז מה למדנו? ?אני חושבת שכל חופשה קצרה או ארוכה, חו"ל או פה בארץ חשובה. אף אחד לא רוצה להזמין מלון ולגלות ששילם עבור אכסניית נוער מתפוררת. כנראה שלא יצא לנו להכיר כל מלון וצימר שיש בארץ אבל מישהו , אי שם, כבר היה במלון הזה, וחווה את מה שיש לו להציע ואנחנו רוצים לשמוע על כך. חשוב לנו לדעת איך היה לו ולמשפחתו באותו המלון כי גם אנחנו רוצים להגיע לשם אבל לא בטוחים האם כדאי לנו. אמינות ברשת האינטרנט היא מילת מפתח, היא תקדם אותנו ואת האתרים המוכרים לנו דבר מה. אתר שנותן לנו הרגשת ביטחון, ויש מישהו מאחורי המסך אליו נחזור. איתו נעשה עסקים.??בהצלחה עם ההזמנה הבאה, השתדלו להיות קשובים לדעותיהם של אחרים, אבל רק במקומות הנכונים.
הוטלס - הזמנת מלונות בישראל באישור מיידי, מחיר בלעדי, ביקורות מזמינים