דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות על שלושה טיולי קיץ רומנטיים 

מאת    [ 07/08/2011 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 2385 פעמים ]

אני באופן אישי נמנית על אלו שמעדיפים את הקרירות של החורף, עם לחיים סמוקות מקור והתכרבלויות תחת שמיכות פוך בזמן שבחוץ יורד גשם. אין מה לעשות, החורף הוא פשוט תקופה רומנטית יותר מאשר הקיץ.

עם זאת, אין כל כך הרבה ברירות, בן או בת הזוג לא יחכו מספר חודשים בסבלנות עד החורף הבא ועל כן חייבים למצוא דרך להפוך את עונת הקיץ לטיפה יותר רומנטית ולטיפה יותר לוהטת (במובן החיובי של המילה).  מאחר ובבית חם ודביק אני תמיד מעדיפה לצאת החוצה עם בוא הקיץ (למקומות מוצלים ומאווררים היטב כמובן) ולערוך עם בן זוגי טיולים נעימים, שלווים ורומנטיים ככל הניתן.

על מנת להימנע מהחום הכבד שיכול להרוס כל רגע רומנטי מומלץ מאוד לערוך את הטיולים האלה בשעות הערב. 

טיילת לואי בחיפה - כל מי שגר באזור חיפה מכיר את הטיילת היפהפייה והרומנטית להחריד הזאת. מדובר בטיילת העוברת במרכז הכרמל, מאחורי המלונות ומשקיפה אל הים והמפרץ, אורות העיר התחתית ויישובי הסביבה, בתי הזיקוק המוארים בתאורה מושקעת במיוחד בשעות הלילה המזכירה את קו הרקיע המפורסם של ניו יורק והעיקר - הגנים הבהאיים המרהיבים והמושבה הגרמנית המקסימה. על מנת לא לקלקל את הרומנטיקה במעברים מפוקפקים לעבר הטיילת דרך מלון או סתם דרך כביש מומלץ לחנות ליד המוזיאון היפני ולעבור לטיילת דרך השביל היפהפה שלצידיו במבוקים ענקיים. הכי כדאי לפתוח את הדייט באחד מבתי הקפה החמודים שבאזור מרכז הכרמל ולקנח בטיול רומנטי לאורך הטיילת. על הטיילת פזורים ספסלים רבים הצופים לנוף עליהם תוכלו לשבת בעודכם מתענגים על הבריזות ההרריות הצוננות (באופן יחסי) האופייניות לחיפה. המשקיענים שבכם יכולים אפילו להגדיל ראש ולהכין פיקניק רומנטי קליל שיחסוך לכם את בזבוז הזמן בבית הקפה.

טיילת המרינה בהרצלייה - יש משהו מיוחד באווירה של הטיילת המטופחת שמשתלב עם המרינה היפהפייה והופך את המרינה בהרצלייה לאחד המקומות הרומנטיים בארץ לדעתי. האווירה היוקרתית והנעימה שבטיילת פשוט מעודדת את הרומנטיקה באופן שאף מקום אחר בארץ לא יכול להתמודד מולו. בטיילת מסעדות מצוינות ממטבחים שונים (גריל ברים, מסעדות דגים ועוד) שיכולים להוות רקע מושלם לתחילתו של דייט רומנטי במיוחד, וספסלי הנדנדה הפזורים בטיילת (בעיקר באזור ליד הקניון) יהיו מקום מצוין להתכרבלות שלווה אל מול הנוף הקסום של היאכטות והסירות שבמרינה, בליווי בריזה מערבית קלילה ונעימה.

נכון שבמקור דיברתי על טיולים בשעות הערב, אבל בכל זאת יש מקום גם לטיול אחד מהנה וצונן מאין כמוהו שאמנם אינו רומנטי בצורה ברורה מאליו כמו טיול על שפת הים או בטיילת אבל ללא ספק יקרב בין שני בני הזוג ויספק מספר שעות של הנאה וצחוקים, שאם תשאלו אותי - הם החומר ממנו עשויה רומנטיקה אמיתית. אני מדברת על טיול בנחל החצבאני היפהפה המלא מי הפשרת שלגים צוננים, גדות מוצלות הודות לצמחיה העשירה ופינות חמד בהן ניתן לעצור, להשתכשך במים ופשוט ליהנות מהקיץ ביחד עם בן הזוג באופן הכי כיפי והכי אמיתי שאפשר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב