דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קייטרינג לאירועים - ממה כדאי להימנע? 

מאת    [ 04/08/2011 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 1832 פעמים ]

 אם נהיה כנים, רוב באי האירועים מחכים בעיקר למנה העיקרית של הערב - האוכל כמובן... מאחר וידוע שאושרו של אדם עובר דרך קיבתו, בחירת קייטרינג לאירועים יכולה לקבוע האם האירוע שלכם יהיה האירוע המדובר של השנה, או שישכח במהרה... אז איך בוחרים קייטרינג לגן אירועים? במיוחד כאשר מדובר באירועי חורף בהם לאוכל מקום מרכזי יותר, חשוב להימנע ממוקשים שיגרמו עגמת נפש. בשורות הבאות נגלה כיצד לגרום לקייטרינג באירוע שלכם להיות מוצלח, מבלי ליפול בפח.

קייטרינג לגן אירועים - עשה ואל תעשה

הגודל לא קובע - באירועי חורף לאו דווקא חברת הקייטרינג הגדולה היא גם הטובה ביותר. תופתעו לגלות שדווקא שירותי קייטרינג לאירועים בחברות קטנות יותר משתמשים לרוב במזון טרי, בעוד שהחברות הגדולות משתמשות בשימורים כדי לחסוך בהוצאות. חפשו חברות קטנות ואיכותיות שיספקו חוויה קולינרית מהנה.

הזמנות ברגע האחרון - חשוב מאוד להימנע מלהזמין קייטרינג של אירועי חורף סמוך ליום הגדול. וודאו מספיק זמן מראש כי חברת הקייטרינג פנויה וערוכה להגיע לגן אירועים, כדי שלא תתקעו ביום האירוע עם אורחים רעבים וצלחות ריקות...

כמות האוכל - האם כדאי להזמין מנות בהתאם לכמות האורחים שצפויה להגיע לגן אירועים? אז זהו, שלא... טעות נפוצה היא לבצע הזמנה המספיקה בדיוק לכמות האנשים המוזמנים: מה עושים כאשר מגיעים יותר מוזמנים ממה שציפיתם?  הזמנה גדולה במעט ממה שצפיתם תמנע מבוכה מיותרת.

קייטרינג לאירועי חורף - עניין של טעם

טעימות - העיקרון המנחה בבחירת קייטרינג בכלל ובאירועי חורף בפרט, הוא להימנע מקניית חתול בשק. לכן, חשוב לבקש מחברת הקייטרינג להגיע ליום טעימות בו תנסו בעצמכם את המנות לפני שתגישו אותן לאורחים בגן אירועים. האוכל טעים? זה עדיין לא אומר שאלו בדיוק המנות שיוגשו ביום האירוע. אז מה עושים? בקשו להגיע אל גן אירועים בו הקייטרינג עובד מספר ימים לאחר הטעימות, ובדקו כי האוכל זהה בטיבו ליום הטעימות. כך תמנעו מצב בו יוגשו לכם מנות שף לטעימה, ומנות זולות באירוע.

יוקרתי זה הכי הכי? אתם מכירים הכי טוב את טעמם של המוזמנים לאירוע. מה הן ההעדפות של יקיריכם? אל תתפתו להזמין בשרים יקרים או מנות גורמה שלא לצורך- יתכן שהאורחים שלכם יעדיפו אוכל עממי ופשוט יותר.

התאמה לעונה - קייטרינג לאירועים מותאם גם לאירועי חורף. בעונת הגשמים עדיף לבקש מראש נזידים, תבשילים חמים ומרקים. כך תקבלו מזון מחמם וטעים יחד!

עורכים אירוע ומחפשים קייטרינג לאירועים? כדאי להיות ערניים, להימנע מהפתעות ובעיקר לחגוג בטוב טעם!

 

הקיו - The Q - גן אירועים במרכז בקיבוץ גליל ים. מקיים חתונות בקיץ עד 800 איש, חתונות ואירועי חורף עד 500 איש. ממוקם סמוך להרצליה וסמוך לכביש החוף. שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב