דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רצונך רצוני 

מאת    [ 07/10/2007 ]

מילים במאמר: 506   [ נצפה 2042 פעמים ]

ט"ו אלול התשס"ז
בס"ד
רצונך רצוני

אדון עולם המלך , לכבוד חודש "התשובה" אלול ולרגל יום הדין הבא עלינולהיכתב לחיים טובים , אבקש להתוודות לפניך ולהתחשבן עם נפשי .

אבי , מלכי ואלוקי , תודה שזיכית אותי להבין שהדם שבורידי ובעורקי מתחדש מהאוכל שאתה זן ומפרנס אותי ובעצם כל גופי עומד על רגליו רק ממה שאני מכניס לפי . ורק כאשר חל צום אני מצליח להבין שמספיק יום אחד בלי מזון כדי למוטט אותי . לכן אבי אני מקבל עלי באהבה לבדוק ולדקדק מעתה בכל מה שאכניס לפי , ובזכות שאשמור על טוהר גופי , תהיה נפשי זכה וברה .

ברחמיך הרבים צורי פקחת עיני להבין כמה ביטלתי את תורתך הקדושה וכמה אני מסכן כאשר אני לא לומד תורה ושהתורה עושה את האדם מאושר בעולם הזה . לכן זכה אותנו אבי ללמוד תורתך לשמה ותמיד להתקדש וזכה אותנו לבנים ובני בנים תלמידי חכמים שירבו תורה ושלום בעולם .

גומל החסד שגילה לי מידת הנקיות ובתוכה הגזל - " העניים מושכים את הלב לבקש התרים " - אם במקום עבודתי ואם במשא ומתן ואף בשינה מיותרת שגזלתי מהזמן היקר שהקצבת לי בעולם , לעשות לך נחת רוח אמיתית . על כן אתאמץ היום ובכל יום לקנות הנקיות ולקום כחייל נאמן כמה דקות לפני יצר הרע ולעבוד אותך באהבה , בהתרגשות ובשמחת עולם .

דומה דודי לצבי או לעפר האילים " , הקלים בריצתם , כך שיזדרז אבינו להושיענו . זרז אותי אבי שבשמיים שארדוף אחר מצוותיך , ותודה לך אבא שאתה סבלן איתי שלמרות שאני יודע את אמת התורה ואת מציאותך , אני חוזר ושב אליך לאט לאט . הנני מתחנן ומתפלל לפניך , החזירנו במהרה בתשובה שלמה לפניך , עד אליך , ברוך אתה השם הרוצה בתשובה .

השם יתברך , מלוא כל הארץ כבודו . יודע אתה כמה הכעסתי , העלבתי ופגעתי בהוריי היקרים , באחיי ובאחיותיי , רעיי וחברי . הריני מבקש שברחמיך הרבים רכך ליבם עליי שיסלחו וימחלו לי בכל ליבם והריני מוחל וסולח לכל מי שהכעיס ופגע בי , ועשה אבי שלא ייענש שום אדם בגללי ושמור עלי שלא אלבין או אבייש פניהם של עמך ישראל לעולם .

ויתחזק דוד בשם אלוקיו " : בשם - המנהיג את העולם כולו בידו הרחבה . באלוקיו - המנהיג אותו בהשגחה פרטית . בכל רגע וצעד חזק אותנו אבא באמונה וסלח לי על מחשבותיי והרהוריי הבטלים ומלאי הכפירה . ברך אותנו מלכנו שנהיה שלמים לפניך במחשבה דיבור ומעשה .

זה הזמן !!!
דרשו השם בהימצאו , קראוהו בהיותו קרוב . העבירות שלנו נראות לנו קטנות מפני שאנחנו לא יודעים מה זה חטא ומה גודלו . בחודש אלול הקדוש ברוך הוא נמצא בינינו והוא לא מתחשב בחטאים , לא מתחשב בעבירות והוא משקיף עלינו בני האדם לראות היש משכיל דורש את אלוקים . שובה ישראל עד השם אלוקיך , לא לעצור בדרך . זה הזמן לחזור בתשובה שלמה ,לפשפש במעשים שלנו והכי חשוב לתקן ולקבל קבלות חדשות . כתוב "יעזוב רשע דרכו " מפני שהחטאים שלנו נהיו כבר דרך והפכו להרגל ולכן אנחנו חייבים לעקור את הדרך ולבנות מסלול חדש וישיר לאבינו שבשמיים . הבינו , לבורא עולם לא כואב החטא של האדם כמו שכואב לו הזמן שבו האדם חי בלי להתחרט על החטא , ולכן חייבים להתבייש מכבוד השם ולהבין שאדם שלא משתנה זה קיבעון נצחי .


מי ייתן ובורא עולם יכתבנו בספר החיים וימלא כל משאלות ליבנו לטובה
זכרנו לחיים מלך חפץ בחיים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב