דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בחירה נבונה של חברות בניית אתרים 

מאת    [ 03/08/2011 ]

מילים במאמר: 613   [ נצפה 1999 פעמים ]

בחירה נבונה של חברות בניית אתרים

מזל טוב! קיבלתם החלטה להקים אתר לעסק/תחביב/משפחה/ שלכם – או למען כל מטרה אחרת. אבל איך לעשות זאת?

 אפשר כמובן לבקש מהבן-דוד הגאון  של דודה בתיה/שולה/נחמה לעשות לכם אתר, אבל עד כמה אתר כזה באמת יקדם אתכם? ומה יקרה מחר כאשר הבן-דוד יתגייס? או יחליט שהוא בעצם רוצה לחיות בזולה בהודו? מי יעדכן את האתר? מה יקרה שתרצו להוסיף איזה מוצר כי הרחבתם את העסק? או סתם לעדכן כתובת?

כאן כדאי לפנות אל חברת בניית אתרים.

עיצוב אתרי אינטרנט זה עניין למקצועניים.

בדיוק לשם זה הוקמו סוג חדש של חברות, חברות  לבניית אתרים. חברת בניית אתרים צריכה לעזור לכם בבניית האתר.  חברה רצינית צריכה ללוות אתכם בכל השלבים , החל מתכנון ראשי של אתר תדמיתי שישרת אתכם, התאמתו לצרכים שלכם, בחירת העיצוב והתוכן ההולמים, ותחזוקתו השוטפת.

ואכן, אינספור שיקולים מלווים את התהליך של בניית אתר תדמיתיחדש. מתכנון האתר ועד לעלייתו לרשת האינטרנט, הדרך יכולה להיות ארוכה ומתישה, רצופה בשאלות, החלטות ושיקולים.

למה חברת בניית אתרים?

קיימים מספר דרכים לבניית אתר תדמיתי.


    • פניה אל חברת בניית אתרים מקצועית. זה המקום המקצועי ביותר שיבטיח שההחלטה להקים אתר תדמיתי חדש תצדיק את עצמה, ותתאים לצרכיכם.
    • בונה אתרים פרטי: אדם עצמאי, שיוכל לבנות עבורכם אתר במחיר זול יחסית. אולם בדרך כלל הוא גם מציע פחות שירותים מחברה גדולה.
    • הזמנת אתר תדמיתי על בסיס עיצוב מוכן מראש. לא ניתן לעצב את האתר כראות עיניך, אלא בהתאם לתבנית הקיימת.
    • פיתוח אתר תדמיתי באופן עצמאי. זאת אפשרות שהתפתחה מאוד בשנים האחרונות. היא מאפשרת לבנות אתר אישי מאוד, המתאים לכם, ובחינם. אולם, האם אתר תדמיתי כזה באמת יקדם אתכם?

. כל אחת מהשיטות הללו יכולה להתאים לכם- אפילו האפשרות של בנייה עצמאית. אבל אתר תדמיתי מוצלח צריך להיענות לדרישות מקצועיות וברורות.  לא  סתם עיצוב אתרי אינטרנט נהפך לעסק  מקצועי לכל דבר.

אבל איך לבחור חברת בניית אתרים?

בחירת חברת בניית אתרים מוצלחת הינה הבסיס להצלחת אתר תדמיתי המיועד לעסק שלכם.

להלן מספר עצות.


    • החליטו כמה כסף אתם מוכנים להשקיע.
    • בדקו מה הצרכים שלכם. לא כל אתר מצריך אותו ידע. אם למשל אתם רוצים גם אתר שיאפשר תשלומים דרך האינטרנט תצטרכו למצוא חברה שמסוגלת לנהל עסקאות כאלה. לבדוק תקלות, גיבויים וכיוצ"ב.
    • חפשו אלו דרישות מקצועיות קיימות בתחום עיצוב אתרי אינטרנט המתאימות לצרכים שלכם. למשל שימוש במנועי חיפוש קיימים, פניה לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים....

אם אתם למשל עסק הפונה לאוכלוסייה לגיל השלישי, כדאי שבאתר תהיה אפשרות להגדלת הכיתוב והגברת הקול.


    • נסו לבחון אתרים דומים בתחום שלכם, ולראות מה מוצא חן ומה מתאים לכם, (זה לא אותו דבר...) אחרי שמצאתם מספר אתרים כאלה, נסו  לבדוק מי החברה שעיצבה את האתר ובקשו  פגישה מוקדמת.
    • במהלך הפגישה נסו לברר פרטים על החברה, מה הגודל שלה, מי היו הלקוחות הקודמים שלה... יתכן למשל שיהיה עדיף לכם חברה קטנה שתיתן לכם שירות אישי מאשר חברה גדולה שתתייחס אליכם כסתם עוד סעיף בהנהלת החשבונות, ויתכן שלהיפך.
    • בדקו אם החברה מציעה את מגוון השירותים שאתם זקוקים להם. האם למשל היא יודעת איך להתאים את האתר לבעלי מוגבלויות? האם יש אפשרות להכניס אנימציה ו/או סרטון תדמיתי? וכמה כל שינוי יעלה?
    • בררו עד כמה החברה מתעקשת על דברים מסוימים, ועד כמה היא מוכנה להתאים עצמה לצרכים שלכם. האם מנסים "למכור" לכם בכוח אנימציה ממוחשבת? האם זה מתאים לכם?
    • האם החברה מציעה לכם גם שירותי תחזוקה כגון אחסון האתר – חיוני למשל במקרה של אתר הדורש עדכון שוטף. האם יש קניה של כתובת האתר והתחום שלו? לא תרצו למשל לגלות שאיזה עסק נידח בעפולה בחר לעצמו שם בדיוק כמו שלכם...

 

חשבו שבניית אתר תדמיתי מוצלח תוכל לקדם את העסק שלכם. אתר לא מוצלח יהווה בזבוז כסף. אל תהססו לבחור חברת בניית אתרים שתוכל להתאים את האתר לעסק שלכם ולצרכיכם. עיצוב אתרי אינטרנט הוא עניין מקצועני לחלוטין שמתפתח כל הזמן.

 

Bloo הקמת אתרי אינטרנט – רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il />




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב