דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שערים חשמליים - על בטיחות ותמיכה טכנית 

מאת    [ 02/08/2011 ]

מילים במאמר: 354   [ נצפה 1496 פעמים ]

רכישת שער חשמלי מצד אחד מבטיחה לכם שקט נפשי בכל הקשור לשמירה על רכושכם ועל מתחם החנייה השייך לכם, אך מצד שני חשוב לזכור כי רכישת והתקנת שער חשמלי היא צעד המצריך תכנון ולעתים השער עצמו אף מצריך תחזוקה ועבודות תיקון.

 

חשיבות גורם הבטיחות בשערים חשמליים

לא מעט שערים חשמליים הנמכרים בישראל הינם שערים ללא תו תקן – משמע – שערים חשמליים אלו אינם מכילים את מערכות הבטיחות הבסיסיות ביותר . לאותן מערכות בטיחות חשיבות גדולה לאין שעור מכיוון ששערים חשמליים, בין אם הם מותקנים במקומות פרטיים ובין אם במקומות ציבוריים, משרתים לא מעט בני אדם ומופעלים עשרות ולעתים אף מאות ואלפי פעמים מדי יום. שער שאינו בטיחותי הופך את השימוש בו למסוכן, וככל שמשתמשים בו יותר כך עולה הסבירות שהוא יגרום נזק – ברכוש או אפילו בנפש. לדוגמא, שער שאינו מפסיק את פעילותו כשהוא נמצא במגע עם גוף מסוים או לחלופין שעובר תחתיו אדם או רכב הוא שער לא בטיחותי שסביר להניח שבמוקדם או במאוחר יגרום לנזק ולעוגמת נפש לא מעטה. עליכם לדעת כי סביר להניח שבמידה ותהיו אחראים על התקנת שער לא בטיחותי קיים סיכוי שתהיו חשופים לתביעה משפטית במקרה והשער יגרום נזק כלשהו.

כצרכנים, זכותכם המלאה לדרוש מהחברה האחראית על ביצוע התקנת השער החשמלי מסמך אחריות המצהיר על כך שהשער שהתקינה עבורכם הוא שער בו מותקנות מכלול מערכות הבטיחות והוא הותקן בצורה בטיחותית על ידי איש מקצוע המוסמך לכך.

 

רכשת שער חשמלי - אתה זכאי לתמיכה טכנית

שערים חשמליים על כל יתרונותיהם עלולים להוות מטרד רציני כאשר חלה בהם תקלה כזו או אחרת ובעיקר במנגנון הפתיחה- מנועים לשערים חשמליים עושים לפעמים צרות.

דמיינו לעצמכם מצב בו אתם צריכים לצאת לעבודה בבוקר אך השער החשמלי אינו נפתח, או לחלופין, חזרתם הביתה לאחר יום מפרך אך השער אינו נפתח ואתם תקועים מחוץ לבית ללא מקום חניה בהישג יד - מצבים מסוג זה מדגישים במיוחד את הצורך שבתמיכה טכנית איכותית ומהירה ככל האפשר במקרה הצורך. כדי להבטיח לעצמכם תמיכה טכנית זמינה ככל האפשר הקפידו לרכוש שער חשמלי אך ורק מחברה אמינה, מקצועית, וותיקה ולא פחות חשוב – כזו המעסיקה מספר רב של עובדים שיהיו זמינים לטפל בתקלות במידה ויתעוררו כאלו.

 

 

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת מנועים לשערים, תיקון כל סוגי המחסומים האוטומטיים ובעיקר מחסום זרוע. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב