דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין פלילי לקטינים 

מאת    [ 01/08/2011 ]

מילים במאמר: 538   [ נצפה 2740 פעמים ]

"אני לא מבין למה אני צריך להיות פה ולהסביר להם מה קרה. זה עניין שלי ושל חברים שלי."

"מי הם שהם יחשדו בי שעשיתי את זה ויגידו לי כך וכך. מה אני חייב להם?"

**********

בני נוער אשר מוצאים עצמם נחקרים או נחשדים בעבירה פלילית, לא תמיד מבינים את גודל הצרה בה הם נמצאים, מגיבים בתוקפנות ומפתחים גישה של "למה מי הם ואני יודע הכול"

היות וחלק גדול מהעבירות הפליליות המיוחסות לקטינים, נעשים בין קטין אחד לקטין אחר, ישנה תחושה שלא באמת מדובר בעבירה, אלא באיזו אי הבנה בין חברים, בין צעיר אחד לאחר ולא במשהו שדורש התערבות של המשטרה או של החוק.

זוהי טעות אשר מכתיבה התנהלות לא נכונה מרגע החקירה הראשונה ולכן חשוב מאוד שיהיה לצידכם עורך דין פלילי לקטינים.

הנה כמה דוגמאות למצבים בהם אתם חושבים שאתם חכמים
אבל חייבים עורך דין פלילי לקטינים

ליאם זומן לחקירה אחרי שבת כיתתו טענה שנגע בה באזורי גוף צנועים, ללא הסכמתה. ליאם הכחיש בתוקף שהמעשה נעשה ללא הסכמה, אך מתברר כי הצעירה צילמה את כל האירוע בסלולארי וכי שומעים בבירור איך היא מבקשת ממנו להפסיק.

ליאם, שלא ידע על קיומו של הסרטון, מסר מידע מוטעה, לכלך על הנערה וטען שהיא נותנת לכולם.  החוקרים לא סיפרו לו בשלב הראשון על קיומו של הסרטון ונתנו לו להפליל ולהפיל את עצמו.

לאחר שהתברר כי יש ראיה מצולמת אשר תומכת בגרסת המתלוננת, הבינו ליאם והוריו כי הם חייבים עורך דין פלילי לקטינים, אשר ילווה אותם בתהליך ויסייע להם לבנות הגנה.

בתיה נחשדה שסייעה לידיד לשכנע בנות קטינות להגיע למקום חשוך, שם תקפו אותן הידיד וחברו. בחקירתה טענה בתיה כי לא היה לה מושג מדוע הבנות מגיעות לשם וכי סופר לה שמדובר בראיון עבודה לקיץ.

החוקרים לא התרשמו מגרסתה שנשמעה לא הגיונית, בעיקר בשל התדירות ומה שאמרה לבנות, על מנת לשכנע אותן להגיע למקום. הוחלט לנקוט נגדה בהליך פלילי.

משפחתה של בתיה לא ידעה איך להוציא את ביתם מהצרה הזו, הם לא ידעו מה הזכויות שלה ומה האופציות העומדות בפנייה, כמו למשל מתן עדות כנגד מי שביצע בפועל את המעשים.

חשוב שתדעו: כל עוד לא היה לבתיה ייצוג משפטי הולם ומקצועי, בדמות עורך דין פלילי לקטינים, המשטרה הרגישה שידה עליונה ונקטה בטקטיקות של בלבול והפחדה, על מנת להוציא ממנה אינפורמציה, מבלי להבטיח לה הגנה משפטית כלשהי.

מומו בן 15, נעצר ונלקח לחקירה במשטרה יחד עם בן דודו, בגיר בן 24. השניים נחשדו בתקיפה וביצוע מעשים מגונים בצעירות אשר הכירו בסיטואציות שונות. כאשר נעצרו השניים לא היה מודע מומו לזכויותיו השונות כקטין, למעמדו בעיני החוק ולתפקידו בעבירה הפלילית המיוחסת.

אי ידיעה זו, גרמה לו להתנהל בצורה שגויה אשר גרמה לו נזק. למשל, בעבור מומו הייתה זו עבירה ראשונה בעוד בן דודו כבר היה מוכר למשטרה. מומו הוא קטין, בעוד בן דודו בגיר, מערך הכוחות והדינאמיקה בניהם הייתה ברורה, בן הדוד ניהל את העניינים בעוד מומו שוכנע והובל על ידו לביצוע המעשים.

רק אחרי שקיבל ייעוץ וייצוג משפטי מעורך דין פלילי לקטינים, הצליח מומו לתכנן את צעדיו בחוכמה, כך שלא ישפיעו על עתידו.

 

המידע שלפניכם הינו כללי בלבד, ואין בו כדי להוות ייעוץ ו/או חוות דעת משפטית. המחברת אינה נושאת באחריות כלשהי כלפי הקוראים ואלה נדרשים לקבל ייעוץ מקצועי משפטי ו/או אחר לפני כל פעולה המסתמכת על הדברים האמורים

 

נוגה ויזל עורכת דין פלילי .

נייד : 052-3295296

אתר המשרד :

http://nogawiesel.com/


רחוב : ברקוביץ 4 קומה 5 תל אביב
***********
המידע הכלול בהודעה זו נשלח על ידי עורך דין, ונועד להיות חסוי ולשימושם הבלעדי של הנמענים הנזכרים לעיל. ככל שהנמען הוא לקוח,תשדורת זו עשויה להיות למטרת מתן ייעוץ משפטי ועל כן הנה פרטית. תשדורת זו עשויה אף להכיל את תוצר עבודתו של עורך הדין. אם אינך הנמען אליו כוונה התשדורת, דע כי כל החזקה או הפצה של תשדורת זו אסורות בהחלט. אם קיבלת את התשדורת בשוגג, אנא מחק את כל עותקיה ו/או צרופותיה, השמד כל העתק אחר בכל אמצעי אחסנה או הצגה שיצרת מתשדורת זו או מצרופותיה והודע לשולח מיד. הסתמכות על המידע והעצות הניתנים בו, היא על אחריות המשתמשים בלבד ואין לראות במידע כתחליף לסיוע משפטי מקצועי, אלא כהמלצה בלבד.
***********



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב