דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין ותשלום דמי מזונות: לטובת כל הצדדים 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2487 פעמים ]

דמי מזונות הנו תשלום חובה חודשי אשר מועבר אל ההורה אשר יש לו משמורת מלאה על הילדים- לרוב זוהי האם. מזונות נועדו לספק תמיכה כלכלית בהוצאות השונות של גידול הילדים. דמי מזונות משולמים בדרך כלל עד גיל 18, אך ישנם פסיקות בהן משולמים מזונות גם כאשר הילד נמצא בצבא- שכן בשלב זה הילד עדיין מתגורר אצל ההורים ותלוי בהם מבחינה כלכלית. כדי להשיג פסיקה מסוג זה, כדאי להעזר בשרותיו של עורך דין גירושין, המכיר את החוק ואת בתי המשפט.

ניתן לקבוע את גובהם של דמי מזונות בתהליך גישור או בבית המשפט. גובהם של דמי מזונות אינו נקבע באפן שרירותי, אלא על פי ההכנסות של כל צד והצרכים של הילדים (לא רק מבחינת מזון אלא גם מבחינת שכר הדירה, הוצאות הבית השוטפות ועוד). זוהי עוד סיבה אשר בשלה כדאי להעזר בשרותיו של עורך דין גירושין (גם במהל גישור), שיעזור לכל צד לשמור על האינטרסים שלו וכמובן על טובתם של הילדים. חשוב לדעת שדמי מזונות יכולים להיות משולמים הן על ידי האב והן על ידי האם- תלוי למי מהם יש משמורת על הילדים.

מזונות מחושבים באופן אישי בכל תיק גירושין, לכן חשוב להעזר בשרותיו של עורך דין גירושין המיומן בניהול משא ומתן על תשלום גובה המזונות. עורך דין גירושין יכול לעזור לכל צד בגירושין להבין כיצד דמי מזונות מחושבים לפי הצרכים של הילדים, גובה ההכנסות של ההורה בעל המשמורת וההוצאות שלו, כמו גם גובה ההכנסות של ההורה השני, והסטנדרטים שאליהם התרגל הילד לפני הגירושין. כלומר- אם המשפחה נהגה להתגורר בדירת 3 חדרים בעיר ששכר הדירה בה זול יחסית, עורך דין גירושין לא יאפשר תשלום מזונות גבוהים של האב על שכירת דירת 5 חדרים במרכז תל אביב. כל המרכיבים הללו הם חשובים בפסיקת דמי מזונות, וכל תיק גירושין הוא ייחודי.

חשוב להבין כמה דמי מזונות הם הכרחיים כאשר מגדלים ילד כהורה יחיד. עורך דין גירושין מנוסה יכול לעזור בגיבוש הסכם נאות, שישמור על טובתם של כל הצדדים הנוגעים בדבר. מסיבה זו, חשוב לא להסתפק בשרותיו של עורך דין רגיל העוסק בנושאים אחרים בדרך כלל, אלא לשכור עורך דין גירושין המיומן בתחום הספציפי הזה, והמכיר את חוקי המשפחה השונים, חוקי הגירושין וכדומה. כנאמר, חוקי מזונות משתנים מתיק לתיק, וישנן גם פסיקות חריגות אשר יכולות להתבצע במקרים חריגים, כמו למשל במקרה בו הילד מסרב ליצור קשר עם ההורה, או שתשלום דמי מזונות פוגע באופן ניכר בחייו של ההורה המשלם. עורך דין גירושין יוכל לאמר לכל צד למה הוא יכול לצפות כאשר הנושא של דמי מזונות יעלה בתיק הגירושין, כך שההורה יוכל להגיע לבית המשפט מוכן מבחינה נפשית וכלכלית.

אם אתם נמצאים בתהליך גירושין, עורך דין גירושין יספק לכם עצות חוקיות בסיסיות ומועילות, שלא תמיד תוכלו לקבלן ללא עזרתו. עורך דין גירושין יענה לכל השאלות שלכם, ויהיה עבורכם כתובות לפיתרון בעיות. עורך דין גירושין יוכל לעזור לכם בהשגת או בתשלום דמי מזונות מתאימים, ויסביר לכם כיצד תשלום דמי מזונות ישפיע על חייכם ועל חיי ילדיכם. 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב