דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו כרטיס אשראי חוץ בנקאי 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 486   [ נצפה 3788 פעמים ]

ניתן לקבל כרטיס אשראי בשתי דרכים. הדרך הראשונה הינה באמצעות הבנק, ואילו הדרך השנייה הינה באמצעות חברת האשראי או מועדון לקוחות, המציע גם הוא כרטיס אשראי, תוך שיתוף פעולה עם חברת האשראי. כרטיס אשראי משמש אותנו פעמים רבות, במקומו של תשלום במזומן. בין אם באמצעות הבנק ובין אם באמצעות חברת האשראי, משמש כרטיס זה כמעין הלוואה, הניתנת לנו בכל פעם כשאנו מבצעים רכישה, הלוואה שנפרעת אחת לתקופה, כפי שנקבע מראש, בתאריך קבוע מדי חודש. באמצעות כרטיס זה אנו יכולים לבצע עסקאות שונות, לפרוש לכמה תשלומים, לדחות פעמים רבות, את מועד התשלום וליהנות מיתרונותיו הרבים של אמצעי תשלום זה.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי – מדוע הוא כדאי כל כך

אנו יכולים לקבל כרטיס אשראי, כאמור, הן באמצעות הבנק והן דרך חברת האשראי. כרטיס אשראי חוץ בנקאי, הניתן לנו במסגרת חברת האשראי או במסגרת מועדון לקוחות, העובד מולה, מאפשר לנו ליהנות ממגוון של יתרונות שונים, ללא מעורבותו של הבנק. במידה ואנו מקבלים כרטיס אשראי דרך מועדון לקוחות, אנו יכולים ליהנות מהטבות שונות של מועדון לקוחות זה, כמו מבצעים, מתנות וכדומה. בנוסף, מעצם השתייכותנו לחברת האשראי, אנו זכאים לתנאים מועדפים כלקוחות החברה וכן לקבלתן של הלוואות שונות, הלוואות חוץ בנקאיות, הנחשבות משתלמות במיוחד, לאור התנאים השונים שמאפשרות במסגרתן. מכיוון שאנו יכולים להשתמש בכרטיס אשראי מסוג זה גם בעת שהותנו בחו"ל, אנו זכאים גם להטבות הקשורות בכך, כמו, למשל, המרת כספים בתנאים מועדפים, ביטוח נסיעות לחו"ל בחינם ועוד ועוד. כמו כן, אנו רשאים לקבוע את מועד החיוב, במסגרתו של כרטיס אשראי חוץ בנקאי זה, ובכך להתאים את החיוב להכנסותינו השונות.

מהי מסגרת אשראי חוץ בנקאית, הניתנת במסגרתו של כרטיס זה

אנו יכולים לקבל כרטיס אשראי חוץ בנקאי מכל חברת אשראי שנבחר, גם אם איננו לקוחותיה של אותה חברה. קבלת כרטיס זה איננה כוללת תשלומים שונים, כמו עמלות בגין פתיחת תיק וכדומה. לאחר קבלתו של כרטיס זה, אנו מקבלים, במסגרתו, מסגרת אשראי מיוחדת, שאיננה תלויה כלל וכלל במסגרת האשראי הניתנת לנו על ידי הבנק שלנו, וכן אפשרות לקבל הלוואה בתנאים מועדפים מטעמה של חברת האשראי, בהתאם למסגרת שניתנו לנו על ידה.

חשוב לזכור

כרטיס אשראי, שלא כמו כסף מזומן, איננו מורגש כל כך, ולכן עשוי, פעמים רבות, להביא אותנו לכדי הוצאות בלתי מתוכננות. ולכן, חשוב לוודא כי אנו שולטים באופן מלא בהוצאות השונות ודואגים לתכננן היטב. בנוסף, מומלץ לנו לנצל מבצעים שונים, המוצעים במסגרת מועדון הלקוחות, דרכו הנפקנו את כרטיס האשראי. פרט חשוב שכדאי לזכור, קיימים כרטיסי אשראי מיוחדים, העוזרים לנו לשלוט בהוצאות השונות, באמצעות קביעת תאריך התשלום וגובה התשלום מדי חודש. כרטיס זה מתאים לכל אלה המתקשים לשלוט בהוצאותיהם ומחפשים אחר פיתרון מתאים. כמו כן, אם אין לנו כרטיס אשראי ואנו מחפשים אחר חברת אשראי, דרכה נוכל להנפיק כרטיס אשראי חוץ בנקאי, מומלץ לנו לבחור חברה המציעה ללקוחותיה אתר אינטרנט, דרכו ניתן לבצע פעולות מגוונות ואף לעקוב אחר ההוצאות השונות, שבוצעו במהלך החודש. בנוסף, בעת בדיקתן של הוצאות אלו, חשוב לעבור על כל הוצאה והוצאה ולוודא כי אכן בוצעה מכרטיסנו. בדיקה ומעקב זה יאפשרו לנו התנהלות כספית נכונה, לצד שימוש נבון בכרטיס האשראי.

בלוגר וכותב מאמרים בנושא, צרכנות פיננסית, הלוואות וכרטיסי אשראי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב