דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מר אלי שביט על השאיפה לקריירה מוצלחת 

מאת    [ 31/07/2011 ]

מילים במאמר: 288   [ נצפה 3015 פעמים ]

השאיפה לקריירה מוצלחת מעסיקה רבים מאיתנו, בעיקר שכירים, שמחפשים מדריכים לחיים שמתיימרים לתת תוצאות. אחרי חיפוש ארוך גם אתה הבנת שלא תוכל להמשיך, אתה לא ממש מתלהב ממצבך וברור לך שאתה זקוק לשינוי אמיתי כי מי שלא ימציא את עצמו מחדש לא ישרוד.

כיום שכירים רבים תקועים במקום העבודה שלהם ומרגישים תסכול. הם מקווים שיזכו לקידום אבל בעצם גם אם יעברו למקום עבודה אחר הם עדיין יהיו שבויים בכבלים של הבוס ויצעדו במקום או ילכו לאחור.

בשלב מסוים חלק גדול מאותם אנשים שמרגישים כמו רובוטים חסרי עניין וטעם לחיים, מגיעים לקורס של אלי שביט ושם ממציאים את עצמם מחדש בדרך לקריירה חדשה, בדרך לפתיחת עסק רווחי או כדי לקבל דחיפה לעסק שזה עתה פתחו. ברור לכולם כי העולם מתפתח ומקצועות העתיד צומחים דווקא במקצועות החופשיים, בשירותים, בבידור ובתרבות. יחד עם זאת מובטלים תמיד יהיו ולכן חשוב לרכוש כישורים וללמוד מקצועות מבוקשים ולייצר ייחודיות, חדשנות ובידול.

אלי שביט מוכר ידע, ניסיון וכלים שנרכשו בהרבה מאד שנים ובסגננו המיוחד הוא לא ממש מתלהב מפסיביות אלא מעודד לקחת שליטה על החיים בדרך לפתיחת עסק חדש גם בלי הון התחלתי.
אלי שביט מסביר לא פעם לסטודנטים שלו – היזהרו מפסיביות, היזהרו מבינוניות, אל תפחדו לרכוש ידע וכלים שיעזרו לכם לפתוח עסק חדש ורווחי גם בלי שתצטרכו לקחת סיכונים, לעזוב מקום עבודה נוכחי או לקחת הלוואות מהבנקים לרכישת מלאי,  ציוד ועוד.

 בקורס של אלי שביט לפתיחת עסק עצמאי ללא הון התחלתי תלמדו שלב אחרי שלב את סודות ההצלחה ליציאה לעצמאות כלכלית ולפתיחת עסקים פרטיים ותוכלו להודות לעצמכם על ההחלטה שבחרתם לעשות.

אלי שביט מזמין אתכם לקורס סטארט אפ לפתיחת עסק ללא הון התחלתי ושם תוכלו להשתמש בידע שלכם, לפתח טכנולוגיה ויישומים חדשניים, לתרגם אותם לכוח ולמקור פרנסה עצמאי משלכם.

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב