דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך להרדים את הילדים בכיף ובקלות ולשפר את הזוגיות? 

מאת    [ 29/07/2011 ]

מילים במאמר: 712   [ נצפה 6450 פעמים ]

זה יכול לקרות פעם פעמיים בשבוע וזה עלול להיות התיאור המדויק להכאיב של כל  הערבים שלכם..

לפעמים זה ממש מתיש וקשה ועוד מתווספות לכך רגשי האשם על כך שבכלל רציתם שיהיה לכם זמן איכות לעצמכם או לבן הזוג, שתהיה לכם את האפשרות לכמה שעות "משלכם" בלי שתצטרכו לעשות מטלות ופשוט ליהנות.. ולא, הכוונה לא לבהייה אקראית בטלוויזיה, למרות שגם זה יכול להיות כיף לפעמים..

זמן איכות אמיתי - רק שניכם (או לבד) בתפריט: סרט טוב שבחרתם יחד, צלילה לספר שמזמן רציתם לקרוא, ארוחה שקטה ורומנטית יחד, או מסאז מפנק.. זה לא חייב להיות חלום רחוק...  מה בעצם חסר כאן יותר מהכל כדי שזה יהפוך למציאות?

דבר ראשון - שהילדים ירדמו  בשעה סבירה, בלי מריבות ומלחמת התשה וחשוב לא פחות, שזה יקרה במיטה שלהם ולא יתעוררו כל 20 דק'.. כל השאר - קטן עליכם..

אבל כדי שזה יקרה צריך לשנות הרגלים, לנסות כל מיני שיטות של סופר נני, לריב עם הילדים, להודות שיש בעיה וללכת ליעוץ... בההה אף אחד מהפתרונות לא נשמע כייפי במיוחד..  לכן רובנו נוטים לוותר, לקבל את המצב ולהשלים עם הגזירה של חיינו החדשים.

מה הייתם אומרים לו הילד שלכם היה נכנס למיטה, נרדם בקלות ולבדו תוך מספר דקות, מצליח להרדים את עצמו לבד ללא עזרתכם וישן כמעט כל לילה ללא הפרעות? וקם רענן ונינוח בכל בוקר ליום חדש?

מה אם הייתי אומרת לכם שבעזרת תרגילי הרפיה ייחודיים שנתפרו במיוחד לילדים זה יכול לקרות גם אצלכם?

ומה אם הייתי אומרת שהתרגילים האלה ממש ממש פשוטים והם לא דורשים מכם השקעה גדולה במיוחד?

אז מה צריך לעשות?  נתחיל מהצעד הראשון - להקדיש 5-10 דקות בערב להנחייה שקטה על ידי אחד ההורים - לחזור על כך במשך תקופה ערב ערב עד שהילד כבר לומד את הטכניקה ומתחיל לעשות זאת בעצמו..

כל כך פשוט.. וככל שמתחילים לתרגל בגיל מוקדם יותר, כך התהליך פשוט יותר וקל להפנמה.

בתור אמא בעצמי לא ישנתי הרבה בשנים האחרונות... עד ש - התחלתי ליישם את כל התרגילים שאני מלמדת לאחרים על הילדה הפרטית שלי.. (מכירים את הסנדלר היחף?? אז גם אני הלכתי יחפה כי לא חשבתי שאוכל ללמד את ילדתי הפעוטה טכניקות שאני מלמדת בד"כ ילדים בגילאי 3 ומעלה..) האמת שעד שביתי, ליה נולדה לא האמנתי שניתן ללמד תרגילי כבר מגיל צעיר (ההפתעה הראשונה שלי הייתה כשליה למדה וישמה תרגילי נשימה כבר בגיל שנה וחצי - וכך הצלחתי להרגיע אותה - אספר על כך בהזדמנות..) ותרגילי הרפיה - תמיד חשבתי שצריך להיות לפחות בני 3 כדי להבין וליישם..

גיליתי שאפשר גם אפשר..  היום ליה מתקרבת לגיל 3 וזה כבר מוכיח את עצמו - שעת שינה כבר איננה מוקד להתשה דו צדדית והיא הרבה יותר קלה ועם שיתוף פעולה מלא מצידה.  האמת שלאחרונה אני כבר כמעט לא צריכה להנחות אותה וכשאני מציצה לחדר לראות מה שלומה לאחר שהלכה לישון - אני מוצאת אותה שוכבת בשלווה במיטה, שקטה ורגועה והיא מרדימה את עצמה - בלי לבקש שנגיע אליה בתורות אינסופיים לספר עוד סיפור, לגרש עוד פחד, להחזיק לה את היד ועוד ועוד..

התחלתי לחלוק את הידע, הנסיון והתרגילים עם הרבה הורים והתחילו להגיע תגובות מרגשות: "מאז שהתחלנו לעשות ביחד עם הילד תרגילי הרפיה לפני השינה פתאום הילד ישן טוב יותר", "הילדה נרדמת בקלות", "הילדים יותר רגועים..", "מאז שהילד למד תרגילי נשימה הוא פתאום שליו יותר ופחות מתפרץ בזעם על אחיו", "קל לו להתעורר בבוקר", "סוף סוף יש לנו זמן איכות לעצמנו כשהילדים ישנים כבר בשמונה וחצי" ועוד ועוד תגובות דומות...

אני רוצה לתת לכם מתנה יקרת ערך - אני רוצה לתת  לכם זמן - זמן עבור עצמכם - המטבע בו אתם משלמים עבור מצרך יקר ערך זה הוא ברצון, התמדה ומעט השקעה - כמו שאמרתי - בין 5 ל-10 דק' בערב - תהיו סבלניים, תקראו את ההוראות לילד ואל תוותרו אם זה לא עובד ישר על הפעם הראשונה.. תתנו לזה הזדמנות אמיתית - אין לכם מה להפסיד - רק להרוויח!

אז כדי שתוכלו כבר עכשיו ללמוד טכניקה אחת - תרגיל פלא אחד - שבאמת עובד  - 

הכנסתי לפה את הקישור שלכם להורדת "תרגיל הפלא" - תשמרו את הקובץ על המחשב, תדפיסו את הגרסא המקוצרת ותתחילו לתרגל.  זהו אחד מהתרגילים האפקטיביים ביותר שחיברתי וניסחתי לאחר ה-ר-ב-ה נסיונות..

ויש גם 10 טיפים לשינה טובה ועמוקה יותר כבונוס..  לפתיחת הקובץ יש צורך בתוכנה החינמית adobe reader אם אין לכם אותה על המחשב - תורידו אותה קודם כל מכאן - בתהליך קצר ופשוט ואז תלחצו על הקישור הקודם להורדת התרגיל.

מאחלת לכם לילות של שקט ושלווה, 

סיבל

 

סיבל זוארץ - פרחי יוגה - הדרכת יוגה יצירתית לילדים http://www.yogali.co.il סדנאות יוגה ייחודיות לגננות - לימוד תוך כדי חוויה - אצלך בגן סדנאות הורים וילדים, שיעורים פרטיים, חוגים שבועיים, סדנאות לימוד לגננות, אנשי חינוך ומטפלים.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב