דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נשים חדשות עצמאיות 

מאת    [ 27/07/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2012 פעמים ]


עצמאות לא מגיעה בקלות. נדרשים מאמצים רבים כדי להגיע ל"גשר ההצלחה" ולעבור אותו בחופשיות.
נשים רבות מפעילות מאמצים רבים כדי להצליח ולבנות את עצמאותן. (בחרתי לקרוא לנשים אלו "נשים חדשות").'אישה חדשה' תרצה להצליח ולהיות עצמאית, נשים רבות מתמודדות  עם פרוייקט חייהם.


סלילת הדרך להצלחה דורשת  כוחות, תיחכום ופיתוח מיומנויות במילוי משימות  שבזמן שגדלנו החברה לא חשבה מועיל ללמד אותנו. לכן, 'נשים חדשות' רבות משקיעות אנרגיה מרובה ברכישת מיומנויות שלא  ידענו קודם. המסע האישי מתחיל, אנחנו  רוצות למלא את כל שאיפותנו!


'אשה חדשה' היא אשה שפורשת דרך חדשה בעצמאות שלה, פותחת "דף חדש" שיקדם אותה לנקודה חדשה. כדוגמא אביא את עצמי ואספר  שהתחלתי דרך חדשה כפנסיונרית מתחילת 2009. מאז, אני בפעילות חדשה שאני  יזמתי ותכננתי.אני קובעת את האג'נדה שאני מעדיפה, לומדת  ועושה פוקוס בתחומים שמענינים אותי. מעל 25 שנה עסקתי באג'נדה שהמערכת בה עבדתי קבעה, היום אני בונה מחדש את עיסוקי רק עם מה שאני בוחרת.


'אשה חדשה' יכולה להיות עולה חדשה שעלתה לישראל ומתחילה חיים חדשים. 'אשה חדשה' יכולה להיות אישה שמשנה את כיוון חייה, אישה שמתחילה קריירה חדשה, אישה שפותחת עסק חדש, אישה שהיא אמא חדשה, וכו'. כל אחת מלאת ציפיות לגבי עצמה ומלאת ציפיות לגבי סביבתה. סקרנית  מאוד לדעת איך זה יהיה, מביאה מזוודה אישית מלאת כוחות כדי להתמודד עם מצבים שניחשה שתעבור ומכשולים חדשים שלא ציפתה להם.


בואו נסתכל סביבנו, בעבודה, בשכונה, בקהילה בה אנחנו מבלים, גם שם נגלה נשים חדשות נוספות שנמצאות בתהליך דומה. מזמינה אתכם לגלות את הנשים החדשות בסביבתכן ולחזק אותן ולהתחזק.


אפשר לומר שיש מכנה משותף בין כל 'הנשים החדשות'  כאשר הן מתחילות דרך חדשה.רובן מצפות למציאות אחרת יותר טובה בשבילן, נשים שעושות עוד  צעד ועוד צעד מקדמות את עצמן, מגיעות לשטח חדש כנשים, כנשות עסקים, כיוזמות, כמעורבות בקהילתן, כשותפות בפרוייקטים  רחבים, כמתחילות דרך חיים חדשה.


אפשר לומר גם שיש הבדלים בין כל הנשים החדשות, אבל ההתמודדות שהן עוברות היא דומה בכל תהליך אישי. לומדות כלים חדשים, מפלסות דרכים אלטרנאטיביות במידת הצורך. הנקודה החשובה ביותר  היא ההחלטה להתחיל בדרך החדשה. כולן עוברות את זה.
לא משנה מאיפה הגעת לנקודה זו, חשוב שתעשי עוד צעד ועוד צעד, בביטחון כדי להגיע ל"גשר ההצלחה". לשלבים הראשונים מציעה לך לבנות "גשר להצלחה" לפי המידות שלך וכך להבטיח שתעברי אותו בחופשיות. איך עושים דבר כזה? כדאי ללכת אחרי התחושה הפנימית לגבי מה רוצה לעשות, לתת ולחזק את הכוחות הנמצאים והכוחות המתעוררים חדשים וגם את יכולה לקבל עזרה ו/או ליווי מקצועיים.


אחרי ההחלטה להתחיל, הכל בא ביתר קלות. לא אמרתי שהכל קל, אך ללא ספק, הדברים הקשים פחות כואבים כאשר אנחנו מסתכלות קדימה, בונות שלבים להתקדם, רציניות ללמוד איך לחולל את השינוי.
אחרי ההחלטה, הפרספקטיבה ברורה יותר. הדרך פתוחה לכל נקודה שארצה להגיע. אתכונן ואלמד איך לעשות כדי להגשים את השאיפות. אתאמץ מאוד ובטוחני שלא יכאב מדי כי אני רואה מה אני רוצה.

זה כבר תלוי בי המעבר אל "גשר ההצלחה". כל אישה יכולה לראות את הגשר שלה.

בתיה ארליך - יעוץ, קידום אישי - מדיה חברתית  


ב.א.עו"ס ? מ.א. ניהול מלכ"רים


  Batiaerlich@gmail.com  052-3847763




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב