דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת חברת שתספק עבורכם שער חשמלי 

מאת    [ 26/07/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 1398 פעמים ]

צרכנים רבים העומדים כיום בפני רכישת שערים חשמליים מתמודדים עם דילמות לא מעטות, שכן בשל חוסר ידע קודם בתחום הם אינם יודעים באיזה סוג שער חשמלי לבחור ואף יותר חשוב מכך – הם אינם יודעים מאיזו חברה עליהם לרכוש את השער. לכן, כדי לעשות עבורכם מעט סדר בבלגאן, כתבנו חמישה טיפים שידריכו אתכם בבחירת חברה שתספק לכם שער חשמלי :

 

1-      בראש ובראשונה חפשו אחר המלצות וביקורות על החברה ממנה אתם מתכוונים לרכוש את השער. כשאנו אומרים המלצות, אנו מתכוונים לכך שניתן לשמוע ביקורת ממכרים שבבעלותם שער שסיפקה החברה כאשר ביקורות באינטרנט יוכלו להוות אבן בוחנת גם הם.

2-      וודאו כי התקנת השער החשמלי תתבצע על ידי מתקין מקצועי מטעם החברה. כאשר מדובר בהתקנת שערים חשמליים ישנם מספר דגשים אליהם צריך לשים לב.

כיום, לא מעט חברות בוחרות להקטין ראש ולמכור שערים חשמליים בקיטים (ערכות) של "עשה זאת בעצמך" – המזמינות את הלקוח להתקין את השער החשמלי בכוחות עצמו ובכך לחסוך כמה שקלים מעלות השער וכן לחסוך את עלויות ההתקנה. עליכם לדעת כי התקנת שער חשמלי היא לא דבר של מה בכך, והליך ההתקנה כרוך בלא מעט עבודות קידוח וחיווט – כאשר קידוח שלא במקום עלול לגרום לנזק בלתי הפיך לחזות השער, בעוד שחיווט שגוי עלול להביא לקצר שבסופו של דבר יפגע גם הוא בשער ואף עלול לפגוע גם במתקין השער עצמו.

3-      וודאו כי החברה ממנה אתם רוכשים את השער החשמלי מספקת לכם אחריות על השער. המושג "אחריות" לבדו אינו אמור להרגיע אתכם לחלוטין, שכן עליכם לבדוק לעומק בדיוק איזו אחריות ניתנת על השער – משמע – על אילו חלקים, אילו סוגי תקלות וכמובן חשוב מאוד לבדוק את משך תקופת האחריות.

4-      בדקו כי למוצרים שמספקת החברה יש תו תקן המעיד על היותם מוצרים איכותיים ולא פחות חשוב – מוצרים בטוחים לשימוש .  מוצרים אלו יהיו בד"כ יקרים יותר , אך ללא ספק מדובר בהשקעה משתלמת.

5-      זוהי העצה החשובה ביותר – בדקו כי החברה ממנה אתם רוכשים את השער היא חברה בעלת ידע, ניסיון וותק בתחום השערים החשמליים, חברה שלא תתמהמה כשתצטרכו תמיכה טכנית כזו או אחרת, כזו שתסייע לכם ותייעץ לכם בטרם תרכשו את השער וגם לאחר מכן.

 

בבואכם לרכוש שער חשמלי השתמשו בטיפים הנ"ל כאבני דרך שיסייעו לכם למצוא את הדרך אל עבר השער החשמלי שישרת אתכם בצורה האולטימטיבית.

 

רוצים לקרוא עוד על שערים חשלמליים?
כנסו לבלוג שלנו - בלוג על שערים חשמליים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב