מדיניות פרסום מודעות במערכת גוגל אדוורדס - התייחסות למודעות טקסט
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

מדיניות פרסום מודעות במערכת גוגל אדוורדס - התייחסות למודעות טקסט 

מאת    [ 25/07/2011 ]
מילים במאמר: 387   [ נצפה 2165 פעמים ]

 
 

המידע נמצא וזמין

למרות שמידע אודות מדיניות הפרסום של גוגל מפורסם גם בעזרה של מערכת גוגל אדוורדס, ראיתי צורך ממשי לציין את הסעיפים הבאים היות ואני נתקל, לא מעט פעמים, במפרסמים בגוגל אדוורדס אשר בחרו לבצע את הפרסום באופן עצמאי. אלו, מניסיוני ולרוב, אינם מכירים את הנחיות הבסיס, מתקשים במציאתם ומתפלאים שמודעות אותם הם בונים בעבור קמפיין ממומן אינן מופיעות. (כמובן שישנם יוצאים מן הכלל - עד היום אני מתפלא בכל פעם בו אני נתקל בקמפיין מקצועי שבעליו החליט לעשות מעשה וללמוד לקראת ההסמכה של גוגל. בסופו של דבר אני חושב שכל מפרסם שאינו בוחר לנהל את הקמפיין באמצעות חברת פרסום, חייב לעשות כן. זה משתלם בטווח הארוך!)

מדיניות הפרסום של גוגל אדוורדס הינה מדיניות אחידה וגורפת, במקרים בהם המודעה הממומנת אינה תואמת להנחיות אלו, סביר, כי לא תפורסם ולא תוצג. "לא תוצג" משמעו - לא תוצג בחיפוש, לא אצל שותפי החיפוש וגם לא ברשת המדיה (רשת המדיה היא רשת הפרסום באתרים אשר הטמיעו באתרם אדסנס).

להלן המידע הרלוונטי למודעות טקסט

מדיניות פרסום מודעות הטקסט נבחנת לפי 3 קריטריונים שהם עריכה ופורמט, תוכן וקישור.

עמידה בהנחיות הניתנים בכל סעיף, בהתאמה תסייע למפרסמים בהכנת מודעות אשר מחד יענו על מטרות הפרסום ומאידך, יאושרו במידה ואין נושאים אחרים אשר עשויים למנוע את הופעתם. הנחיות מלאות במרכז המדיניות של אדוורדס.

כללי מדיניות נבחרים לפי 3 הקריטריונים עריכה ופורמט, תוכן וקישור:

דוגמאות לכללים הקשורים לעריכה ופורמט כוללים (למשל):

מגבלת תווים:

25 תווים כולל רווחים בשורת הכותרת של המודעה
35 תווים כולל רווחים בכל שורת טקסט.
הגבלת תווים קיימת גם לשורת הכתובת לתצוגה.

 כמו כן ישנם כללי פיסוק מחמירים ( לא ניתן להשתמש בנקודות, סימן קריאה או סימני שאלה פעמים רבות מידי)

דוגמאות לכללים הקשורים לתוכן המתייחסים לאיסור פרסום מוצרים ושירותים אותם בכוונת המפרסם לציין במודעה או מפנים לתוכן המכיל אותם - שימוש במילות מפתח אסורות הקשורות לתוכן מבוגרים האסור בפרסום למשל, כלי נשק, סמים וכיו"ב.

קישור: דוגמאות למדיניות זו קשורות לאופן הצגת כתובת האתר (הדרישה - באופן מדויק, בניגוד לניסיונות השימוש בכתובת להצגת טלפון או סימן בולט אחר מהכתובת). כמו כן יש להציג אך ורק קישורים המאפשרים למשתמשים להיכנס לדף הנחיתה ולצאת ממנו בקלות (דרישה נוספת).

http://adwords.google.com/support/aw/bin/static.py?hl=iw&guide=23640&page=guide.cs 

ישנה מדיניות שרבים אינם מודעים לה. מדיניות זו קובעת כי מודעות המציגות מחיר או הנחה יפנו לדפים המציגים אותם או מקשרים אליהם באופן ברור.

 

איתן יריב

WAO שיווק באינטרנט מתמחה במתן שירותי פרסום בגוגל, גוגל מקומות, קידום אורגני ושירותי מומחה נוספים. לפרטים נוספים על שירותי הפרסום הממומן בגוגל הכנסו אל:
wao.co.il


למדריך בסיסי בנושא הפרסום בגוגל:

http://www.wao-sem.co.il/%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A_%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9D_%D7%91%D7%92%D7%95%D7%92%D7%9C_%D7%90%D7%93%D7%95%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%A1


 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב