דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכול על תמא 38 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 1660 פעמים ]

בעולמנו אנו חוזים בתופעות טבע רבות שמצריכות הכנה מוקדמת על מנת לעמוד בהן, תופעות טבע אלו שכוללות בתוכן רעידות אדמהגבו מספר רב של קורבנות שבאמצעות הכנה מקדימה, היינו יכולים לחסוך בנפש.

רעידות אדמה שקרו ולצערנו ייקרו בעתיד, גורמות להתפוררותם ולקריסתם של מבנים ברחבי העולם, קריסה זו מותירה אותנו עם כאב גדול ועם מספר הרוגים רב ביותר.

תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים קיימים בפני רעידות אדמה הקרויה גם תמ"א 38, הינה תוכנית מתאר שבאה לעזור למדינת ישראל ולאזרחי מדינת ישראל בכל הקשור למבנים שאינם עומדים בתקן ובזמן של רעידת אדמה או אסון אחר, אינם יעמדו בפניי רעשים אלו.

תמ"א 38 מאפשרת לנו אזרחי המדינה לחזק את ביתנו תוך מתן הקלות ופטורים ממיסים כאלה ואחרים הקשורים לחיזוק המבנה ולתוספות בנייה הקשורות בנושאים אלו, תמ"א 38 הינה תוכנית מתאר בעלת יוזמה ברוכה אשר באה לעודד את אזרחי המדינה, לחזק את דירותיהם ואת קירות בתיהם בצורה כזאת שנוכל לשמור על עצמנו ועל נכסינו במצב של רעש אדמה או אסון אחר.

תמ"א 38 הינה אחת מאותן תוכניות מתאר, שתפקידן אם כן לגרום לאזרחים לנקוט צעדים שטובים להם ולמדינה בצורה שווה, תמ"א 38 מהווה תמריץ כלכלי גדול עבור אלו שרוצים וזקוקים לעמוד בתקן בכל הקשור לחוזקם של המבנים.

 

  

תמ"א 38 - תוכנית לחיזוק הביטחון שלנו

 

תוכנית המתאר תמ"א 38 שיצאה לדרך ואושרה על ידי ממשלת ישראל בשנת 2005, הינה תוכנית שתפקדיה העיקרי לחזק את יסודות הבתים והמבנים במדינת ישראל, תמ"א 38 תגרום לחיזוק הבית שלנו וכתוצאה מזה ביטחוננו יעלה לגביי המקום בו אנו גרים, במיוחד לאור רעידות ורעשי האדמה הרבים שפוקדים את העולם בו אנו חיים.

תוכנית המתאר תעלה בצורה משמעותית את ביטחוננו ואת הביטחון שנרגיש  בבניין מגורינו, במיוחד אם המבנה הוקם לפניי 1980 ואינו עומד בתקן, מבנה שכזה הינו רגיש לכל רעש אדמה כזה או אחר וכדאי יהיה לנו ללכת לפי תוכנית מתאר זו מוקדם ככל שניתן.

תמ"א 38 יעילה וטובה לנו כאזרחים וכאזרחים במדינת ישראל, ברגע שנחזק בעזרת ההטבות והפטורים ממס אותם המדינה מעמדיה עבורנו, נוכל לחוש ביטחון מרבי בנכס שלנו ובחיינו.

 

בירורים אודות תמ"א 38

 

בעלי משקי בית הגרים בדירות ובמבנים שנבנו לפניי 1980 ומעוניינים בחיזוק יסודות ביתם, יכולים לעשות כן בצורה יחסית קלה ומהירה.

בירורים אודות תמ"א 38, תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים, ניתן לעשות באתרי האינטרנט השונים העוסקים בתחום זה של אישורי בנייה ושינויי ייעוד.

פרטים אודות תמ"א 38 אם כן קל ונוח לקבל באמצעות אתר האינטרנט ובעזרת נציג שירות אשר בקיא בכל הפרטים ובדרכי הפעולה למען השלמת המשימה בצורה יעילה והמשתלמת ביותר.

בתים ובעל בתים שיהיו חלק מתוכנית מתאר זו, יזכו למענקים ולפטורים גדול ממיסים ולכן כדאי לכל אחד שמעוניין בתוכנית מתאר זו הקרויה גם תמ"א 38 על מנת לזכות באותן ההטבות שהרי תוכנית זו תוכננה ונכתבה על מנת שאותם בעלי מבנים, יירצו וצעד זה ישתלם להם וכך גם הם יחזקו את מבניהם, יוכלו לשנות ולהוסיף למבנה שלהם חדר או מרפסת וגם המדינה תוכל להעניק באמצעות תוכנית זו שקט וביטחון לתושבי ולאזרחי מדינת ישראל. 

תכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים - תמ"א 38




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב