דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חדרי ילדים וחדרי תינוקות 

מאת    [ 25/07/2011 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 4055 פעמים ]

הורים רוצים יותר מכל שהתינוקות והילדים שלהם תמיד יהיו שמחים ורגועים. לשם כך, ההורים צריכים לעצב את החדרים שלהם כך שתהיה בהם אווירה נעימה. עיצוב חדרי תינוקות וחדרי ילדים הוא דבר אשר דורש חשיבה ותכנון רבים אבל העשייה יכולה להיות מהנה בעבור ההורים ואם התוצאה הסופית טובה אז העבודה הקשה שווה הכל.

עיצוב חדרי תינוקות הוא פשוט לעומת עיצוב חדרי ילדים כיוון שבחדרי התינוקות האופציות מועטות והאפשרות הטובה ביותר היא הסגנון הנקי. על כן, עיצוב חדרי תינוקות מצריך פחות תכנון לעומת חדרי ילדים והדבר היחיד שיש לזכור הוא לשמור על צבעים בהירים ורצוי להישאר עם הצבע הלבן בגוונים השונים שלו. כדי לשמור על רצף מסוים, רצוי לבחור רהיטים שגם הם בצבעי לבן או קרם. אם רוצים שהקירות יהיו בעלי מראה מיוחד ולא נדוש, אפשר להדביק טפטים או להוסיף לקירות מרקם בעזרת טכניקות צביעה פשוטות.

עיצוב חדרי תינוקות מצריך המעטה בכמות הרהיטים ששמים בחדר, כדי שההורים יוכלו להסתובב בהם בחופשיות. דבר זה חשוב בעיקר אם ההורים קמים באמצע הלילה, כשהחדר חשוך מאוד, כדי שלא יתקלו ברהיטים וימעדו.

עיצוב חדרי ילדים מצריך הרבה יותר תכנון ומחשבה. כמו חדרי תינוקות, גם קירות חדרי הילדים יכולים ללבוש מרקמים מיוחדים, אך ההבדל הוא שהקירות בחדרי הילדים יכולים להיות בצבעים פחות ניטרליים ובהירים.

היות וחדרי ילדים יכולים לקבל עיצוב מיוחד ושונה, בעת עיצוב חדרי ילדים כדאי לחשוב על נושא מסוים לפני שמתחילים לעשות משהו ולפי נושא זה לתכנן את הכל לפרטי פרטים כך שהרהיטים, הקירות ושאר החפצים ישתלבו זה עם זה.

חדרי ילדים צריכים להכין, בין היתר וילונות כדי שהילדים יוכלו לשנות את האור בחדר איך שירצו. וילונות לחדרי ילדים מגיעים בשלל אורכים, דוגמאות, בדים וצבעים. אם בוחרים לעצב את החדר בסגנון נקי חשוב שהוילונות יהיו בעלי מראה נקי גם הם.

כאשר בוחרים וילונות לחדרי ילדים צריך להתייחס היטב לסוג הבד. בד עבה מתאים למי שרוצה שהוילון יאטום את האור החיצוני לגמרי ולעומת זאת כדי לאפשר אור חיצוני רך צריך בד עדין.

מלבד וילונות לחדרי ילדים צריך להתייחס גם לאהילים ולשאר חפצים קטנים ולבחור את אלו שמשתלבים לא רק זה עם זה אלא גם יחד עם הרהיטים הגדולים שבחדר, שכמו בחדרי תינוקות גם בחדרי הילדים כדאי להמעיט בכמות ובגודל שלהם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב