דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתי ההסברה נגד הקטל בכבישים תגיע גם לאינטרנט? 

מאת    [ 02/10/2007 ]

מילים במאמר: 390   [ נצפה 2190 פעמים ]

נמאס פשוט נמאס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כל יום משפחות נהרסות לנו מול העיניים בדרכים, רק השבוע שתי משפחות נהרסו בכביש הסרגל, ממשפחה בת חמישה נפשות נשארו אח ואחות, פשוט כואב הלב רק מהמחשבה שהילדים האלו חוזרים מבית החולים לבית ריק.

למרות כל התשדירים המפורסמים הן בטלוויזיה והן ברדיו אין אנו מפנימים את הכמות הלא הגיונית של תאונות הדרכים, מספר ההרוגים ומספר הנפגעים האסטרונומי כל שנה, לא מספיק שאנו מראים את הנתון הלא יאמן שלמרות שעברנו לא מעט מלחמות במדינתנו הצעירה מספר ההרוגים בתאונות הדרכים עולה באין שעור על מספר ההרוגים במלחמות ובפעולות האיבה.
פורטל www.uturn.org.il לקח על עצמו לאגד ולתת במה לכל נושא הנהיגה וכל הכבוד על כך.
בעוד כל יום מצטרפים נהגים חדשים לכבישים הבינו הנפשות הפועלות שעולם האינטרנט זה המקום להשקיע בהסברה, כולנו מסכימים שאת מירב השעות הפנויות מעבירים בני הנוער כיום אל מול המחשב, גולשים באינטרנט, מדברים ב ICQ או בMESSENGER, מורידים מוזיקה וסרטים ( חוקי לא חוקי זה כבר למאמר אחר ) אז מן הראוי שמירב המאמצים יופנו לכאן כמקום ראוי המדבר אל דור הנהגים הבא.
בעוד משרד התחבורה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים עושים מאמצים כבירים בקמפיינים יצירתיים דרך המידיה הטלוויזיונית והמידיה הרדיופונית לא נעשה מאמץ זעיר אפילו בקמפיינים פרסומים באינטרנט, הכיצד? האם האנשים האחראיים בתחום מצד הגורמים הרלוונטיים לא הפנימו את כוח האינטרנט כמידיה השנייה בגודלה כיום וסביר מאוד כראשונה בשנים הבאות עלינו לטובה.
ישבתי ובדקתי אתרים נחשבים הפונים לכלל הקהל הישראלי, כלום! נאדה! שום קמפיין אחד לרפואה, כמו כל ישראלי טוב עברתי לגוגל, ישבתי והרצתי מילות מפתח בתחום, כאן כבר המצב היה יותר טוב אך רחוק מלהיות מזהיר, כנראה שכל מה שקשור לילדינו מסתכם בפינוק ותו לא, אך ברגע שמדובר בביטחון ילדנו ולא מדברים על חיל כלשהוא או על הצבת מיטב בננו ובנותינו בכל מיני מקומות שרק אלוהים ישמור אותם אז אנחנו שאננים.
אני בטוח שהורים רבים מדירים שינה מעיניהם בלילות שילדינו יוצאים לבילוי ואנחנו נשארים עם הגיהינום בבית, כל רכב ברחוב מקפיץ את כל החושים, אולי הוא / היא הגיעה כבר הביתה ונוכל להירגע שעוד לילה עבר בשלום.

תקראו לו נאיבי, תקראו לי פנטזיונר, תקראו לי אופטימי - אבל אני חושב שאפשר אחרת וכך גם האנשים שהקימו את האתר המדובר, החשיבה שהאתר מיועד בעיקר לבני נוער בדרכם הראשונה אל רישיון הנהיגה הינו מקום מצוין להכות בברזל בעודו חם, להשריש את תרבות הנהיגה שלדאבוני כמעט ולא קיימת בכבישינו אל דור הנהגים הבא ע"מ ליצור את אותה התרבות - דבר שכל אחד ואחד מאיתנו יקבל בברכה.








מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב