כל בעל עסק שמכבד את עצמו בונה לעצמו אתר באינטרנט, הוא נכנס לאתר של עצמו ומתלהב כל כך ממראיהו המדהים של האתר וכמה מידע יש בו וכיצד אלפי לקוחות יכנסו לאתר ויקנו ויהיה מדהים והחשבון שלו בבנק יגדל ואז..
יומיים אחרי זה מה שקורה זה שנכנסים שני אנשים לאתר, מציצים קצת, וממשיכים הלאה לאתר הבא ואין קונים!
מה עושים?
לצורך כך נולד דף הנחיתה, או בשמו החילופי דף הלכידה או באנגלית Squeeze Page.
הוא נקרא כך מכיוון שתפקידו הוא לקבל את פניו של הלקוח בצורה מאוד ממוקדת! בלי להתפזר על המון מידע שקשור למוצר שלנו אלא מידע מאוד ממוקד שעשוי לפתור אותו הלקוח את הבעיה!
הלקוח אמור לקרוא את המידע ולהרשם באתר או כבר לקנות! ולא להתחיל להסתובב באתר ולקרוא עוד ועוד חומר!
למעשה לגולש ישנה רק אפשרות אחת - ללחוץ על הכפתור הרכישה או להרשם באתר. באתר שלנו אנחנו נותנים לגולשים המון תוכן והוא מדלג מדף לדף אך כאשר הוא מגיע לדף הנחיתה, הוא איתנו!!! ואם הוא לבסוף נרשם או רוכש, השגנו את המטרה.
בדף זה אין אפשרות לברוח לדף הראשי או לטייל באתר.
דף הנחיתה הוא דף נקי שבו אנחנו מתארים את המוצר השירות שלנו עם תמונות, טופס הרשמה לעוד פרטים או לקניה, הרעיון הוא לתאר את המוצר ללא מסיחי דעת כמו כפתורים וכדומה, אנחנו רוצים את תשומת הלב המלאה של הגולשים בתוכן המוצג. בשונה מאתר האינטרנט שלכם, דף הנחיתה אין בו שום עיצובים וכפתורים מיותרים, אין בו תפריטים, אין בו כפתורי חיפוש פרסומות אלא רק את מה שאנו רוצים שהגולש יקרא או יראה באותו רגע. זהו הזמן הכי חשוב בגלישה של הלקוח, כאן הוא מחליט אם הוא משלם לכם או לא...
בדף נחיתה עלינו לשאול את עצמינו, אם נכנס לאתר הזה, אנחנו נירשם שם או נכנס ונצא? האם הוא אכן מביא את הקורא לבצע פעולה (פעולת הרשמה או פעולת רכישה)? האם דף נחיתה יכול לשפר את התוצאות שלכם בשורה התחתונה: אם בלהגדיל את רשימת התפוצה ואם בלמכור מוצר או שירות?
עלינו לשים לב לשלושה דברים מאוד חשובים כשאנחנו בונים את דף הנחיתה:
1. שהכותרת שהיא הדבר הראשון שהלקוח רואה, תמשוך אותו להמשיך לקרוא את המשך הדף, שתסקרן אותו! הוא זאת שמתמצתת את חשיבותו של המוצר שלנו וכיצד מוצר זה הולך לפתור ללקוח שלנו את הבעיה שלו או לגרום לו הנאה
2. שהאתר יניע את הגולש/לקוח שלנו לפעולה, כי אם הלקוח לא ינוע לפעולה, לא עשינו כלום, הוא אמנם נכנס לאתר אבל הוא לא קנה כלום ואז פספנו את העיקר. איך קוראים לפעולה? בצורה פשוטה: "הכנס עכשיו", "לחץ כאן" נשמע מוזר? גם לי זה היה נשמע בהתחלה אבל אנחנו כבני אדם מחכים שיגידו לנו מה לעשות... זה הזמן שלכם להניע את העניינים..
3. שתוכן הדף יהיה מקצועי , מלא בטחון ובעל ערך עבור הלקוח שלנו, שהלקוח ירגיש בבית, שירגיש שאנחנו מדברים אליו וחושבים עליו! זאת נקודה מיוחדת ביותר היום בכלל, גם בעסקים הקונבנציונאליים והרגילים וגם בעסקים באינטרנט שצריך לחשוב על הלקוח ולנסות לפתור לו את הבעיה שלו ולא סתם למכור לו משהו!
שיהיה בהצלחה!
בקרו בבלוג שלי והרשמו לקבלת עוד טיפים
אלעד ציון אימון ויזמות באינטרנט לקבלת הקורס המלא לשיווק באינטרנט ניתן להכנס לקישור http://www.bbfh.yolasite.com 0543-452392