דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת ביטוח נסיעות: כללית חול מול ביטוח נסיעות ויזה 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 3048 פעמים ]

חוק ביטוח בריאות ממלכתי קבע כי כל תושבי ישראל זכאים לטיפול רפואי ולסל בריאות אחיד באמצעות קופות החולים השונות, אך כאשר אתם יוצאים מגבולות המדינה, קופות החולים וביטוח לאומי מסירים מכם על אחריות ואתם ברשות עצמכם, מה עוד שמדינת היעד אינה מכירה בכם, לכן מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות שידאג לכיסוי הוצאותיכם הרפואיות וכן יבטח את מטענכם וכרטיס הטיסה.

חופשה בחו"ל יכולה לעבור בשקט ובשלווה אך עלולה גם להסתבך וייתכן מצב שבו תזדקקו לטיפול רפואי. כיסוי הוצאות רפואיות אינו מוגבל למדינת יעד מסוימת אך מיועד לכל מקום ברחבי העולם, נניח במדינת עולם שלישי כהודו – השירות הרפואי מוזל אך האיכות אינה גבוהה ובכדי לוודא כי תקבלו טיפול רפואי איכותי ייתכנו אף מצבים שבו יוחלט כי אין ברירה ועליכם לחזור ארצה להמשך טיפול רפואי בישראל. כל הוצאות אלו יכוסו במסגרת ביטוח נסיעות, לחילופין במדינות מתקדמות ומערביות אין לדאוג בדבר איכות הטיפול הרפואי אך העלות בשמיים, יום אשפוז בארה"ב יכול להגיע לעשרות אלפי דולרים, וכל אותן הוצאות אף הן מכוסות במסגרת ביטוח נסיעות.

ביטוח נסיעות נעשה בפועל על ידי חברות הביטוח השונות ומשווק גם על ידי אחרות כמו חברות האשראי המציעות ביטוח נסיעות חינמי, קופות החולים וסוכנויות הנסיעות.

שירותי בריאות כללית מציעים ביטוח נסיעות כללית חו"ל מטעם חברת הביטוח כלל בריאות האחראית בפועל לכל צורך שיתבקש. באפשרותכם לבחור מבין שלושה מסלולי ביטוח נסיעות כללית חו"ל, מסלול בסיסי, משופרת ואתגרית.

ביטוח נסיעות כללית חו"ל הבסיסי מציע פוליסת ביטוח נסיעות רגילה ללא כיסוי עבור מחלה קיימת, ושאר מצבים רפואיים ייחודים, כמו כן אין הפוליסה כוללת ספורט אתגרי או חילוץ והצלה ומיועדת לנופש רגוע ושקט בחו"ל.

ביטוח נסיעות כללית חו"ל משופרת כוללת כיסוי עבור התפרצות מחלה קיימת לדוגמא מבוטח הסובל ממחלת לב ובמהלך החופשה מצבו מחמיר ונדרש לטיפול רפואי דחוף, הכל מכוסה במסגרת ביטוח הנסיעות במידה כמובן והצהיר מראש על מצבו הרפואי. כמו כן כולל ביטוח נסיעות זה כיסוי עבור נשים בהיריון עד לשבוע 30.

המסלול המקיף ביותר נקרא בשם ביטוח נסיעות כללית חו"ל אתגרית ומיועד לחובבי אקסטרים וספורט אתגרי, תרמילאים וכו', ביטוח זה מכסה פעילות אתגרית, וחילוץ והצלה למקרה הצורך. מעבר להרחבות אלו ניתן להרחיב את ביטוח המטען הניתן במסגרת ביטוח הנסיעות כך שיכול על מחשב נייד עד לגובה של כ-2000 דולר.

אם ברצונכם בביטוח חינם כדאי לכם לרכוש ביטוח נסיעות ויזה המיועד למחזיקי כרטיס האשראי ויזה כאל. בכדי להפעיל את ביטוח נסיעות ויזה עליכם להתקשר בטרם יציאתכם מהארץ למוקד השירות הטלפוני ולקבל מחברת הביטוח קוד אישור. מעבר לכך לא תדרשו לשלם כל פרמיה יומית. ביטוח נסיעות ויזה הינו בסיסי ומיועד לאנשים בריאים עד גיל 75.

הוצאות האשפוז הרפואי מוגבלים עד לגובה 2000 דולר, ו-430,000 דולר בכללי בניגוד לביטוחים בתשלום המבטחים לרוב עד מיליון דולר. בכל מקרה ביטוח נסיעות ויזה מותאם לחופשה רגועה כמו נופש באנטליה ולא לטיול תרמילאים ארוך.ביטוח נסיעות ויזה מוגבל עד לשהות של 55 יום בלבד. וביטוח נסיעות זה הינו מטעם חברת הביטוח הראל.

זיו בן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב