דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס: הפצת פליירים בדפוס- האם זה עובד? 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3337 פעמים ]

אתם עוברים ברחוב ומישהו דוחף לידכם פלייר, או שאולי אתם יורדים לרחוב ומוצאים את תיבת הדואר שלכם מלאה בדברי דפוס מסוג פליירים. אולי אתם חושבים על איכות הסביבה או על העבודה הרבה של בית דפוס שהיה מעורב בתהליך, אבל האמת היא שזו הדרך הכי טובה שבה פרסום עסק יכול להגיע אליכם. אנשים אולי מקטרים כשדוחפים לידיהם דברי דפוס, אבל האמת היא שאחוז מאד גבוה מהם בוחנים את הפלייר ואת דבר הדפוס, מתוודעים לשם העסק ובודקים האם הפלייר רלוונטי עבורם. האמת היא שאנשים רבים מוצאים בדברי דפוס תשובה לצרכים שחיפשו ומגיעים לבתי עסק בזכות דברי דפוס. לכן, כבעלי עסק אסור לכם לנתק את הקשר עם בית דפוס או לוותר על הפצת דברי דפוס. זוהי עדיין הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלכם!

הפצה של פליירים וגם של דברי דפוס אחרים כמו יומנים, פנקסים או לוחות שנה, היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק שלכם. אם תתחילו להשתמש בפליירים תראו מהר מאד שכמות הלקוחות המגיעים לעסק שלכם מתחילה לגדול. הפליירים שאתם מדפיסים בבית דפוס צריכים להיות מעוצבים ולהתאים לרוח העסק. דברי דפוס כמו פליירים צריכים גם להכיל את כל המידע הנחוץ ללקוח שעליו לדעת על העסק המפורסם במסגרת דבר הדפוס.

דברי דפוס כמו פליירים הם כלי הפצה ושיווק בעל כוח רב. כאשר אתם מוציאים מוצר חדש, או כאשר אתם רוצים לפרסם הנחה או מבצע, השימוש במוצר דפוס כמו פלייר והדפסת פליירים בבית דפוס יכולה להועיל לכם ולשרת אתכם. חשוב להדפיס פליירים בבית דפוס על בסיס קבוע ולא להזניח תחום זה. עליכם לשים לב שהפליירים שאתם מחלקים מעודכנים ומכילים מידע רלוונטי ללקוחות המקבלים אותם. אל תחסכו בכל הנוגע לדברי דפוס, כדאי לכם להשקיע בהם כי הם מהווים אפיק פרסום שיביא לכם לקוחות ויגדיל את רווחי העסק שלכם!

הפליירים צריכים להיות ברורים ועליכם לדעת בדיוק מה אתם שואפים להעביר בניסוח שיופיע עליהם. אנו ממליצים לכם לשכור לצורך העניין מעצב גרפי וכן איש שיווק וכמובן בית דפוס טוב ואמין שיעמוד לשירותכם תמיד. יצירתיות היא חשובה, אך יצירתיות אינה צריכה להיות השיקול המרכזי בתכנון הפלייר שלכם או בתכנון דברי הדפוס שלכם אלא פונקציונאליות והעברת המסר השיווקי ללקוח. על הפלייר להיות מנוסח בצורה ברורה ולהכיל דימויים חיוביים ולא פוגעניים. הטקסט והתמונות צריכים להיות מרווחים כדי לא להפריע לעין הקורא או המקבל. אל תכתבו יותר מדי מלל על גבי דבר הדפוס. המסר הוא מה שחשוב ולא האותיות הקטנות ואין צורך להכביד על הקורא או המקבל!

פלייר טוב הוא פלייר שמפרסם את הקווים הברורים של העסק או של ההנחה או ההטבה שאתם רוצים להעביר. תוכלו להוסיף לדבר דפוס הנחה מיוחד לבעלי דבר הדפוס שיגיעו איתו לעסק. הפלייר צריך לעודד ולמשוך אנשים לעסק שלך ולכן עליו להיות מעוצב ובנוי בצורה הראויה והטובה ביותר. לצורך כך עליכם לדעת שאתם סומכים על בית דפוס שבו בחרתם כדי ליצור עבורכם מוצר מוגמר לפי בקשתכם. אם אתם מתלבטים תוכלו להתייעץ עם איש שיווק או לערוך סקר שוק ולבדוק את העיצוב של הפלייר שלכם בשטח עצמו. בהצלחה! 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב