דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: האם אתם זקוקים לו? 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 482   [ נצפה 2330 פעמים ]

במקרים רבים בתהליכי גירושין ראשוניים שואלים אנשים את השאלה- "האם אנו זקוקים בכלל לשרותיו של עורך דין גירושין? מדוע שלא ננהל את התהליך לבדנו?". התשובה היא, שישנה חשיבות רבה לשכירת עו"ד גירושין מוצלח שיגן על זכויותיכם החוקיות במהלך תהליך הגירושין. הבדיחות הנפוצות על עורכי דין העוסקים בגירושין מציירות אותם, שלא באשמתם, כאנשים מפחידים מעט שנוכחתם עלולה לאיים עליכם בזמן תהליך הגירושין שאתם עוברים- שהוא מפחיד ממילא.

אך למרות הבדיחות שאתם שומעים, עורך דין גירושין יכול לספק לכם ייעוץ רב ערך בנושא החוק, ולעזור לכם להמנע מטעויות נפוצות ויקרות כאשר הנישואים שלכם מגיעים לסופם. מאחר שתהליך גירושין מצריך את ידיעתן של מיומנויות חוקיות רבות (אשר השפעתן עליכם יכולה להמשך עוד שנים רבות, לטוב ולרע), כדאי מאוד שיהיה לצידכם מישהו מוסמך שיודע מה הוא עושה- מישהו כמו עורך דין גירושין, בעל ידע וניסיו בתחום. לכן, לפני הכל, אל תנקטו בשום פעולה שיכולה להשפיע על זכויותיכם החוקיות לפני שאתם מחפשים ייעוץ משפטי מוסמך. אם אתם שוקלים את האפשרות של גירושין, או אם בן הזוג שלכם פתח בתהליכי גירושין, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא להתייעץ עם עו"ד גירושין המתמחה בתחום. גם אם אתם ובן זוגכם מתכננים לנהל תהליך גירושין שקט ומכובד, לא כדאי שתשכרו את אותו עורך הדין ששכר הצד השני- לא רק שזהו ניגוד עניינים, אלא שאתם גם לא תהיו מיוצגים כראוי.

זכרו, שישנם יתרונות רבים ובולטים לשכירת עורך דין גירושין שינהל עבורכם את תהליך הגירושין, שהוא תהליך ארוך ולא פשוט. עו"ד גירושין לא רק מכיר את כל החוקים הקשורים לגירושין ולמשפחה, אלא גם מתעדכן באופן קבוע בכל השינויים וההתפתחויות הנעשים בתחום זה. עו"ד גירושין יודע לא רק כיצד למלא את כל הטפסים הרבים הקשורים לתהליך גירושין, אלא גם מתי יש למלא כל טופס, ואילו טפסים יש להשיג עבור טיפול בכל נושא שיעלה במהלך הגירושין. גם אם אתם בטוחים שתוכלו לנהל גירושין שקטים, העניינים עשויים להתלהט כאשר תדברו על נושאים רגישים במיוחד. לכן, כדאי לשכור את שירותיו של עורך דין גירושין, שיש לו ניסיון וידע בתחום של גישור, תיווך וניהול משא ומתן בכל הנושאים החשובים והרגישים כגון חלוקת רכוש, דמי מזונות ומשמרות על ילדים צעירים.

אתם יכולים להתחיל את החיפוש שלכם אחר עורך דין גירושין על ידי בקשת המלצות מחברים ובני משפחה, מחברים לעבודה שעברו גירושין, או בפורומים שונים באינטרנט אשר בהם נפגשים אנשים העוברים תהליך גירושין ומשוחחים על מצבם כדי לתמוך זה בזה. תוכלו גם לפנות ישירות למשרדו של עו"ד גירושין ששמעתם עליו דרך פרסום באינטרנט או במקום אחר, ולבקש ממנו לשוחח עם לקוחות כדי לקבל מהם המלצות. לאחר שתזהו כמה עורכי דין פוטנציאליים לענייני גירושין, עליכם לקבוע פגישה עם כל אחד מהם, כדי שתוכלו בסופו של דבר לבחור את האחד המתאים ביותר עבורכם. בפגישה אישית תקבלו את ההזדמנות לגלות כיצד התיק שלכם יטופל על ידי כל עורך דין גירושין, ותוכלו לבדוק האם אתם חשים בנוח בחברתו. במהלך הפגישות הללו, תוכלו לשאול את עורך הדין את כל השאלות החשובות בעיניכם.

בסיכומן של פגישות אלה, תוכלו לבחור עו"ד גירושין שאתם סומכים עליו, והוא ינהל עבורכם את תהליך הגירושין בצורה הטובה והקלה ביותר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב