דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוח בינלאומי: מה צריך לדעת כדי לבחור נכון 

מאת    [ 24/07/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 2633 פעמים ]

האם אתם מעוניינים בשליחת פריטים שונים אל מעבר לים, או במעבר דירה לארץ אחרת? אם התשובה שלכם היא כן, בוודאי התחלתם כבר לחפש אחר חברת שילוח בינלאומי. אבל, האם ידעתם שלא כל חברת שילוח בינלאומי יכולה לספק לכם סוגים שונים של שירותי שילוח בינלאומי אשר אתם עשויים להזדקק להם כאשר אתם עוברים למדינה אחרת או שולחים חבילה גדולה לצד השני של העולם. חברות שילוח בינלאומי מסויימות הנן מקצועיות מאוד בתחום השירות שהן מעניקות, אך ישנן גם חברות רבות אשר אתם עשויים למצוא כלא מתאימים לצרכיכם. הנושא החשוב הוא שעליכם לדעת מה באמת עליכם לעשות כדי להגיע להחלטות הנכונות לגבי בחירת חברת שילוח בינלאומי. הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם מאוד לשקול כאשר אתם בוחרים חברת שילוח בינלאומי:

1. כאשר אתם מעוניינים במעבר דירה לחו"ל, חשוב לבחור חברת שילוח בינלאומי שיכולה לספק לכם שילוח של הרכב שלכם לארץ החדשה. העברת הרכב שלכם לארץ החדשה ביחד אם תכולת הבית שלכם הנה בהחלט משימה חשובה ולא פשוטה. ואם הרכב שאתם מעבירים לארץ החדשה הוא יקר במיוחד או חדש, המשימה אפילו מסובכת יותר, ובעיקר- עלולה לגרום לכם ללחץ וחרדה. עליכם לבחור חברת שילוח בינלאומי שיכולה להגן על הרכב שלכם מפני שריטות, פגיעה בגלגלים וכדומה. לרוב, סוג זה של פגיעות כמו שריטות או שריטות נסתרות הוא נפוץ למדי במהלך שילוח בינלאומי, וחשוב שהחברה שאתם בוחרים תדע כיצד למנוע זאת.

2. שימו לב לכך שאתם בוחרים חברת שילוח בינלאומי אשר מספקת לכם פתרונות שילוח שאתם יכולים להרשות לעצמכם. עלות השילוח היא תמיד אחד ממרכיבי המפתח אשר יכול לגרום לכם להחליט בעד או נגד שימוש בחברת שילוח בינלאומי מסויימת. לדוגמה, אם אתם עורכים שילוח בינלאומי לרכב שלכם, עליכם לבדק גם מה עלות אחסונו של הרכב על האניה- במידה והיא לא כלולה במחיר הבסיסי. מומלץ להכין מראש תקציב שאותו אתם מוכנים ויכולים להקדיש לנושא של שילוח בינלאומי, ולדבוק בו.

3. חברת שילוח בינלאומי צריכה להיות חברה אמינה שניתן לסמוך עליה. חברה לא מקצועית עלולה לגרום נזק רב למטען שלכם. קיים אפילו סיכוי שחברות לא אמינות מסוג זה יאבדו את המטען שלכם או ישברו את הפריטים העדינים שבתוכו- מבלי לקחת על כך אחריות. לכן, מומלץ מאוד שתערכו סקר שוק ותשוו בין השירותים והפתרונות השונים המוצעים על ידי חברות שילוח בינלאומי שונות, בטרם תקבלו את החלטתכם הסופית לגבי החברה אשר את שירותיה תשכרו בסופו של דבר.

4. כאשר אתם עורכים סקר שוק, בדקו האם החברה גובה תשלום נוסף עבור איסוף המטען מביתכם והבאתו עד פתח הבית בייעדו. כאשר אתם חותמים על חוזה עם חברת שילוח בינלאומי, יש לוודא שהחברה אכן מכלילה את השירות הזה במסמך שנחתם, כדי שלא יגבה עליו תשלום נוסף בעתיד. שוחחו עם החברה על הנושא הזה באופן מפורט ככל האפשר, כדי לשלול את הספק הקל שבקלים לגבי חיובים נוספים שעלולים לצוץ אחרי יציאת המטען לדרכו.

עקבו אחר הנקודות שנכתבו כאן, ותוכלו לשכור חברת שילוח בינלאומי שתוכל לענות על כל צרכיכם ודרישותיכם, בצורה חלקה ובטוחה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב