דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרקטים לעסק 

מאת    [ 23/07/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 1950 פעמים ]

מדוע פרקטים לעסק כל כך מצליחים?

פרקטים לעסק זוכים להצלחה רבה בשנים האחרונות. אכן, הפרקט הצליח למצוא מקום מכובד בלבם של בעלי העסק הישראלים ויש לכך סיבות טובות. ראשית, מדובר בסוג של ריצוף שהינו קל להתקנה ולהסרה. לא כמו ריצופים אחרים, עבורם נאלצים לערוך שיפוצים של ממש בכל בית העסק, הפרקט לא דורש שיפוצים כבדים ולכן פרקטים לעסק תופסים תאוצה כה מהירה. יותר מזה, פרקט הינו מסוג הריצופים הבודדים שניתנים להתקנה עצמאית. אכן, התקנת הפרקט הינו קל לביצוע ואין צורך בליווי איש מקצוע. למרות היותם פשוטים להדבקה, עבור פרקטים לעסק מוטב לפנות לאנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום.

שנית, בנוסף להיותם פשוטים להתקנה והסרה, מדובר בריצוף שקל לשימור ותחזוקה. שימורו נעשה באמצעות שואב אבק סטנדרטי. בנוסף, כתמים של אוכל או נוזלים לא נספגים בקלות בפרקט. קל להבין מדוע משטחי הפרקטים תפסו את מקומם של רוב משטחי הריצוף האחרים. ניתן לתחזק את הפרקט באמצעות מטלית לחה בלבד במקרה של כתם או ניקוי נוזל שנשפך. הן עבור פרקטים לבתים והן עבור פרקטים לעסק, ניתן לרכוש בכל בית מרכול מגוון מוצרי ניקוי מיוחדים לפרקט.

שלישית, מדובר בריצוף יפה לעין, שמותיר רושם על כל המתבונן עליו ובכללי יוצר אווירה חמימה ויוקרתית בה בעת. פרקטים לעסק כל כך מצליחים בשל הרושם שהם מותירים על הלקוחות הפוקדים את המקום. בעלי עסק יודעים זאת ומנצלים את זה כגורם משפיע על סגירת עסקאות. מעבר לכך, מדובר בעיצוב אקטואלי מאוד וכל בעל עסק המעוניין להעניק לעסק שלו תדמית טרנדית יודע שהתקנת פרקט הינו הדבר הנכון לעשות.

כיום, שוק הפרקטים זוכה להצלחה בבתים הפרטיים אך לא פחות בבתי העסק.  ניתן לבקר במשרדים המפוארים ביותר ולראות כי אלו מרוצפים כל כולם בפרקט. פרקטים לעסק הפכו לדבר טרנדי מאוד ואדריכלים חובבים פרקטים במיוחד.

באיזו תקופה מומלץ להתקין פרקטים לעסק?

התקופה האידיאלית להתקנת פרקטים לעסק הינה תקופת החורף כמובן. הפרקט ידוע בשל היותו מבודד תרמי ובשונה משטיחים, הם אינם צוברים אבק. תקופת החורף הינה המתאימה ביותר להתקנת פרקט בעיקר בשל סיבות כספיות. תקופת השיא של פרקטים לעסק הינם בימי הקיץ ובגלל הביקוש הגבוה, עלות הפרקטים לעסק עולים בהתאם. לכן, מוטב לחכות לתקופה שקטה יותר בה תוכלו ליהנות ממחירי פרקטים לעסק הרבה יותר אטרקטיביים.

אל תתנו למראה להטות אתכם

הפרקט משדר המון אלגנטיות ויוקרתיות כך שרבים חושבים שמדובר בסוג ריצוף מאוד יקר אך זוהי טעות לחשוב כך!. היום, הנכם יכולים לרכוש פרקטים לעסק במחירים מאוד סבירים. המראה המפואר של הפרקט הינו מעיד בהכרח על מחיר יקר. יותר מזה, עלות הפרקט הינה עומדת בקשר ישיר עם האיכות. ניתן לרכוש פרקטים לעסק בעלות שלא מרקיע שחקים ובכל זאת מדובר בפרקט איכותי ועמיד מאוד.

 

 

 

 

אוז'לבו איציק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב