דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תעד את הישגיך וכתוב סיפור חיים מקצועי 

מאת    [ 21/07/2011 ]

מילים במאמר: 380   [ נצפה 3577 פעמים ]

בכירים בתחומי עיסוק שונים – מדע, תעשייה, טכנולוגיה, חינוך, אמנות ועוד – נושאים במוחותיהם ידע מקצוע רב ערך, אוצר בלום של ניסיון רב-שנים ולקחים חשובים שהם מעוניינים לחלוק עם עמיתיהם למקצוע או עם הציבור. לעתים הם מבקשים הכרה כמובילים בשטחם. הדרך הטובה ביותר לבסס את אמינותם ומהימנותם תהיה כתיבת ביוגרפיה מקצועית, קריאה ונגישה.

גיליתם, המצאתם, פרצתם דרך, פיתחתם שיטה חדשה בתחומכם?
התגברתם על מכשולים, התמודדתם עם סיכונים, הגעתם לפסגת התעשייה והמקצוע?

עתה עליכם להעלות את הסיפור על הכתב ולהפיקו בדפוס או להעלותו לאתר אינטרנט ייעודי כספר דיגיטלי. בחרו את הבמה הנוחה ביותר לפרסם את משנתכם המקצועית. מצבו את עצמכם כמומחים וכמקצוענים אליהם פונים כדי לקבל פרשנות לאירועים בשטח, לנתח את הנתונים, או להבהיר אי הבנות ותפיסות מוטעות אשר רווחות לעתים בציבור. הפכו את ספרכם מנוף לשינוי הסטאטוס המקצועי שלכם; זו תהיה נקודת ציון בקריירה, בדרך שסללתם לעצמכם עד כה.

וודאו שהספר שאתם יוצרים ימחיש מנהיגות מהי, הישגים גבוהים ותרומה – בדרך מכובדת, בכתיבה אמינה המבוססת על תחקיר, בעריכה המבהירה ומתקנת אי דיוקים, סטריאוטיפים ואמונות תפלות. מומחים בתיעוד ידעו להכניס את הסיפור להקשרו באמצעות עדויות היסטוריות, מסמכים, קטעי עיתונות ועוד.

אם מימשתם רעיון, אם הגשמתם חלום, אם קידמתם יוזמה שתרמה לחברה והניעה אחרים לפעולה וברצונכם להרצות, להביע דעתכם בתקשורת, לייעץ בתחומכם – כתבו את סיפורכם. ברצונך להעביר את המפתחות לדור הצעיר? נקלעת לאור הזרקורים בנסיבות שלא בשליטתך? – תוכלו להיעזר בחוות דעת מומחים לתיעוד ובשיקולים מקצועיים בבואכם להעביר את סיפורכם אל הכתב ולהעביר מסר לממשיכי דרככם.

שוקלים להעניק למנכ"ל את ההזדמנות לכתוב את סיפור חייו המקצועי?
מתנת פרישה זו היא בעלת ערך אישי לו ולמשפחתו, ובעלת ערך רב גם לחברה עצמה – כתיבת ספרו של יזם, יומנו של בכיר או מייסד החברה – הינה מחווה של הערכה לפועלם, למפעל חייהם, לשנים של עשייה מבורכת כאשר טובת הכלל לנגד עיניהם. בה בעת, שיעור קומתם של המייסדים או הבכירים מקרין על העסק כולו, מקנה לו אותנטיות ומהווה מקור להשראה. ספר מעין זה חושף ומגלם ערכים ומשאבים יקרי ערך לארגון עצמו. ללקוחות פוטנציאלים משקף הספר את האווירה בחברה, את התרבות הארגונית המאפיינת אותה, ואת המקצועיות שבה מובילים או הובילו אותה מנהיגיה ומנהליה. ספרם של מנכ"ל החברה, יושב הראש, או של איש מפתח בעסק – עשוי להיות רכיב חשוב בביסוס אמינותו של הארגון, ולעתים תכופות מהווה הספר קרקע פורייה ליצירת קשרים עסקיים.

כל הנאמר נכון גם לנשים.

אילת אסקוזידו - עורכת ומוציאה לאור. אני עוזרת לאנשים לשמר את אוצר הזיכרונות שלהם וליהנות ממנו כמקור להשראה. השליחות שלי היא להוציא לאור את ה"תורה שבעל פה" המשפחתית, הקהילתית או הארגונית לטובת הדורות הבאים. הסיפור שנשאר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב