דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס איפור עצמי 

מאת    [ 21/07/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2992 פעמים ]

איפור נכון, מדויק, מתאים ואסתטי זה משימה קשה ומאתגרת יותר ממה שנראה על פניו למרבית האנשים, במיוחד אלו מביניהם אשר מימיהם לא התאפרו. קיימים כיום כל כך הרבה חומרי איפור שונים בעלי תכונות ומאפיינים שונים, כמו גם סגנונות איפור כאלו ואחרים, עד כי איפור הפך להיות תחום רחב ומורכב בפני עצמו, בין אם מדובר באיפור ערב פשוט, איפור כלות מושקע ביותר או כל סוג אחר של איפור.

עבור נשים אשר אינן בהכרח מעוניינות להיות מאפרות מקצועיות העוסקות בתחום לפרנסתן, אך כן מעוניינות להיות מסוגלות לאפר את עצמן מדי בוקר מול המראה באופן אופטימאלי ומדויק, מומלץ בחום להירשם לקורס איפור עצמי – הקורס שילמד אתכן כיצד לאפר את עצמכן.

 

מאיפור בוקר לקראת העבודה ועד איפור ערב מושקע לאירועים – עשי בעצמך

בעוד איפור הוא כיום תחום מורכב ומגוון, עדיין ניתן ללמוד בקלות את היסודות והעקרונות העיקריים אשר יאפשרו לך להתאפר בעצמך ללא שום עזרה חיצונית, לכל אירוע או מאורע שלא יבוא.

בשונה למשל מן המקרה של איפור כלות, כאשר את מתאפרת לקראת יום העבודה במשרד או אפילו לקראת אירוע ערב נוצץ ביותר, יש לך את כל הזמן שבעולם להתכונן, וגם אם לא הכל יהיה מושלם לחלוטין באיפור שלך – לא נורא, סביר שאף אחד לא ישים לב אם האיפור באופן כללי הוא מוצלח. בעוד כלה ביום חתונתה נמצאת תחת אור הזרקורים והמצלמות במשך שעות על גבי שעות וזוכה בכל תשומת הלב האפשרית, אישה המתאפרת באופן סטנדרטי יותר (כאשר היא רק אורחת פשוטה באירוע, או כאשר היא מתכוננת ליום העבודה שלה..) יכולה להרשות לעצמה להיות רגועה יותר, שכן אף אחד לא עומד עם פנס ובוחן את איכות האיפור שלה.

 

מכל הסיבות האלו ועוד, סדנת איפור אישית  הוא פיתרון מצוין עבור נשים (וגברים..) המעוניינות לדעת לאפר את עצמן באופן טוב ואיכותי, פעם אחת ולתמיד. במקום לעמוד מול המראה שעות פעם אחר פעם ולהיות מתוסכלת שהאיפור לא ממש הולם אותך, קורס איפור עצמי קצר יכול לסגור עבורך את הפינה הזו, ולספק לך את הכלים והמיומנויות הדרושות על מנת לעשות זאת כמו שצריך. במובן הזה, קורס איפור עצמי הוא בעצם השקעה משתלמת לטווח הארוך, לכל החיים למעשה – לומדים פעם אחת באופן מסודר ומקצועי כיצד לעשות זאת, ואז יודעים להתאפר תמיד ולכל מאורע אפשרי, גם בעוד עשרים שנים מהיום...

קורס איפור עצמי כמובן יחסוך לך גם כסף לטווח הארוך, שלא לדבר על הרבה כאב ראש וזמן אשר ינוצל באופן אפקטיבי ויעיל הרבה יותר.

 

פרטים אודות קורס איפור עצמי מומלץ לחפש באינטרנט. מגוון בתי הספר לאיפור הפועלים בארץ מציעים כיום מגוון רחב של קורסי איפור שונים, ביניהם גם קורס איפור עצמי...

צוות כותב מאמרים לאתר




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב