דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דפוס דיגיטלי 

מאת    [ 21/07/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 7540 פעמים ]

הזמנות לאירועים, פנקסי חשבוניות ממותגים ושאר ניירת למשרד, קטלוגים או פוסטרים – את כל אלו, כמו כל מוצר מודפס אחר, אפשר היום להפיק בצורה מהירה ופשוטה לביצוע באמצעות דפוס דיגיטלי, מההמצאות המופלאות של ימינו. לא עוד גלופות יקרות בעלותן, הדורשות זמן להכנתן. לא עוד נסיעות ארוכות וישיבות עם גרפיקאית ונציגי בית הדפוס כדי לסכם פרטים ולעבוד יחדיו על כל הזמנה לאירוע. כל התהליכים מפושטים ומתבצעים במהירות בחסות הבית, דרך המחשב האישי המצוי כיום בביתו של כל אדם.

 דפוס דיגיטלי – נוח יותר מבחינת עלויות

חשוב לא פחות נושא העלויות, שכן דפוס דיגיטלי הפך את התחום לזול יותר באופן שמפקיעו מידי הלקוחות הגדולים יותר, שפעם רק הם יכלו לעמוד בעלויותיה של הדפסה איכותית ומקצועית. היום כל אחד יכול ליהנות מיתרונותיה – אם זה לקוח פרטי המעוניין להדפיס פוסטר לבית, תנועה ללא כוונת רווח המעוניינת בהפקת פוסטרים לקידום מטרותיה, או עסק עצמאי קטן הרוצה ליצור כרטיסי ביקור מושקעים וצבעוניים על נייר איכותי כדי לחלק ללקוחות פוטנציאלים. ההשקעה בדפוס דיגיטלי אינה כה גבוהה, ולכן אין צורך לוותר על הפקות מעין אלו בשל שיקולי תקציב.

 אפילו עבור הפגנות כבר אין צורך להסתפק בשלטים שכתובותיהם נכתבו בטוש נמרח – ניתן להפיק פוסטרים מקצועיים, מרשימים ואפקטיביים, ברורים יותר ואף בעלי אימג'ים ויזואליים מעוצבים המעבירים את המסר בצורת תמונה מושכת עין, וזאת במחיר סביר ובעיצוב בעזרת כל תוכנה מתאימה.

 התפתחות הענף בארץ

 מדהים לראות עד כמה התחום של דפוס דיגיטלי התפתח במהירות ובאופן כה נרחב בישראל. כמות בתי הדפוס העוסקים בתחום זה מרשימה מאוד, ולכולם נוכחות וירטואלית ברחבי רשת האינטרנט, עבור המעוניינים להזמין ולעצב את הדרוש להם דרך הרשת כדי לחסוך בזמנים. כמעט כל אתר שכזה של בית דפוס דיגיטלי כולל סוג של תוכנה המציעה דוגמאות עיצובים שאותם אפשר לשנות ולהתאים על פי צרכיו וטעמו האישי של מזמין העבודה – הדבר בולט בעיקר במוצרים הפונים אל השוק הפרטי, כמו הזמנות לחתונה, או כרטיסי ביקור, המשמשים כיום גם עצמאיים ואפילו בלוגרים וכותבים פרילנסרים.

 ענף הדפוס הדיגיטלי לא רק שכיח מאוד בישראל, אלא גם מתאים את עצמו לקהל המקומי באמצעות מוצרים מיוחדים. למשל, הגדות לפסח בעיצוב אישי ועוד ואריאציות שכאלו על אלבומים דיגיטליים.

 עם זאת, ההתפתחויות בענף לא מטיבות רק עם הלקוחות הקטנים יותר, אלא עם כולם – גם מי שזקוקים לעבודות דפוס מסורתיות יותר כגון ניירת משרדית ממותגת, פנקסי חשבוניות, פולדרים וכו', ימצאו את מבוקשם בדפוס דיגיטלי. זאת גם הודות למחיר הנוח וגם לכך שביצוע ההזמנה נעשה מהר יותר, וכן נוחות העיצוב בעזרת תוכנות גרפיות המיועדות לתחום זה.

 

 

 

 

 

בית דפוס - דפוס דיזנגוף




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב