דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי צריך ניתוח גרפולוגי אישי ? 

מאת    [ 21/07/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2371 פעמים ]

חסימות, מכשולים, חוסר הצלחה, בחירה בתחומי עניין ולימודים אשר לא מתאימים לנו, מי אשם? רק אנחנו.

ככול שהזמן חולף החומות והמחסומים נעשים קשים וגבוהים יותר, דרך פענוח ואבחון כתב נוכל ללמוד רבות על עצמנו ובכך לשפר באופן ניכר את חיינו. כידוע, כתב היד בנויי מקווים ועיגולים אשר משודרים מתת המודע ומגיעים לכף היד ע"י קווים ועיגולים.

מדוע לערוך ניתוח גרפולוגי אישי ?

ניתוח גרפולוגי אישי של כתב ידינו מסוגל ללד אותנו על הנקודות הרגישות האישיות שלנו, אולם עלינו להתמקד בסיבה ולא בתוצאה. לדוגמא: אדם אשר חולה במחלה קשה והמחלה היא חלק מחייו יכול לקבל על ידי עריכת ניתוח גרפולוגי אישי את הסיבות לגרימת המחלה ולא להסתמך רק על התוצאה בה הוא נמצא כעת.

כל אחד מאיתנו עובר כמעין ניתוח אישי, בכל התחלה חדשה בוחנים ובודקים אותנו בציציות והשניות הראשונות הן אלו המכריעות ויוצרות את הרושם הראשוני ולכן ההשפעה של הניתוח הגרפולוגי האישי יכולה לגרום לנו להציץ פנימה  ולבחון את הדברים יותר לעומק.

נקודה נוספת חשובה היא שלרוב הבעיות בחיינו ישנו פיתרון פשוט אשר נמצא בסמוך אלינו והעניין הוא שאנחנו לא רואים זאת. ניתוח גרפולוגי אישי יזור לנו להוציא את כל המחסומים והחומות שאנחנו יוצרים בעצמנו.

מדוע קשה לנו לגשת לניתוח גרפולוגי אישי ?

כל אחד מאיתנו זקוק לאבחון גרפולוגי אישי, אולם הבעיה נעוצה בפחד אשר קיים בנו שמא האמת תתפח לנו בפנים והכול יצוף למעלה. רק שאנחנו רואים את כל התמונה אנחנו מבינים שאנחנו מדחיקים אותה מהפחד שמא נחשף במערומינו דרך אבחון גרפולוגי אישי.

עלינו להבין שהגרפולוג חושף בפנינו עולם קסום אשר יכול לעזור לנו בהתמודדות מול תכונות אופי שליליות/חיוביות ועוזר לנו לנסות להתמודד איתן ולראשונה אף להכיר בהן.

מה נותן לנו אבחון גרפולוגי אישי ?

המון! על ידי ניתוח גרפולוגי אישי יכול הגרפולוג לחשוף את רחשי ליבנו, מחשבותינו, עשייתנו ותוך כדי כך לכוון אותנו אל המקומות הנכונים ביותר ולעזור לנו להתמודד אל מול קשיים ואף לתת לנו ייעוץ בתחומים כגון: הזוגיות שלנו, חיי האהבה, החברה והמשפחה, כיוון מקצועי, מצב בריאותנו ועוד.

השילוב של ניתוח גרפולוגי אישי ושיחה אישית הוא שילוב מנצח. המטרה היא לגרום לאדם להבין, להפנים ולהגיע ליעד או למטרה שהוא הציב לעצמו מבחינה רגישת או לוגית. בניתוח הגרפולוגי האישי הגרפולוג מראה לאדם כיצד הוא יכול להתמודד עם הבעיה או הדילמה.

נמצאים בפני דילמה/התלבטות ?

מי מאיתנו לא נמצא בדילמה או התלבטות? בניתוח גרפולוגי אישי נוכל להבין ולראות את התמונה המלאה ולהכניס כלי נוסף בקבלת החלטה שעלולה לשנות את חיינו בכל תחום בחיינו. ברוב המקרים אנחנו מחפשים פתרונות אינסטנט וגורמים לעצמנו נזק רב בסופו של עניין ובכל מקרה אנחנו לא מרוצים מהתוצאה.

כאשר אנחנו מגיעים לגרפולוג על מנת לערוך ניתוח גרפולוגי אישי, עלינו להבין שהגרפולוג ייתן לנו תשובות אשר קיימות כבר אצלנו, כול שהוא יעשה זה להוציא אותן החוצה ואנחנו אלה שנחליט בסופו של דבר על הכיוונים בהם נבחר ללכת.

מרדכי עוסק בתחום ה- גרפולוגיה הן כמרצה והן כמאבחן אישי, זוגי ומקצועי מזה כ-12 שנה. "באמתחתו" הפעלות, הרצאות, ימי גיבוש, וסדנאות מגוונות ומרתקות אשר זכו להדים רבים וטובים ממוסדות שונים אשר ביניהם נמנים עיריית תל אביב, חבלני יחידת משטרת תל אביב, חברת בזק, חברת התרופות כ.צ.ט, התעשייה הצבאית, התנועה הקיבוצית, גני ילדים ברחבי הארץ, מועדוני גמלאים, מתנסים ומרכזים קהילתיים רבים, קניונים ועוד http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב