דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח נסיעות של חברות כרטיסי האשראי - יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 541   [ נצפה 2277 פעמים ]

לקוחות חברות האשראי הגדולות זכאים לקבל ביטוח נסיעות חינם מחברת האשראי. ביטוח הנסיעות מוענק למחזיקי כרטיס בתנאים מועדפים והרחבות לפוליסה ניתן לרכוש במחירים נוחים. חברות האשראי עובדות בשיתוף פעולה עם חברות הביטוח הגדולות במשק והפוליסות ניתנות בפועל על ידי ענקיות הביטוח. ביטוח נסיעות של חברות האשראי כדוגמת ביטוח דיינרס, ביטוח ויזה וביטוח אמריקן אקספרס מאפשר ללקוחות חברות האשראי לנסוע לחופשה, לרגל עסקים או ביקור קרובים בלב שקט ותוך ידיעה שבמקרה חירום יש להן מענה.

 

יתרונות ביטוח נסיעות של חברות כרטיסי האשראי

חברות כרטיסי האשראי מעניקות ללקוחותיהם ביטוח נסיעות לחו"ל בתנאים מועדפים. לפוליסות הביטוח של חברות האשראי יתרונות רבים כגון:


    • 

    רוב הפוליסות הבסיסיות ניתנות למחזיקי כרטיסי אשראי בחינם. כך למשל, ביטוח אמריקן אקספרס לנוסעים לחו"ל ניתן חינם וכך גם ביטוח דיינרס.


    • 

    הרחבות לפוליסות ניתנות לרכישה בתנאים מועדפים ובתשלום נוח.


    • 

    הכיסוי של הפוליסות ניתן בפועל על ידי חברות ביטוח שונות כדוגמת כלל ביטוח בשת"פ עם אמריקן אקספרס, כאשר אנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים שמאחורי פוליסת הביטוח עומדת חברה גדולה וידועה שאכן תתמוך בנו במקרה של מצב חירום מחוץ לגבולות ישראל.


    • 

    דרך חברות האשראי ניתן לקבל כיסוי ביטוחי גבוה. כמו כן, ניתן לרכוש ביטוח נסיעות בעל פיצוי גבוה במיוחד. לדוגמא: ביטוח ויזה לנוסעים לחו"ל מציע כיסוי נרחב במקרה של טיפול חירום בשיניים, תקרת הכיסוי היא מעל 1000$. בסעיפים מסוימים, ביטוח נסיעות של חברות האשראי מזכה בסכום גבוה יותר מזה של קופות החולים. לדוגמא, בממוצע ,במקרה מוות הכיסוי הביטוחי של חברות האשראי גבוה בכ-10,000$ .


    • 

    הפעלת הביטוח פשוטה וכרוכה סך הכול בשיחת טלפון למוקד השירות (או מוקד ביטוח ייעודי) של חברת האשראי. המוקד ילווה את תהליך הרישום לפוליסה בקלות ובמהירות, אין צורך להיפגש עם סוכן ביטוח. לדוגמא, ביטוח דיינרס ניתן להפעלה 24 שעות ביממה.

 

חסרונות ביטוח נסיעות של חברות האשראי

יחד עם יתרונותיו של ביטוח נסיעות דרך חברות האשראי, חשוב לשים לב לכמה פרטים בנוגע לפוליסות:


    • 

    רוב חברות האשראי מחלקות את הפוליסות לפי סוגי הכרטיסים שהן מנפיקות כך שלקוחות בעלי כרטיסים יוקרתיים יותר מקבלים כיסוי ביטוחי נרחב יותר. במיוחד חשוב לשים לב לכך כאשר רוכשים הרחבות לפוליסות. כך למשל, רכישת הרחבה עבור ביטוח אמריקן אקספרס למחזיקי כרטיס פלטינה משתלמת לאור העובדה שרוב הכיסויים וההרחבות כבר ניתנות חינם. עבור מחזיקי כרטיסים אחרים מומלץ לבחון את הנושא בקפידה.


    • 

    חברות האשראי מסייגות לעיתים את הפוליסות באופן מחמיר יותר לעומת חברות הביטוח וקופות החולים. כך למשל, ביטוח ויזה אינו כולל (גם לא כהרחבה) ביטוח רפואי לחולי דיאליזה, חולי סרטן, סיסטיק פיברוזיס ועוד.


    • 

    לנוסעים לארצות הברית חשוב מאוד לשים לב לגובה הכיסוי הביטוחי במקרה של אשפוז וניתוח. המחירים של פרוצדורות רפואיות בארצות הברית גבוהים במיוחד לאור העובדה שרוב מערכת הבריאות פרטית.

 

חשיבות הרחבת הפוליסה הבסיסית

עבור אנשים בריאים, מתחת לגיל 60 הנוסעים לתקופה שלא עולה על 50 יום ואינם מתכננים לעסוק בספורט אתגרי, ביטוח נסיעות של חברות כרטיסי אשראי הניתן חינם יספיק בהחלט. עבור אנשים שלא עומדים בקריטריונים אלו, חשוב מאוד לבחון את הפוליסה היטב ולכלול הרחבות בתשלום נוסף במידת הצורך. אמנם הכיסוי הביטוחי של חברות האשראי מצוין אך מומלץ לנקוט משנה זהירות ולוודא שאנו אכן מכוסים במידה ויתרחש מקרה חירום.

אביבה אוחיון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב