דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניו זילנד - היופי והפראות של הטבע... 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 358   [ נצפה 3350 פעמים ]

 

יערות גשם, הרי געש פעילים, חופים עם מים צלולים, בריכות בוץ מבעבעות, מצוקי ענק פראיים  הנושקים לאוקיינוס כל זה ועוד מחכה לכם במסגרת טיול לניו זילנד, מדינת האיים המרוחקת מכל מקום בעולם. טיולים לניו זילנד הפכו ליעד תיירותי ססגוני בקרב תרמילאים רבים המגיעים למדינת האיים במסגרת טיול לאוסטרליה או טיולים במזרח הרחוק. אזרחים ישראליים המעוניינים לטייל ולבקר בניו זילנד לתקופה של שלושה חודשים ומטה, אינם זקוקים באשרת ויזה לניו זילנד, אך ישראלים רבים המגיעים לשם מתאהבים במקום ורוצים להמשיך את הטיול לתקופה ממושכת יותר ולכן רצוי להצטייד בויזה בטרם הנסיעה.

טיול לניו זילנד הוא ללא ספק חווית נוף בלתי פוסקת. איתני טבע רבים מתמזגים בניו זילנד ומייצרים יצירת מופת טבעית של שטחי ארץ קסומה ומרהיבה. ניו זילנד הידועה בנופיה המרהיבים ובתופעות הטבע יוצאות הדופן הופכת ליעד תיירותי מבוקש בקרב תיירים מכל העולם (ובכללם טיילים ישראליים) ומדורגת כאחת מהמדינות הכי אטרקטיביות לצרכי טיול ומחנאות. טיולים לניו זילנד ניתן לקיים ברוב ימות השנה שכן מזג האוויר הנפלא ברוב חלקי המדינה מאפשר חווית פראית וטבעית בכל מזג אוויר. השיגו לעצמכם עוד היום אשרת ויזה לניו זילנד וצאו לחוויית טבע שלא תוכלו לשכוח כל החיים.

נוף עוצר נשימה בכל פינה

טיול לניו זילנד היא הזדמנות מצוינת לשלב בין טיול מסודר בערים מתקדמות לבין טיולים פראיים בנופים ואוצרות טבע קסומים. טיולים בניו זילנד מבוקשים בעיקר על ידי תרמילאים ישראליים צעירים או על ידי חובבי נופים, מרחבים וטיולים מכל הגילאים. בשנים האחרונות הופכת ניו זילנד ליעד תיירותי גם בקרב משפחות וקבוצות מאורגנות המגלות את היופי הנסתר שקיים בטיולי נופי מרהיבים. כמו כן, סטודנטים רבים יוצאים ללימודים בניו זילנד במגוון אוניברסיטאות יוקרתיות. סטודנט ישראלי השוהה בניו זילנד למעלה משלושה חודשים מחויב בהחזקת אשרת ויזת סטודנט או ויזה לניו זילנד.

הנופים עוצרי הנשימה, החופים המרהיבים, ערים מודרניות ומתקדמות כל אלו ועוד הופכים כל טיול לניו זילנד לחוויה שלא תרצו לשכוח כל החיים. תיירים ומטיילים רבים שערכו טיולים לניו זילנד רוצים לחזור אליה שוב ושוב על מנת להמשיך ולשפשף את עיניהם למראות הקסומים אליהם נחשפו במהלך הטיול.זכרו, ניו זילנד גורמת לך להתאהב בה ולכן רצוי שמראש תארגנו לעצמכם ויזה לניו זילנד על מנת לאפשר לעצמכם טיול ארוך יותר משלושה חודשים. תבלו!

דניאל מוריץ




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב