דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתחתנים בשנת2011 

מאת    [ 20/07/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 1692 פעמים ]

חשוב לכם שכולם יזכרו את האירוע שלכם? הפנטזיה של כולם היא אירוע שתמיד ידברו, אבל מה בעצם אורחים זוכרים מאירוע? הבגדים, התפריט, השירות, ובמיוחד את המארחים. כנראה לא תאמינו לתוצאות, אך למרבית האנשים אותם אספקטים חשובים, ועל המורכבים מביניהם נשתדל לשים פוקוס.

בוחרים מקום


מיקום האירוע שתבחרו צריך לשקף אתכם ואת הקריטריונים שחשובים לכם. וילה בכפר שמריהו תשקף יחודיות, חתונה בקאנטרי תעיד על אופי שובב, אולם יחודי ירמוז על מעמדכם הגבוה בעוד אולם או גן אירועים צנוע יקרין משפחתיות.

זכרו שמאוד פשוט לחלום על טקס בר מצווה אקסקלוסבי ומופצץ, אבל קורה לפעמים שלאחר התחלת התכנון נופל האסימון והם מבינים שזה לא באמת מה שהם פינטזו עליו. לפני שאתם בוחרים גן שקלו ברצינות אם המקום הזה באמת משקף אתכם .

בוחרים תפריט לארוע

הסתיימה ההתמודדות עם גני אירועים? לדעת כלל האנשים אחד הרכיבים שחייבים לשקול ברצינות הוא האוכל שיוגש לאורחים. יש מצב שזה נשמע די יומרני, אבל רוב האורחים משתוקקים להינות ומה שמאוד חשוב להם הוא האוכל שיוגש בארוע.

טרם בחירת התפריט תחשבו לעומק מיהם המוזמנים שיהוו את החלק החשוב ביותר בשמחתכם. היה ומדובר בחבר'ה מהמעמד הבינוני, אוהבי אוכל ביתי, כי אז עדיף שתלכו על אוכל יותר עממי. אם לרעתכם מדובר בח'ברה משנקין כדאי לנסות תפריט גורמה, אם זו בכלל מסיבת גיוס ורובם יהיו בה ילדים צעירים אז ניתן ללכת על תפריט צעיר הכולל בתוכו ההמבורגר, פיצה ועוד.

חשוב שתזכרו כי בלתי אפשרי שכולם היו מרוצים, בגלל זה כדאי לבחור אוכל מורכב וצנוע, ביתי וחדש. כך יש יותר סיכוי שיהיו לכל המוזמנים יותר אופציות להחליט. בסופו של יום, מוטב שיהיה גיוון של חלופות מאשר מספר מנות יחידות.

עיצוב הארוע

אם עומד לרשותכם זמן נוסף ואתם ממש רוצים להשאיר רושם על מרבית האורחים, תחשבו על רעיון מקורי, משהו יחודי ובמיוחד מסר שאולי חשוב לכם שכל האורחים יבינו. בדומה לבחירת מקום האירוע, גם העיצוב היחודי הוא מרכזי למרבית האנשים.

בכל מה שקשור בזה ממש אין סוף לרעיונות ; ניתן לעשות הכל, או לחילופין אפשר לשים דגש על רק דברים מסוימים; צבעי הערב (אירוע בלבן, להדגיש רק צבע מסוים), אביזרים (חול-ים ודקלים) עיצוב החופה וכו', רק תיתנו לדמיון שלכם להמריא. לפעמים קורה שחגיגה אישית משתנה והופך לגם הארוע של ההורים, בהתאם לזה דווקא בנושא רגיש זה, זה הקטע לתת ביטוי ליחודיות שלכם.

מתלבטים לגבי מתחתנים 2011?

הכי קל זה לנסות שכולם היו מרוצים, אך תזכרו כל הזמן שלמרות הכל זה היום הגדול שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שבכל מצב אתם לא מוכנים לבטל אותו בגלל שהוא , מפריע להורים, אל תוותרו. תסבירו למשפחותיכם בדרך הכי עדינה שבסופו של דבר הרגע שלכם. הקשיבו ללב ותנו מקום לדבר שהכי קריטי לכם.

אם ברצונכם למצוא מידע נוסף לגבי התחום חפשו את מאמרינו האחרים וארגנו לכם ארוע מהנה!



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב