מיתוג זה בול קליעה.
עידן שוטטות ברשת סוחף מיליוני אנשים ברחבי העולם. רובם המוחץ של בני האנוש נכנסים מספר פעמים ביום לאתרי אינטרנט לצורך קריאת חדשות , עדכונים בנושאים ותחזיות שונות ובתוך כך גם לאתרים העוסקים בתחומים שונים לצורך קנייה , מידע וכדומה.
לא סתם המשפט השגור ברשת אם אתה לא שם אתה לא קיים. כיום בעלי אתרים המעוניינים בגולשים רבים שיכנסו לדף הבית של אתרם ובתוך כך לדפדף בין דפי האתר חייבים מיתוג .
מיתוג דומה למשחק בול קליעה למטרה. אם השקעתם באתרכם , שיווקתם, חשבתם על קריאטיביות של האתר, אתם בדרך הנכונה ל מיתוג אתרכם אבל יש עוד כמה דרכי מיתוג ברשת ובכלי המדיה השונים.
מידת חשיבותו של מיתוג.
לפני עידן האינטרנט מיתוג היה משול לשיווק . באמצעות פרסום פליירים בתיבות דואר, ראיונות טלוויזיוניים , בעיתונות הכתובה ועוד דרכים שונות בהן היה ניתן לשווק אדם, מוצר או כול דבר אחר אשר היינו מעוניינים בו להפצה המונית ובעיקר שיגיע להכרה ותודעה ציבורית .
כיום בעידן הרשת כל מה שקשור במילה מיתוג זהה לחלוטין כמו בעבר רק , שהפליירים , הטלוויזיה והעיתונים הפכו לשוליים. מיתוג באינטרנט זה און ליין כול הזמן, הציבור נחשף אליו באופן מידי , או במילים אחרות מדובר בתהליך אסטרטגי , ארוך טווח, שיטתי ובעל משמעות גבוהה עבור כול אתר המעוניין במיתוג.
מיתוג הוא בעיקר ליצור פרסום קליל, נכון , מדויק קצר וקולע שיכיל בתוכו מידע רב. כלומר, לעיתים סלוגן קצר יכיל בתוכו משמעות רבה, ולמעשה זוהי כול המטרה.
חברות בעלי מיתוג.
על מנת להבין מהו מיתוג במילים פשוטות יותר , תשימו לב בעצמכם שאתם יודעים לזהות מוצר על פי סימן היכר כלשהו באופן מידי גם אם יעירו אתכם בשלוש לפנות בוקר.
לדוגמא: חברת סלקום בחרה בכוכב סגול ובכול מוצר פרסומי הוא נמצא , זהו סוג של מיתוג .אם תשתתפו בשעשועון טלוויזיה ותישאל שאלה כמו: מהו סימן ההיכר של מחלבות גד , כמעט שאף אחד לא יוכל לפספס את האיש עם הקסקט והשפם המופיע בכול פרסומת , אתר, אריזה וכדומה.