דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בניית אתר תדמיתי 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 370   [ נצפה 2087 פעמים ]

סביב מקצועות הפרסום קיימת הילה של שיק, זוהר ויוקרה; אין זה מקרי שהסידרה מד מן הצליחה לגרוף חמישה פרסי גלובוס הזהב (והיד עוד נטויה). כנראה שהמחשבה על התחככות בשחקני קולנוע וטלוויזיה המככבים ומדגמנים בפרסומות מציתה את הדמיון אצל רבים ולכן ישנם כאלה החושבים כך.

בפועל, הדברים נכונים רק בחלקם; רק נושאי תפקידים מסויימים בחברות הפרסום באים במגע עם עולם הזוהר. רבים מהעובדים בתחום מעידים כי העבודה בעולם הפרסום תובענית מאין כמוה, הן מבחינת אינטנסיביות העבודה והן מבחינת הלחץ הבלתי פוסק המוטל על אנשי המקצוע בתחום, החל מהתקציבאי האחראי לניהול תיק הלקוח וכלה בעובדי מחלקת הקריאייטיב המשתפים פעולה עם הגורמים המתאימים לבניית אתר תדמיתי של הלקוח באינטרנט.

אם לא מביאים בחשבון את המנהלים העומדים בראש משרדי הפרסום בארץ, רוב העובדים בתחום הינם צעירים בשנות העשרים והשלושים לחייהם, חלקם רווקים וחלקם בעלי משפחות. ישנם נושאי תפקידים מסויימים העובדים יותר שעות מאחרים כמחוייב מתפקידם, כגון: התקציבאי שאחראי על קשר רציף עם הלקוח ועל עמידה ביעדי הפרסום שהוצבו, במסגרת התקציב שהוגדר מראש למסע הפרסום. התקציבאי בחברה אחראי על מספר מסויים של לקוחות והוא מייצג אותם בתוך המשרד ומעביר לגורמים השונים במשרד הפרסום את המטרות של הלקוח במונחים פרסומיים.

קיימים כמובן עוד גורמים במשרד הפרסום העושים מלאכתם נאמנה, אך סדר יומו של התקציבאי יכול לשמש דוגמה מובהקת ללחץ העובר על העובדים במשרדי הפרסום.

עם זאת, אין להכחיש שתעשיית הפרסום בפני עצמה מתגמלת את המצטיינים והמבריקים בתחום; טקס קקטוס הזהב הוא מעין טקס אוסקר ישראלי בנושא תעשיית הפרסום כשהמשתתפים הם משרדי הפרסום השונים. מדי שנה במהלך הטקס מוענקים פרסים למשרדי פרסום שונים שהצטיינו במסע פרסום זה או אחר, על פי קטגוריות מסויימות.

הכח הרב שיש לפרסום ושיווק באינטרנט מניע משרדי פרסום לשתף פעולה עם חברות לקידום אתרים הפועלות יד ביד כדי לקדם בניית אתר תדמיתי או ליצור קידום בגוגל. לעתים נקודות ההשקה בין שני התחומים מניעות חברות מסויימות לבצע מיזוג עסקי ביניהן לצורך חיסכון בעלויות.

למרות הקושי הרב בעבודה והשחיקה הרבה, מסייגים עובדי תעשיית הפרסום את תלונותיהם בכך שהעיסוק בתחום הפרסום נותן סיפוק אישי רב, עקב היותם עובדים בתחום בו הם אוהבים לעסוק – בין אם הפרוייקט המדובר הוא השתתפות בבניית אתר תדמיתי עם חברה לקידום אתרים או מסע פרסום המועבר בשלטי חוצות.

מחברי הבלוג: g1948.com ? מיינפריים סיסטמס




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב