דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרוש קופירייטר? זו הטעות הראשונה שלך. 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 543   [ נצפה 1782 פעמים ]

פירסמת "דרוש קופירייטר".

חיפשת קופירייטר שיעשה לך דף נחיתה. אז חיפשת קופירייטר עם נסיון ואפילו מצאת אחד כזה.

טעות מספר אחת.

הוא עשה משהו באמת אחלה , אבל זה... כמעט לא הביא לקוחות.

לא התייאשת. חיפשת משרד פרסום, ושלמת אלפי שקלים...

טעות מספר שתיים.

והלקוחות? הם ראו את המודעה החדשה שלך, המהמו לעצמם  ו...המשיכו למתחרה שלך.

למה זה קורה?

קופירייטר מתחנך משחר צעירותו לחפש את המושך, את הקריאייטיבי, את המגרה.

אבל...

הקופירייטינג של עולם הweb 2.0 (והאינטרנט בכלל) שונה בתכלית השינוי מאשר זה של האופליין.

קוצר הזמן של האנשים, והסריקה בעין של תוכני אתר (כן כן, שמעת נכון, אנשים לא קוראים את מה שכתוב באתר שלך אלא מחפשים מילות מפתח שחשובות להם) לא מאפשרת לך לתת להם עוד איזה תמונה שיקח להם 20 דקות לפענח, או באנר שהופך אותם לאימבצילים (אתה יודע למה אני מתכוון- "באיזה צבע כתובה המילה סגול" או "אתה זוכה אפשרי (!) באייפון 4")

אז מה כן לעשות?

בוא נתחיל מהתחלה.

פרסמת מודעה "דרוש קופירייטר" לבניית דף נחיתה.

מצאת קופירייטר, ואפילו יש לו נסיון.

1. תעמיד אותו במבחן ה"bounce rate".(אחד האלגוריתמים של גוגל לבדיקת איכות אתר זה כמה זמן הגולש ישאר בו לפני שהוא ילך לאתר אחר).

שים את הטקסט שלו באתר/במחשב שלך ותן לאנשים לקרוא.

אם אנשים ממשיכים לקרוא (ולא רק סורקים...) ומתעניינים, יש סיכוי גדול שיש לך ביצת זהב ביד.

לחילופין: תוכל לבדוק המרות שלו על דפי נחיתה שהוא כתב.

2. הנעה לפעולה: קופירייטר טוב יודע להשתמש במילות כח (על כך במאמר נפרד) כדי להניע לפעולה.

גם מבלי להיות ידען גדול פשוט תבדוק...

 אם כשהגעת לסיום הטקסט לא הרגשת ש"זה ממש עניין אותי/ גרם לי להתקשר/להשאיר פרטים" אז... תעבור לתרנגול הבא.

לסיכום: לפני שתפרסם "דרוש קופירייטרתבדוק עד כמה הברנש שיושב מולך בכיסא יודע לדבר לא רק אופליינית אלא גם (ובעיקר)...

אונליינית שוטפת.

אם יש לך כל שאלה לגבי תרנגולים, קופירייטינג, ושאר ירקות...אתה כבר יודע את הכתובת:

huntercopy@gmail.com 

http://www.TheHunter.Biz

 

 

 

http://www.TheHunter.Biz


צבי נגלר הוא קופירייטר מקצועי ומשופשף בוגר תילתן. מנהל חנות לשעבר. כיום עובד כקופירייטר עצמאי ומנהל מדיה חברתית. מומחה לקופירייטינג וכתיבה שיווקית אפקטיבית: כתיבת תוכן לאתרים, שמות, סלוגנים, דפי נחיתה שלא מפסיקים להמיר, וכל דבר אחר שזז ומניע לקוחות לפעולה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב