דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לונדון אלא מה 

מאת    [ 19/07/2011 ]

מילים במאמר: 579   [ נצפה 4141 פעמים ]

העיר לונדון מציעה למבקרים מאות ואלפי אטרקציות, פעילויות ואירועים מדיי יום. המיטב של אטרקציות בלונדון יכול להיות הומה אדם ועמוס מאוד בסופי השבוע ובעונות החגים. לדוגמה, אתם יכולים לראות כי תמיד יש תור בכניסה למוזיאון מאדאם טוסו, מוזיאון השעווה הידוע והמפורסם של לונדון. על מנת להימנע מלעמוד התורים הארוכים בכניסה לשלל האטרקציות מומלץ מאוד להתכונן מראש ולקנות את כרטיסי הכניסה מראש. לרוב גם תחסכו כסף (ברכישה מקוונת תקבלו הנחות משמעותיות) וגם לא תצטרכו לעמוד בתורים המעיקים בכניסה לאטרקציות. אז לאילו אטרקציות בלונדון כדאי לקנות כרטיסים מראש? מה כדאי לראות ולעשות בלונדון? לפניכם התשובות.

 

העין של לונדון.
בעיר פריז יש את מגדל אייפל, בניו יורק את ה"אמפייר סטייט" הידוע וגם ללונדון יש את האתר שלה - העין של לונדון - סמל יוצא דופן בעיר יוצאת דופן. לונדון למטייל מציעה את ה"עין של לונדון" גלגל התצפית הגדול ביותר בעולם אשר פורס לכם את יופייה של העיר לנגד עיניכם. למבקרים בעין של לונדון מומלץ לחפש את 55 האתרים המפורסמים של לונדון שאת כולם ניתן לראות במהלך סיבובו של הגלגל.

מוזיאון מאדאם טוסו.
האוסף המפורסם ביותר בעולם של בובות שעווה של אנשים מפורסמים. בין בובת השעווה במוזיאון מאדאם טוסו תוכלו להסתובב בין שלל מפורסמים, פוליטיקאים ודמויות מפתח היסטוריות ובמוזיאון תמצאו אוסף מרשים של בובות שעווה מרהיבות. מוזיאון השעווה של מאדאם טוסו בלונדון הוא אחד הידועים והמפורסמים בעולם וככזה התור בכניסה בהתאם. קנו מראש את הכרטיסים ותוכלו להיכנס בנוחות ובמהירות.

המגדל של לונדון
המגדל של לונדון או ה-" Tower of London " היא אחת המצודות המפורסמות והמרהיבות בעולם. בואו להתרשם ולגלות היסטוריה בת 900 שנה שלה כמו ארמון המלוכה יש גם מבצר, צינוק, נשקייה ועוד. בהגיעכם או בקנייתכם כרטיסים מראש מומלץ לצרף לאטרקציה זו שייט על נהר התמזה שיאפשר לכם הצצה על מראות העיר לונדון מזווית שונה ומרהיבה.

 

הסיור המקורי בלונדון.
בואו הצטרפו וראו את האתרים החשובים של לונדון על אוטובוס קומתיים אדום בעל הגג הפתוח. הצטרפו לאחד מארבעת הסיורים המקיפות את העיר ואת נקודות העניין המרכזיות של לונדון ותוכלו לראות את האתרים המרכזיים של העיר הכוללים בין היתר את מגדל לונדון, קתדראלת סנט פאול, כיכר פיקדילי ועוד. אתם יכולים לעלות ולרדת מהאוטובוס מתי שתרצו וליהנות מהאתרים בזמן ובקצב שלכם.

לונדון דאק טורס
אל תחמיצו את אחת ההרפתקאות המרגשות והשונות בלונדון שנוצרו במיוחד עבור מבקרים בלונדון,  על הכביש ובתוך הנהר! אף אחד לא ראה מעולם דבר כזה לפני ברחובות לונדון, שלא לדבר על הנהר! זה יותר מסיור תיור רגיל - זאת הרפתקה מגניבה ושונה שאסור לפספס.

מסלול טיול בלונדון
זה אולי רק נראה כמו שצריך חיים שלמים כדי להכיר את לונדון, אבל זה מדהים כמה ניתן ללמוד לספוג ביום אחד בסיור מודרך. מסלול הטיול הטוב והמקיף ביותר בלונדון מציע חוויה קסומה לכל המשפחה. בואו לראות ולהתרשם מההיסטוריה של לונדון בכל תפארתה ומהמראות של לונדון קמים לחיים. המסלול כולל ארוחת צהריים בפאב היסטורי, שיוט על התמזה ועוד. בואו לחקור את הטוב ביותר שיש ללונדון להציע עם סיור בוקר, צהריים או ערב באחת הערים המפורסמות ביותר בעולם. מדריך מנוסה ומקצועי יוביל אותך דרך ווסטמינסטר, החלפת המשמר בארמון בקינגהם, מגדל לונדון, ועוד הרבה, הרבה יותר.

אתר SeeCity, כל האירועים, הפסטיבלים וה"פאן" בעולם באתר אחד. מזג אוויר, מפות, המלצות, טיפים, מדריכים ועוד...
עולם של אטרקציות מחכה לכם בפנים, היכנסו עכשיו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב